GÃ¥ til innhold

Jeg jagde hun vekk 😣


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oki, så jeg har svart på en responds fra ei dame. Hun sa hun likte profilen min og greier, og at hun syntes jeg så bra ut. Jeg svarte "Halla :)  Du er ganske søt selv, men ikke helt min stil. Du liker tennis (hun spilte det i følge profilen), jeg liker fotball. Bad match, baby"! Var det innafor? Ikke too much?

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok kvinnur, gratulerar med kvinnurdagin 😄 Eg trur det vart feil. Så here it comes. Gratulerer med kvinnedagen, kjære kvinner :) Dere er flotte. Det må jeg si. Skulle ønske mitt kjønn behandla dere bedre. Måtte vi i fremtiden kunne se tilbake på denne tiden som et mørkt kapittel tilbakelagt. Grattis 😄 😄 😄

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oki, så jeg har svart på en responds fra ei dame. Hun sa hun likte profilen min og greier, og at hun syntes jeg så bra ut. Jeg svarte "Halla :)  Du er ganske søt selv, men ikke helt min stil. Du liker tennis (hun spilte det i følge profilen), jeg liker fotball. Bad match, baby"! Var det innafor? Ikke too much?

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Du må tenke litt over at når du sender svar over tekst så oppfattes ikke det på samme måte som IRL. Hun har heller ingen referanse for opplegget ditt, med neg og puatrix. Så i verste fall vil hun bare tenke «hæ?»

Jeg ville ikke brukt neg i det hele tatt hvis jeg var deg. Det er mange andre måter å få oppmerksomhet på enn det, og du virker litt for ukalibrert til å bruke neg. 

Ikke svelg alt fra PUA, det funket kanskje greit for ti år siden- men det var andre tider.

Anonymkode: 333fd...d49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
PÃ¥ 16.2.2019 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Hei dere. 

Jeg har aldri hatt så mye hell på sjekkern så de siste månedene har jeg lagt ned en innsats for å bli en bedre skjørtejeger og lest pickup guides og slikt. En viktig konsept er vist å "nagge" kvinner. Si litt småfrekk og god modig erting. Blir liksom flørting.

Men jeg forstår ikke hvor den magiske grensen går og tråker over for langt. I helgen tekstet jeg med en jente jeg liker veldig godt og tenkte jeg skulle nagge hun litt. Så jeg skrev "du har støgt hår men pen nese"!!! Hun svarte bare "?" og svarer ikke lenger på tekstene mine. Kan noen gi meg noen gode råd og naggs jeg kan bruke som ikke blir tatt ille opp.

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Antar at du har lest boken The game? Maken til tull og pjatt skal man lete lenge etter. Hvem blir sjarmert av småerting av den typen du raljerte med? Seriøst??? Hva med en oppegående og interessant samtale istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og svar til dette.

Edie, adm,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...