Gå til innhold

skriv 10/20 tegn på at en sjenert gutt liker deg,, går på samme klasse ass..


LoveYA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 timer siden, LoveYA skrev:

Hei kan dere7du skrive 10 eller 20 tegn på at en sjenert gutt liker deg, sånn typiske tegn plizz. takkk

Du går i klasse med en sjenert gutt, og du ønsker hjelp til å finne ut om han liker deg, dvs om han er interessert i å bli sammen med deg? 

Ikke så lett det der. 

Hvis han er interessert i deg så vil jeg tro at han er ekstra oppmerksom på deg. Følger med på hva du gjør, hvor du er osv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han så slipper du å lure :) Tegn kan alltid mistolkes og det blir bare stress

Anonymkode: c9d84...223

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger jo ikke begynne med å spørre om han vil bli kjæresten din.. Prøv å spørre om han vil gjøre noe sammen med deg. Jeg vet ikke hva som er naturlig å spørre om. Spille Pokemon sammen, hvis dere er interessert i det. Kanskje dere kan trene sammen, fiske sammen, hva som føles ok. Det trenger ikke være typisk kjæreste eller date ting. Er han sjenert så er det sikkert tryggere å gjøre noe som ikke er typisk kjæreste ting. 

Det går også an å be om hjelp til lekser eller foreslå at dere kan gjøre lekser sammen. Håper du finner på noe.

PS. På det du beskriver høres det ut som om han liker deg. ☺️

Endret av ninab82
Ryddet for dialekt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre deg hvorfor du henger på ett voksenforum?

Forstår du er ute etter gode råd, men det finnes mange andre sider som skriver om det du lurer på, f.eks ung.no. Selvom det ikke er noen aldersgrense på KG (med unntak av Seksualitet forumet, 16 år) - så ligger gjennomsnittsalderen på de som har bruker her godt over 20 år. 

 

Anonymkode: 2b34a...3b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ab over. Du burde heller spørre helsesøster om dette :)

Anonymkode: 206cc...03c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet du hvertfall at han ikke liker deg så du slipper å gå rundt å være så usikker lenger :)

Du har likt og prøvd å analysere denne gutten veldig lenge nå og en ting du kommer til å lære av i fremtiden er at det er bortkastet tid å gå å lure , gjette, analysere, tolke. Det beste er å avklare situasjonen :) Det betyr som hun her lenger opp skriver, ikke at du skal spørre med en gang om han vil bli kjæresten din men ta initativ til å bli kjent med han, spørre om han vil bli med å gå tur eller på mcdonalds, spørre hva han skal i helgen, hva han gjør på fritiden, bli kjent med han.

Anonymkode: c9d84...223

Endret av ninab82
ryddet for dialekt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at han liker deg og at alle guttene vet at han liker deg, men at han er for sjenert selv til å tørre å innrømme det for deg og derfor ble sur og flau når du fikk vite det og ba kompisen om å blokke deg.

Gutter kan også være sjenerte og redde for at jenta ikke liker dem så du må være tydelig på at du liker han så skal du nok se at han blir tydeligere også :)

Anonymkode: c9d84...223

Endret av ninab82
Dialekt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som at han liker deg og at alle guttene vet at han liker deg, men at han er for sjenert selv til å tørre å innrømme det for deg og derfor ble sur og flau når du fikk vite det og ba kompisen om å blokke deg.

Gutter kan også være sjenerte og redde for at jenta ikke liker dem så du må være tydelig på at du liker han så skal du nok se at han blir tydeligere også :)

Anonymkode: c9d84...223

Det blri veldig komplisert jeg vet ikke hva skal jeg gjøre skal jeg sende han mld ? isåfall ka skal jeg si? er veldig redd for at han bare ignorerer meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre deg hvorfor du henger på ett voksenforum?

Forstår du er ute etter gode råd, men det finnes mange andre sider som skriver om det du lurer på, f.eks ung.no. Selvom det ikke er noen aldersgrense på KG (med unntak av Seksualitet forumet, 16 år) - så ligger gjennomsnittsalderen på de som har bruker her godt over 20 år. 

 

Anonymkode: 2b34a...3b4

Dm på ung svarere ikke på meldinger om forelskese har prøvd over en million ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om et tegn som er sikkert 

Hvis han stresser med å holde prompene inni seg 

Vi kvinner fiser nesten bare kun alene mens menn kalkulerer litt mer. (er det noen her jeg ikke vil skal ferske Moi og mine fisar?) og da ser du kanskje litt anstrengelse og at han er i en "ny" situasjon, for han har aldri egentlig tenkt slik før.. Og det er kjipt å holde igjen på fiser. Magen min blir sur i alle fall. Kanskje dere får glitter osv som resultat, men ikke jeg. 

R ikke så spesiell, diverre.

Anonymkode: 58b1a...aa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om et tegn som er sikkert 

Hvis han stresser med å holde prompene inni seg 

Vi kvinner fiser nesten bare kun alene mens menn kalkulerer litt mer. (er det noen her jeg ikke vil skal ferske Moi og mine fisar?) og da ser du kanskje litt anstrengelse og at han er i en "ny" situasjon, for han har aldri egentlig tenkt slik før.. Og det er kjipt å holde igjen på fiser. Magen min blir sur i alle fall. Kanskje dere får glitter osv som resultat, men ikke jeg. 

R ikke så spesiell, diverre.

Anonymkode: 58b1a...aa7

:)    ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, LoveYA skrev:

Det blri veldig komplisert jeg vet ikke hva skal jeg gjøre skal jeg sende han mld ? isåfall ka skal jeg si? er veldig redd for at han bare ignorerer meg....

Hva er det værste som kan skje? At han ber deg dra til helvete. ☺️

Hva er det beste som kan skje? At han liker deg, og at dere blir venner....

Du må tørre å satse på en eller annen måte. Jeg tror kanskje jeg ville prøve å unngå at andre ble involvert i første omgang, dvs ikke spør han når andre hører det. 

Jeg forsto ikke helt hbem som hadde blokkert deg, det ble litt komplisert. Hvis det ikke var han du er interessert i som blokkerte deg så går det jo an å sende han en melding, feks om han har fått til et mattestykke eller noe annet du finner på. Du finner sikkert på noe. På en eller annen måte må du prøve å få kontakt, sånn at han forstår at du ønsket kontakt, og ikke er ute etter å gjøre narr av han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, petterm skrev:

Hva er det værste som kan skje? At han ber deg dra til helvete. ☺️

Hva er det beste som kan skje? At han liker deg, og at dere blir venner....

Du må tørre å satse på en eller annen måte. Jeg tror kanskje jeg ville prøve å unngå at andre ble involvert i første omgang, dvs ikke spør han når andre hører det. 

Jeg forsto ikke helt hbem som hadde blokkert deg, det ble litt komplisert. Hvis det ikke var han du er interessert i som blokkerte deg så går det jo an å sende han en melding, feks om han har fått til et mattestykke eller noe annet du finner på. Du finner sikkert på noe. På en eller annen måte må du prøve å få kontakt, sånn at han forstår at du ønsket kontakt, og ikke er ute etter å gjøre narr av han. 

Det var heldigvis ikke han jeg liker som blokket meg det var vennen hans, men jeg er redd for å sende han melding fordi han fjærnet meg fra snapen sin og det gjorde jeg og.  Han sa hei en gang til meg å men jeg ble så nervøs at jeg bare ikke svarte. Han sa hei fordi jeg gjorde det en i en friminutt på skolen og han svarte ikke, så når han sa hei til meg skjønte jeg hvorfor han ikke svarte, fordi han ble veldig nervøs kanskje? men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Virker som han er interessert. Han er nok bare litt flau av seg i den forstand at han ikke vil at alle skal få vite at han er interessert.

Ville bare sendt en melding jeg, spør om han vil finne på noe etter hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...