Gå til innhold

Graviditet? Infeksjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Vil kort forklare litt:

jeg og kjæresten prøvde å bli gravide i oktober og ble gravide 21.oktober. Vi mistet i desember og fikk ut fosteret 1.januar. Jeg blødde i fra 1-10. Januar. Vi vet vi skulle vente litt med sex, men vi hadde sex etter på med kondom etter 1 ukes tid, og etter det droppet vi kondomet. Jeg startet på p-piller for 3 uker siden, men stoppet etter én uke. Blødde i fra 28.januar til 1.februar, så 9.-11.februar og nå 14-15. Februar. Det var ekstremt lite, og det var rosa. Har vært sliten og har menssmerter uten mens nå. Og i og med at vi har hatt ubeskyttet sex nesten hver dag, så har jeg nå merket at jeg har vondt under sex og det svir litt. Kan det være graviditet eller kan det være en infeksjon? Har ikke hatt noen symptomer på infeksjon, men har hatt klamydia 1 gang.

Anonymkode: 39388...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blødningene kan vel skyldes kluss i hormoner etter sa og en kort periode med p-piller. Hvorfor begynte du for én uke hvis dere er prøvere? Jeg vil tippe kroppen din trenger litt tid for å finne tilbake til normalen nå.

Anonymkode: 4e6d6...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved en infeksjon så får man feber og sterke magesmerter. 

Jeg lurer også på hvorfor du gikk på p-piller i en uke? Småblødningene er nok at kroppen din er i hormonell ubalanse pga aborten og p-pillene. 

Anonymkode: 88aa8...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Traktorkusken
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved en infeksjon så får man feber og sterke magesmerter. 

Jeg lurer også på hvorfor du gikk på p-piller i en uke? Småblødningene er nok at kroppen din er i hormonell ubalanse pga aborten og p-pillene. 

Anonymkode: 88aa8...4c1

vi ombestemte oss :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...