Gå til innhold

Jeg jagde hun vekk 😣


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Neida jeg skal ikke det da. Jeg er en snill type selv om dere ikke tror det er jo derfor jeg skriver her. Jeg ønsker gode naggs som ikke sårer noen men som oppfattes som erting da. 

Anonymkode: 8e5fd...b9f


Du syns ikke at damer fortjener respekt og at det er bedre å si "Hei, så søt du var :) Liker det du skriver også, kanskje vi har flere ting til felles. Har du lyst til å bli med på date å spise eller gå en tur på mandag for å bli kjent?" da?

Anonymkode: 5a695...893

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Du syns ikke at damer fortjener respekt og at det er bedre å si "Hei, så søt du var :) Liker det du skriver også, kanskje vi har flere ting til felles. Har du lyst til å bli med på date å spise eller gå en tur på mandag for å bli kjent?" da?

Anonymkode: 5a695...893

Det funker bare ikke. Spørr hvilken som helst pickup artist. De kan sakene sine 😊

Anonymkode: 8e5fd...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdater oss gjerne ts 🐣

Anonymkode: eced6...e63

Halla Hønemor 🤩 Har bestemt meg for å slutte med nagging å heller prøve bante. Det er en mildere fremgangsmåte. Men har ikke prøvd den enda da. 

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Halla Hønemor 🤩 Har bestemt meg for å slutte med nagging å heller prøve bante. Det er en mildere fremgangsmåte. Men har ikke prøvd den enda da. 

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Sjekking er en organisk prosess som oppstår mellom to mennesker som har kjemi....vil noen hevde. Muligens du kan finne en oppskrift du kan følge, men da driver du egentlig med manipulering. Er det ikke bedre å bli kjent med vedkommende ved å være interessert i hvem hun er som person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Vanlig fyr skrev:

Sjekking er en organisk prosess som oppstår mellom to mennesker som har kjemi....vil noen hevde. Muligens du kan finne en oppskrift du kan følge, men da driver du egentlig med manipulering. Er det ikke bedre å bli kjent med vedkommende ved å være interessert i hvem hun er som person?

Jada pappsen 🤩 men flørting er jo egentlig manipulering da ikke sant. Når henne sminker seg så manipulerer hun og når jeg bare viser min beste side så minipulerer jeg. Men greia er å ikke manipulere stygt og det er jo hvorfor jeg startet denne tråden. Jeg vil jo manipulere ærlig ikke sant. 

Anonymkode: 8e5fd...b9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke erte ei dame du liker med å si stygge ting om utseende eller personlighet. Det er ikke søtt eller hyggelig. Det er 100% mer turn on med en mann som er ærlig enn en mann som spiller kjipe spill. Hilsen alle damer i verden

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/16/2019 at 3:30 PM, AnonymBruker said:

"Negging" er idiotisk. Slutt å lese pick-up bøker. De gjør deg bare til en drittsekk.

Anonymkode: 28ca1...52f

Negging er absolutt ikke idiotisk, men dette eksemplet var ganske idiotisk.

Anonymkode: 1f712...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada pappsen 🤩 men flørting er jo egentlig manipulering da ikke sant. Når henne sminker seg så manipulerer hun og når jeg bare viser min beste side så minipulerer jeg. Men greia er å ikke manipulere stygt og det er jo hvorfor jeg startet denne tråden. Jeg vil jo manipulere ærlig ikke sant. 

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Har du forsøkt å snakke med din far om dating og få råd fra han? Det kan være lurt, om din far er en god mann :) 

Anonymkode: eced6...e63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du forsøkt å snakke med din far om dating og få råd fra han? Det kan være lurt, om din far er en god mann :) 

Anonymkode: eced6...e63

Min far nagger muttern hele tiden å hun elsker det. Allefall har jeg hørt ting jeg helst vil glemme fra soverommet da jeg bodde hjemme 😣 Scared for life her. Du kan lære meg du hønepøne 😀

Anonymkode: 8e5fd...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min far nagger muttern hele tiden å hun elsker det. Allefall har jeg hørt ting jeg helst vil glemme fra soverommet da jeg bodde hjemme 😣 Scared for life her. Du kan lære meg du hønepøne 😀

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Har du en onkel eller bestefar som kan rettlede deg  i  dating? :)  Uansett: Hør  på de gode rådene som du har fått fra menn og kvinner i denne tråden.

Anonymkode: eced6...e63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en onkel eller bestefar som kan rettlede deg  i  dating? :)  Uansett: Hør  på de gode rådene som du har fått fra menn og kvinner i denne tråden.

Anonymkode: eced6...e63

Nei dessverre. Har en lillesøster med mange heite venninder da 🤩😏

Anonymkode: 8e5fd...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan dater dine beste venner ts?

Anonymkode: eced6...e63

På samme måte som meg. Vi studerer pickup artists 😀

Anonymkode: 8e5fd...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pessimistisk skrev:

Aner ikke hva bante er, men jeg tror nok du kommer lenger ved å være deg selv. Skal dog sjekke det ut av ren nysgjerrighet.

Men bante må bli en del av meg ikke sant. Da blir man natural pick up artis. Man må gjøre det nok til at det kommer naturlig 😀

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men bante må bli en del av meg ikke sant. Da blir man natural pick up artis. Man må gjøre det nok til at det kommer naturlig 😀

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Leste om bante nå, og det er helt klart bedre enn din første strategi. Men jeg hadde nok sett på deg som en irriterende freak om noen brukte den metoden på meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pessimistisk skrev:

Leste om bante nå, og det er helt klart bedre enn din første strategi. Men jeg hadde nok sett på deg som en irriterende freak om noen brukte den metoden på meg.

Vi får se da vel 😏 kanskje prinsessa mister munn og mæle når jeg skrur på magien min 🤩

Anonymkode: 8e5fd...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på å starte en sjekke blogg her inne en stund 😏 

Anonymkode: 8e5fd...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada pappsen 🤩 men flørting er jo egentlig manipulering da ikke sant. Når henne sminker seg så manipulerer hun og når jeg bare viser min beste side så minipulerer jeg. Men greia er å ikke manipulere stygt og det er jo hvorfor jeg startet denne tråden. Jeg vil jo manipulere ærlig ikke sant. 

Anonymkode: 8e5fd...b9f

Dummeste jeg har lest på lenge

Anonymkode: 108cd...774

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...