Gå til innhold

Sendte bilde i bar overkropp, hun blokkerte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte ei jente via venner som jeg fikk bra kontakt med, tok kontakt med henne et par ganger og hun virket hyggelig når hun svarte, men sendte to bilder i bar overkropp, fikk ikke svar og plutselig forsvant hun. Syns dere det er turn-off å sende sånne bilder?

Anonymkode: 9e3df...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKKE send sånt før stemningen blir litt intim eller dere har blitt godt kjent! Og i allefall ikke helt i starten når dere knapt vet hverandres navn. 

Anonymkode: ce534...e15

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er du så dum? 

Svaret er JA

 

Fortsett slik og ingen damer vil ha deg

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sendte du bilder i bar overkropp? 

Men ja, ville også blokkert. 

Anonymkode: a4447...cad

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IKKE send sånt før stemningen blir litt intim eller dere har blitt godt kjent! Og i allefall ikke helt i starten når dere knapt vet hverandres navn. 

Anonymkode: ce534...e15

Det er da ikke så uvanlig å sende bilder i bar overkropp, når man for eksempel ligger i sengen? Er det grunn til å blokkere/slette noen?!

Anonymkode: 9e3df...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når noen sender sånne bilder så tenker jeg: 

- Selvsentrert

- Lav sosial intelligens

- Stort oppmerksomhetsbehov 

- Hva skal jeg med det liksom? 

Anonymkode: 0efc3...7d3

Dette 100%

Anonymkode: ec8b0...a37

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å forstå meg på menn og det å sende dickpics og nakenbilder av seg selv uoppfordret og før man faktisk har fått den type relasjonen som sier at det er greit å sende det. 

Dere skremmer bare vekk damene med det der, enkelt og greit

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke så uvanlig å sende bilder i bar overkropp, når man for eksempel ligger i sengen? Er det grunn til å blokkere/slette noen?!

Anonymkode: 9e3df...7b0

JA

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke så uvanlig å sende bilder i bar overkropp, når man for eksempel ligger i sengen? Er det grunn til å blokkere/slette noen?!

Anonymkode: 9e3df...7b0

Eeh, er det naturlig for deg å sende slike bilder til noen du knapt kjenner og som på ingen måte har gitt uttrykk for at hun vil ha sånt?

Anonymkode: ce534...e15

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er da ikke så uvanlig å sende bilder i bar overkropp, når man for eksempel ligger i sengen? Er det grunn til å blokkere/slette noen?!

Anonymkode: 9e3df...7b0

At du sendte bilde av deg selv med bar overkropp i senger gjør det absolutt ikke bedre.

Anonymkode: 96cce...4ba

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sendte du bilder i bar overkropp? 

Men ja, ville også blokkert. 

Anonymkode: a4447...cad

Jeg ville snakke med henne? Det var bare for å starte en samtale, men å blokkere var en overreaksjon. Er det noe skremmende med en mann i bar overkropp?

Anonymkode: 9e3df...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når noen sender sånne bilder så tenker jeg: 

- Selvsentrert

- Lav sosial intelligens

- Stort oppmerksomhetsbehov 

- Hva skal jeg med det liksom? 

Anonymkode: 0efc3...7d3

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville snakke med henne? Det var bare for å starte en samtale, men å blokkere var en overreaksjon. Er det noe skremmende med en mann i bar overkropp?

Anonymkode: 9e3df...7b0

Hun forventet vel at ved neste bilde ville du ha flyttet kameralinsen noen hakk lenger ned. Starter pent med bar overkropp, og så blir det neste dick pic. 

Jeg ville kanskje ikke blokkert selv, men sagt i fra at sånne bilder er du litt tidlig ute med å sende ubedt...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville snakke med henne? Det var bare for å starte en samtale, men å blokkere var en overreaksjon. Er det noe skremmende med en mann i bar overkropp?

Anonymkode: 9e3df...7b0

Du sende halvnaken bilde av deg selv i senga for å starte en samtale? Hva gjør du når du ber noen på date, starter med dickpic?

 

Neida, seriøst, dette går ikke, det lyser useriøsitet av det lang vei, ikke send bilder i det hele tatt, ring eller send sms. 

Anonymkode: ce534...e15

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville snakke med henne? Det var bare for å starte en samtale, men å blokkere var en overreaksjon. Er det noe skremmende med en mann i bar overkropp?

Anonymkode: 9e3df...7b0

Hun har da ingen interesse av å se deg i bar overkropp. Hvorfor må du sende henne bilde av deg selv for å snakke med henne? Selvfølgelig ikke skremmende med en mann i bar overkropp, men vi orker ikke få sånne bilder når vi ikke har bedt om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville snakke med henne? Det var bare for å starte en samtale, men å blokkere var en overreaksjon. Er det noe skremmende med en mann i bar overkropp?

Anonymkode: 9e3df...7b0

Det du sier indirekte med et slikt bilde, så tidlig, er at du er interessert i en seksuell relasjon, men ikke interessert i å bli kjent med henne. 

Anonymkode: 6e552...485

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...