Gå til innhold

Sendte bilde i bar overkropp, hun blokkerte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vær glad du ikke sendte dickpics. Det kunne hun faktisk anmeldt deg for :) 

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei, nei! Det er påtrengende på et så tidlig tidspunkt! Sånt kan man dele når man har etablert et intimt forhold!

Gutter som har bilde av seg selv i baris eller, enda verre, i boxeren, på Tinder, sveiper jeg venstre uten å gidde å lese teksten. Det lyser selvsentrert, sexfiksert, useriøst, ute etter én ting. Herregud. :roll:

Anonymkode: 2a19e...24c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sammenlikne litt:

Det å sende bilde i bar overkropp til en jente du akkurat har begynt å snakke med og ikke har opprettet noen romantisk/seksuell relasjon til, blir det samme som om du møter en du ikke kjenner på en kafé, dere slår av en liten prat og når du skal si hade så kaster du deg over vedkommende og tvangstungekysser henne. Det ville de aller fleste med normal sosial intelligens aldri gjort. Man sier hade på en høflig, normal måte. Kanskje man gir en liten klem hvis stemningen tillater det. Treffes man igjen så går man kanskje gradvis videre.

Bare fordi man er gjemt bak en skjerm så betyr ikke det at man kan legge fra seg alt av sosiale normer og antenner...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sessan84 skrev:

For å sammenlikne litt:

Det å sende bilde i bar overkropp til en jente du akkurat har begynt å snakke med og ikke har opprettet noen romantisk/seksuell relasjon til, blir det samme som om du møter en du ikke kjenner på en kafé, dere slår av en liten prat og når du skal si hade så kaster du deg over vedkommende og tvangstungekysser henne. Det ville de aller fleste med normal sosial intelligens aldri gjort. Man sier hade på en høflig, normal måte. Kanskje man gir en liten klem hvis stemningen tillater det. Treffes man igjen så går man kanskje gradvis videre.

Bare fordi man er gjemt bak en skjerm så betyr ikke det at man kan legge fra seg alt av sosiale normer og antenner...

Dette er så spot on!❤️ Den skal jeg sende til alle gutter som blir å sende slike ting til meg fremover. Kanskje dem lærer noe :) 

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Million skrev:

Hun forventet vel at ved neste bilde ville du ha flyttet kameralinsen noen hakk lenger ned. Starter pent med bar overkropp, og så blir det neste dick pic. 

Jeg ville kanskje ikke blokkert selv, men sagt i fra at sånne bilder er du litt tidlig ute med å sende ubedt...

Bra at du ville svart og sagt hva du synes. Hva er det med jenter som ikke svarer eller skriver at de ikke vil ha sånne bilder enda, men blokkerer folk med engang? 

Anonymkode: 9e3df...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sende halvnaken bilde av deg selv i senga for å starte en samtale? Hva gjør du når du ber noen på date, starter med dickpic?

 

Neida, seriøst, dette går ikke, det lyser useriøsitet av det lang vei, ikke send bilder i det hele tatt, ring eller send sms. 

Anonymkode: ce534...e15

Ringe? Sende sms? Er ikke 80 år. Det er vanlig å sende bilder til folk. 

Anonymkode: 9e3df...7b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du ville svart og sagt hva du synes. Hva er det med jenter som ikke svarer eller skriver at de ikke vil ha sånne bilder enda, men blokkerer folk med engang? 

Anonymkode: 9e3df...7b0

Vet ikke. Kanskje disse som blokkerer tvert har dårlig erfaring med tidligere? Når bildene starter å komme, så utarter det seg fort, kanskje, til uønsket nivå? 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du ville svart og sagt hva du synes. Hva er det med jenter som ikke svarer eller skriver at de ikke vil ha sånne bilder enda, men blokkerer folk med engang? 

Anonymkode: 9e3df...7b0

Det er jo fordi vi har fått sånne bilder så ofte at vi vet hva som kommer. 

Anonymkode: ff584...0fc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ringe? Sende sms? Er ikke 80 år. Det er vanlig å sende bilder til folk. 

Anonymkode: 9e3df...7b0

Ok... ts, du laget bare denne tråden for å få bekreftelser om at hun var en snerpete bitch som blokkerte deg, du overser alle gode råd og konstruktiv kritikk og holder bare med de som er mer enig med deg. Si det neste gang du lager en tråd, du er ikke interessert i å endre deg eller gjøre noe annerledes. Du er virkelig oppmerksomhetssyk og selvsentrert.

Anonymkode: ce534...e15

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du ville svart og sagt hva du synes. Hva er det med jenter som ikke svarer eller skriver at de ikke vil ha sånne bilder enda, men blokkerer folk med engang? 

Anonymkode: 9e3df...7b0

Hvorfor må vi i det heletatt si det? De fleste folk med vett oppi topplokket sender da for F*** ikke slik bilder uten videre. Svarene du gir her er så bak mål at jeg kan ikke tro det jeg leser

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ringe? Sende sms? Er ikke 80 år. Det er vanlig å sende bilder til folk. 

Anonymkode: 9e3df...7b0

😦😦😦

TS

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må vi i det heletatt si det? De fleste folk med vett oppi topplokket sender da for F*** ikke slik bilder uten videre. Svarene du gir her er så bak mål at jeg kan ikke tro det jeg leser

 

😦😦😦

TS

Anonymkode: b3687...ebd

Oi sorry skulle ikke ha med «TS» på slutten, trodde jeg kommenterte min egen tråd om et av samme tema 😅😅😅

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fordi vi har fått sånne bilder så ofte at vi vet hva som kommer. 

Anonymkode: ff584...0fc

Jepp! Erfaring, we know it

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjort det samme som denne jenta. Det er turn off og sende bilder i bar overkropp i bli kjent fasen.

Anonymkode: 9fbdc...0a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville snakke med henne? Det var bare for å starte en samtale, men å blokkere var en overreaksjon. Er det noe skremmende med en mann i bar overkropp?

Anonymkode: 9e3df...7b0

Det er ikke skremmende,men det er bare teit. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte ei jente via venner som jeg fikk bra kontakt med, tok kontakt med henne et par ganger og hun virket hyggelig når hun svarte, men sendte to bilder i bar overkropp, fikk ikke svar og plutselig forsvant hun. Syns dere det er turn-off å sende sånne bilder?

Anonymkode: 9e3df...7b0

Forstår henne godt da det er uanstendig oppførsel og ikke hører hjemme fra en nærmest ukjent person.
Det gir inntrykk av at du er løs på tråden og mangler respekt for henne som kvinne og at du tror at sex er hva all kontakt baseres på. 
Jeg synes det er veldig respektløst av deg egentlig å sende slik.

Anonymkode: 397ad...42c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du ville svart og sagt hva du synes. Hva er det med jenter som ikke svarer eller skriver at de ikke vil ha sånne bilder enda, men blokkerer folk med engang? 

Anonymkode: 9e3df...7b0

Det å sende et sånt bilde på et så tidlig tidspunkt vitner om mangel på sosial intelligens. Dermed er det lett å tenke at «her kommer jeg ingen vei med å si ifra, for han har ikke forutsetningene til å forstå det uansett». Tipper det som regel er årsaken til umiddelbar blokking. Disse jentene har sannsynligvis forsøkt å snakke slike gutter til fornuft før, og mislyktes. Derfor gidder de ikke bruke mer energi på det, og blokker.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Sessan84 skrev:

Det å sende et sånt bilde på et så tidlig tidspunkt vitner om mangel på sosial intelligens. Dermed er det lett å tenke at «her kommer jeg ingen vei med å si ifra, for han har ikke forutsetningene til å forstå det uansett». Tipper det som regel er årsaken til umiddelbar blokking. Disse jentene har sannsynligvis forsøkt å snakke slike gutter til fornuft før, og mislyktes. Derfor gidder de ikke bruke mer energi på det, og blokker.

I love u😍

Herregud jeg kopierte denne og forrige innlegget ditt og sende til meg selv for å lagre. Greit å ha der så man kan sende det til slike gutter som trenger å bli satt på plass 😂😂

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I love u😍

Herregud jeg kopierte denne og forrige innlegget ditt og sende til meg selv for å lagre. Greit å ha der så man kan sende det til slike gutter som trenger å bli satt på plass 😂😂

Anonymkode: b3687...ebd

😂😘

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, turnoff og viser at du er useriøs. Jeg hadde tenkt "ok fuckboy og ute etter en ting, ser på meg som et objekt. Slett"

Anonymkode: 0ae05...9d8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig fint at du spør om det her. Det gir både deg og andre som leser dette, en realitetssjekk av hva jenter liker. 98% av oss liker altså ikke å få tilsendt slike bilder før vi har en godt etablert relasjon.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...