Gå til innhold

Hvorfor vil damer under 165 ha høye menn? kan dere ikke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Larsern skrev:

En kollega som er aktiv på tinder blir til stadighet spurt om og sortert på hvor høy han er, kan dette sidestilles med å spørre kvinner om og sortere dem på f.eks vekt eller midjemål? 

Nei det blir urettferdig. Man kan ikke bestemme høyden sin, men man kan det med vekta. 

Anonymkode: eda71...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 163 og har en som er 194, han liker lave damer og jeg er ikke så opptatt av høyde. Hatt kjærester som har vært alt i fra 170-195. Spiller ingen rolle for min del

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 14.24, AnonymBruker skrev:

spare dem til oss høye damer over 170? Med høy, mener jeg menn over 185 og opp til over 190... Skjønner ikke hvorfor en dame på 165 "ønsker seg" en å 190...

Anonymkode: 16f04...912

alle har hver sin smak 

Anonymkode: c5a38...fbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, var det én ting som var kult da jeg var sammen med eksen på 202 som også var veldig kjekk, så var det å observere blikkene fra høye jenter som så oss sammen. Holdningen til TS skinte gjennom for å si det sånn. 

Anonymkode: a52ca...3d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik at det er høyden som avgjør om man er tiltrukket av en person eller ikke. Er ikke en ku man er ute å shopper etter. 

Anonymkode: 48186...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
20 timer siden, RoH skrev:

Fordi høyde er en av flere parametere som trekker opp (for de fleste), en tar da ikke utgangspunkt i seg selv, men i hva en ønsker instinktivt, jeg foretrekker høye damer. 

Instinktivt faltisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.2.2019 den 18.44, Nuttery skrev:

Jeg er 157 

Det "enkleste" var da jeg hadde kjæreste på 170 -  Derimot syntes jeg han var lav, og av en eller annen grunn var det litt turn-off for min del.

der gikk den selvtilliten. er 174 ganske vanlig høyde av guttene hær, men ja.

18 år gutt

Anonymkode: c5a38...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 0.17, AnonymBruker skrev:

Jeg er 155 cm og kjæresten min er nesten 2 meter. Elsker at han er så høy. 😍:hjerte:

Anonymkode: eda71...96e

Trenger knapt å gå på kne når du skal suge han. Praktisk og greit.

Anonymkode: 56733...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trenger knapt å gå på kne når du skal suge han. Praktisk og greit.

Anonymkode: 56733...7b0

Haha det er jo ikke så ekstremt da. :fnise: . Han elsker også høyden min så vi er perfekt for hverandre. 😍Han liker ikke høye jenter, og når han sa det falt jeg in love. Så det er "håp" for oss lave. Har ikke hatt komplekser for høyden min siden den dagen jeg ble sammen med han.

Anonymkode: eda71...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, 007_008_007 skrev:

Instinktivt faltisk 😄

Hva nøyaktig tror du styrer hva du finner attraktivt hos en annen person? Sånn siden du er så kul  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

der gikk den selvtilliten. er 174 ganske vanlig høyde av guttene hær, men ja.

18 år gutt

Anonymkode: c5a38...fbb

Hvis selvtilliten din «går» av en kommentar du leser på nettet, så synd trist leit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjent sak at lave (også veldig lave) damer

faller for høye (veldig høye) menn. De liker rett og slett hverandre. 

Det har vel med preferanser å gjøre. Ta en titt på disse: https://www.tv2.no/a/7718627/

Anonymkode: edbbc...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lav, og synes det er mest praktisk med lav til medium kjæreste. Problemer er bare at jeg faller for personlighet, og når man først har fallt for noen er det vanskelig å gjøre noe med høyden. Har landet på en som er på snittet, veldig greit. Men to første seriøse forholdene mine var med høye menn. Uten at akkurat det var ønsket fra min side. Folk må få falle for dem man vil, vanskelig nok å finne noen man virkelig klaffer med og fungerer med over tid :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 163 og kunne godt falt for en mann på 170! Nå er jeg tilfeldigvis gift med en mann på gjennomsnittlige 180, men høyden var ikke noen avgjørende faktor der.

Jeg var nok mer overfladisk da jeg var yngre dessverre. Dere som har sånne "krav" at mannen må være over 185, dere går virkelig glipp av mye. I tillegg til at dere ødelegger selvtilliten til noen som er så uheldige å være under gjennomsnittshøyde. Vet om masse bra (og kjekke) menn på +/- 170. Det som er fordelen for dem, er jo i alle fall at de unngår de mest overfladiske damene. 

 

Anonymkode: e73cc...d7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
19 timer siden, RoH skrev:

Hva nøyaktig tror du styrer hva du finner attraktivt hos en annen person? Sånn siden du er så kul  

Hvor mye påvirkes man av reklame og den rådende kulturen? Hvorfor var kvinner med former et ideal under barokken mens det i dag er syltynne kvinner som er in? Hvorfor var dydighet ansett som kvinnelig ideal under viktoriatiden mens man i dag har kastet moralen på skraphaugen? Hvor mye er da så instinkt og hvor mye er ytre sosial påvirkning? Det blir for lett å bruke instinkt som den eneste forklaringen.

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Hvorfor? Fordi de ønsker oss de også ;) Jeg er knappe 1.60 høy og alle eksene mine er over 1.85. 

Anonymkode: fb14f...1b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faller først og fremst for personligheten, men skal være ærlig å innrømme at det er noe med å være sammen med en som er hodet høyere enn meg. Jeg er 166 cm selv, å typen min liker at jeg er en del lavere enn han :)

Anonymkode: 0ee97...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
På 17.2.2019 den 15.11, AnonymBruker skrev:

Lave damer kaster bort genene til høye menn. 

Anonymkode: d32d6...ab5

Kaster dem bort? På hvilken måte :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste er 1.93 og jeg 1.56. Han ville aldri hatt noe høyere sier han 😉 Pluss han er min, hvorfor skal jeg spare bort noe som er mitt 😉😉 Det er nok av høye menn der ute overalt. Hva har høyden å si? Det er vel mer om to personer elsker hverandre og har god kjemi ;) 

Anonymkode: 2b11e...0c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...