Gå til innhold

Hvorfor vil damer under 165 ha høye menn? kan dere ikke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Er det ikke nok av oss menn på 190cm + her i Norge a?

Det kryr overalt

Anonymkode: 2b11e...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.2.2019 den 15.11, AnonymBruker skrev:

Lave damer kaster bort genene til høye menn. 

Anonymkode: d32d6...ab5

Høres ut som sjalusi som stinker her inne🙄🙄

Anonymkode: 2b11e...0c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker lave damer, det er noe feminint over det. Jeg er 194 men liker damer på rundt 160 best.

Anonymkode: c4570...227

Blir 156 for lavt?

Anonymkode: 2b11e...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste er 1.93 og jeg 1.56. Han ville aldri hatt noe høyere sier han 😉 Pluss han er min, hvorfor skal jeg spare bort noe som er mitt 😉😉 Det er nok av høye menn der ute overalt. Hva har høyden å si? Det er vel mer om to personer elsker hverandre og har god kjemi ;) 

Anonymkode: 2b11e...0c8

 

wat?

Den hadde jo tydeligvis noe å si for han?

Ellers enig, altså

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kryr overalt

Anonymkode: 2b11e...0c8

nemlig, så det kan ikke være spesielt vanskelig for damen å få has på en av oss 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kryr overalt

Anonymkode: 2b11e...0c8

Fortsatt er det ikke nok menn å velge mellom for de sjiraffdamene her.

Anonymkode: fb14f...1b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Hvor mye påvirkes man av reklame og den rådende kulturen? Hvorfor var kvinner med former et ideal under barokken mens det i dag er syltynne kvinner som er in? Hvorfor var dydighet ansett som kvinnelig ideal under viktoriatiden mens man i dag har kastet moralen på skraphaugen? Hvor mye er da så instinkt og hvor mye er ytre sosial påvirkning? Det blir for lett å bruke instinkt som den eneste forklaringen.

Arv og miljø. Hva er hva. 80/20 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 163 og kunne godt falt for en mann på 170! Nå er jeg tilfeldigvis gift med en mann på gjennomsnittlige 180, men høyden var ikke noen avgjørende faktor der.

Jeg var nok mer overfladisk da jeg var yngre dessverre. Dere som har sånne "krav" at mannen må være over 185, dere går virkelig glipp av mye. I tillegg til at dere ødelegger selvtilliten til noen som er så uheldige å være under gjennomsnittshøyde. Vet om masse bra (og kjekke) menn på +/- 170. Det som er fordelen for dem, er jo i alle fall at de unngår de mest overfladiske damene. 

 

Anonymkode: e73cc...d7d

Det er lett å ikke ha krav når man er så liten som deg. Prøv å være 174 og se hvor feminin du føler deg ved siden av en mann på 170.

Anonymkode: 68eaa...7a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn i den lavere enden av skalaen hadde hatt roen og selvtilliten som høye menn ofte har, hadde ikke høyden hatt noe å si for meg på 160cm. Men en som skal kompensere for alt mulig blir for slitsom for meg, så da ender jeg med å ofte tiltrekkes av personligheten til de med litt mer høyde. 

Anonymkode: b3797...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Daddy issues vel. Høye menn som bare tenner på små damer vil være daddy og små damer som bare vil ha veldig høye menn vil ha daddy.

Anonymkode: 68eaa...7a4

Ærlig talt. Sliter du med deg selv? Hater det jævla barne/pedokortet som blir dratt i tide og utide. Dere som tenker sånn har vel psykiske problemer selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 0.10, AnonymBruker skrev:

Haha bare tull! Min far er 2 meter akkurat og min mor er 178. Jeg er 165. En familie består ikke bare av høye eller bare av lave, det er en blanding og barna kan arve høyden til tippoldemora si for den saks skyld. Om en høy mann hadde fått barn med meg så hadde sjansen for å få høye barn vært ekstremt stor, da jeg er den eneste i vår slekt som har vært så lav, tror man må langt tilbake for å finne en som vr 165 cm. 

Og uansett, er det et bra gen å være så høy? De flesre fåt ryggproblemer og diverse da det meste i denne vedenen ikke er tilpasset høye! 

 

Anonymkode: 03f27...d45

Sikker på at han er din biologiske far...mange menn er fedre til barn de ikker er biologisk pappa til.

Anonymkode: e03d4...51d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Er under 165 og gift med en mann som er over 190. Alle mine tidligere kjærester har vært 185+, delvis tilfeldig, men også fordi jeg finner høye menn attraktivt. Kan ikke endre preferansene mine fordi du har et høydekompleks. 

Anonymkode: 6a838...d82

Poenget er vel at DU har et høydekompleks. Det er derfor du som lav har preferanse for høye menn 😉 

Anonymkode: b67fd...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atte hæ😂

Jeg er 157 og mannen min er 183.. ikke innafor det du definerer som høyt, men det blir så tullete at vi ikke skal kunne være sammen pga høyden. Jeg trodde først det var et problem, men nå liker han lave jenter. Men så står jeg noen ganger på en krakk som forspill. -.- 

Anonymkode: 811da...dc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 15.12, FrodeF skrev:

Kan ikke dere høye damer bli sammen m hverandre? Menn flest liker dere ikke

Feil...jeg er høy 1,79 

Og har alltid hatt så sinnsykt draget.. 

Menn digger mine lange ben og elegante kropp. 

Anonymkode: 82d9a...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 14.32, Mons skrev:

Fordi en dame på 165 ønsker å kunne bruke høye hæler uten å se ned på mannen. En mann på 190 er da perfekt!

Går du med 25 cm høye hæler? :P

Jeg kan fint gå med høye hæler med min mann, og jeg er 172. Han er ca 183. Han er fremdeles høyere. 

Anonymkode: eb54d...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lett å ikke ha krav når man er så liten som deg. Prøv å være 174 og se hvor feminin du føler deg ved siden av en mann på 170.

Anonymkode: 68eaa...7a4

Hvorfor skal dere kvinner føle dere så feminine når dere har gjort alt i deres makt for å få frem likestilling (etter deres DF) og feminisme?:fnise::vetikke:

Anonymkode: 4840b...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skal dere kvinner føle dere så feminine når dere har gjort alt i deres makt for å få frem likestilling (etter deres DF) og feminisme?:fnise::vetikke:

Anonymkode: 4840b...81f

Kortvokst ja? :troest: Å være feminin har ingenting å gjøre med hvor likestilt man er. Jeg er superfeminin og likestilt. Jeg er en jåle med jentete interesser og et typisk feminint kroppsspråk. Jeg har også lederstilling og bedre lønn enn kjæresten. Forklar meg gjerne hvordan du kom fram til at likestilt = ufeminin! :fnise: 

Anonymkode: 68eaa...7a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kortvokst ja? :troest: Å være feminin har ingenting å gjøre med hvor likestilt man er. Jeg er superfeminin og likestilt. Jeg er en jåle med jentete interesser og et typisk feminint kroppsspråk. Jeg har også lederstilling og bedre lønn enn kjæresten. Forklar meg gjerne hvordan du kom fram til at likestilt = ufeminin! :fnise: 

Anonymkode: 68eaa...7a4

Flertallet av forhold består i at kvinnen bestemmer , mannen utfører og betaler... likestilling? lurer på hvor "feminine" de føler seg 🙃

Anonymkode: 4840b...81f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig det å be om? Skal jeg som er lavere enn gjennomsnittet avvise en fyr jeg liker, fordi det finnes andre jenter som er høyere enn meg som vil ha han pga høyde? Merkelig ting å si... Det dreier seg vel strengt talt ikke om høyde, men om kjemi?? 

Anonymkode: b048c...e82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...