Gå til innhold

Din beste opplevelse etter at forholdet tok slutt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, så sitter jeg her da. Jeg er 25 år gammel og i forrige uke tok et 4 år langt forhold slutt. Det var mitt første forhold. 

Det går egentlig ganske bra, men begynner å lure på hvordan det blir fremover. Når blir jeg forelsket igjen? Hvem skal det bli?

Har dere noen gode opplevelser dere vil dele? Den første ordentlige hyggelige opplevelsen dere hadde etter at forholdet tok slutt? 

<3

Anonymkode: 9aace...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 uker etter bruddet når han kom å hentet tingene sine, og huset stod kun igjen med mine ting. 

Da innså jeg hvor fri jeg var, hvor glad jeg var i meg selv og hvor takknemlig jeg var for at han endelig var ute av livet mitt. 

Nå er det 3 mnd siden bruddet, og jeg datet en annen mann i 1,5 mnd før jeg innså at jeg ikke var klar. Ikek stress, din nye forelskelse faller plutselig inn i livet ditt når du minst venter det. 

Anonymkode: 8cf6b...df1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg innså at jeg kunne sitte midt på natta, halvnaken med fett hår som skulle vært vaska i går, ubarberte legger slengt oppå bordet, med sjokolade i ene handa, chipsen i den andre, og tvn bare på kanaler jeg likte. Kunne legge godteriet på bordet, og det ville ikke være spist opp når jeg våknet. Den beste opplevelsen var at jeg kunne trives i eget selskap, og faktisk nyte det også. Var singel ca 1 år før jeg traff en fantastisk mann. 

Anonymkode: 10f4e...fe4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Allerede to svar! Tusen takk for de! Sitter her og smiler for meg selv alene denne fredagskvelden :) 

Anonymkode: 9aace...046

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Allerede to svar! Tusen takk for de! Sitter her og smiler for meg selv alene denne fredagskvelden :) 

Anonymkode: 9aace...046

Sitter alene i kveld jeg og! Med katten på fanget, Grimm på tv, rødvin, salt potetgull og sjokolade, helt perfekt fredag for meg. Og det beste er at jeg savner ikke en mann for å holde meg med selskap. 

Om du ikke har kommet dit enda, så kommer du dit! Lykke til og ha en fortreffelig helg. 

Anonymkode: 8cf6b...df1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oi! Allerede to svar! Tusen takk for de! Sitter her og smiler for meg selv alene denne fredagskvelden :) 

Anonymkode: 9aace...046

Len deg tilbake og nyt deg selv en stund, 4 år er lang tid å være en del av andres behov og rutiner. Kjenn friheten ved singellivet, pust ordentlig inn og ut, og bare ta hensyn til deg selv en stund, du fortjener å være mest glad i deg selv 3n stund nå :)54_13423_web_1000.jpg

Anonymkode: 10f4e...fe4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruddet fra min barndomskjæreste da jeg var 24 var veldig vondt, men hadde også sine øyeblikk. Husker spess frihetsfølelsen.

Frihetsfølelsen når han var ute av leiligheten for godt og det bare var meg og midt og en hel verden utenfor døra for meg å utforske. Sammenfalt med den første ordentlige dagen med varme i vårsola og husker det som en intens lykkefølelse.

Et annet øyeblikk som var viktig for meg var første gang jeg hadde sex med en annen. Sex uten forpliktelser og følelser, med en annen mann, andre lukter, annen hud enn den ene gutten jeg hadde vært intim med siden jeg var 14...herregud liksom DET var frihet det! Slo meg løs så jeg skammer meg over å tenke på det, hehe.

Anonymkode: 0d6ff...e62

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter alene i kveld jeg og! Med katten på fanget, Grimm på tv, rødvin, salt potetgull og sjokolade, helt perfekt fredag for meg. Og det beste er at jeg savner ikke en mann for å holde meg med selskap. 

Om du ikke har kommet dit enda, så kommer du dit! Lykke til og ha en fortreffelig helg. 

Anonymkode: 8cf6b...df1

Tusen hjertelig takk! 

Det samme til deg!

Anonymkode: 9aace...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Len deg tilbake og nyt deg selv en stund, 4 år er lang tid å være en del av andres behov og rutiner. Kjenn friheten ved singellivet, pust ordentlig inn og ut, og bare ta hensyn til deg selv en stund, du fortjener å være mest glad i deg selv 3n stund nå :)54_13423_web_1000.jpg

Anonymkode: 10f4e...fe4


For en nydelig stripe! Skal skrive den ut å henge på kjøleskapet :) 

Anonymkode: 9aace...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:


For en nydelig stripe! Skal skrive den ut å henge på kjøleskapet :) 

Anonymkode: 9aace...046

Samme gjorde jeg, den bekreftet virkelig alt jeg tenkte og følte :)

Anonymkode: 10f4e...fe4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruddet fra min barndomskjæreste da jeg var 24 var veldig vondt, men hadde også sine øyeblikk. Husker spess frihetsfølelsen.

Frihetsfølelsen når han var ute av leiligheten for godt og det bare var meg og midt og en hel verden utenfor døra for meg å utforske. Sammenfalt med den første ordentlige dagen med varme i vårsola og husker det som en intens lykkefølelse.

Et annet øyeblikk som var viktig for meg var første gang jeg hadde sex med en annen. Sex uten forpliktelser og følelser, med en annen mann, andre lukter, annen hud enn den ene gutten jeg hadde vært intim med siden jeg var 14...herregud liksom DET var frihet det! Slo meg løs så jeg skammer meg over å tenke på det, hehe.

Anonymkode: 0d6ff...e62


Får frysninger av å lese dette. Gleder meg virkelig til våren! Skal bli så fint! 

Kan jeg spørre deg hvor lang tid det tok før du var intim med en annen?

Anonymkode: 9aace...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:


Får frysninger av å lese dette. Gleder meg virkelig til våren! Skal bli så fint! 

Kan jeg spørre deg hvor lang tid det tok før du var intim med en annen?

Anonymkode: 9aace...046

Hmm, tre-fire uker kanskje.

Anonymkode: 0d6ff...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er at man plutselig bare treffer noen. De bare kommer plutselig inn i livet ditt. Veiene krysses helt plutselig. 

Plutselig bare skjer det. Mens man lever livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange år siden nå, men da jeg sto i ny leilighet HELT ALENE, for første gang på 11 år. Det var så skremmende, samtidig som det var en helt ubeskrivelig lykkefølelse. Endelig fri! Tid til å senke skuldrene, tid til å lytte til bare meg selv, tid til å slenge meg på sofaen med en bok, tid til å ta på meg sommerkjoler i fleng og bare gå ut å smile. Magisk tid. Bruk tid til å bli kjent med deg selv, og vær god mot deg selv ❤️ 

Jeg traff forøvrig mannen i mitt liv og giftet meg med han - etter å ha pleiet meg selv opp på føttene igjen 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vera skrev:

Mange år siden nå, men da jeg sto i ny leilighet HELT ALENE, for første gang på 11 år. Det var så skremmende, samtidig som det var en helt ubeskrivelig lykkefølelse. Endelig fri! Tid til å senke skuldrene, tid til å lytte til bare meg selv, tid til å slenge meg på sofaen med en bok, tid til å ta på meg sommerkjoler i fleng og bare gå ut å smile. Magisk tid. Bruk tid til å bli kjent med deg selv, og vær god mot deg selv ❤️ 

Jeg traff forøvrig mannen i mitt liv og giftet meg med han - etter å ha pleiet meg selv opp på føttene igjen 😁


Å for en nydelig historie! Gratulerer! ❤️ 

Anonymkode: 9aace...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg dro på byen med venner, og møtte ei som satt seg nærmere og nærmere og ville delta i samtalen, helt til jeg snudde meg til henne og overrasket meg selv med å si: Jeg vet hva du vil! Også så jeg henne inn i øya. Og hun bare smilte og nikket og sa Mhm! Mhm! Hun hadde hørt at jeg var blitt singel. Før hadde jeg ikke kunnet snakket med andre damer engang. Hjemme var det restemat i kjøleskapet å glede seg til fordi ex insisterte på å kaste alt som ikke ble spist. Jeg hadde nach uten å spørre noen om lov, vi spiste nattmat av restematen, vi spilte HELE sanger og sanger JEG likte og alle andre likte, og vi hadde musikken passelig høyt så vi kunne prate. Det var nytt og det var DIGG!! Endte på soverommet med hun som sneik seg på og hun var alt annet enn eksen på bare gode måter, og hun digget meg, og jeg følte meg så fri, og så fullstendig, ikke avbrutt, ikke kuet, som en ørkenplante som fikk vann og strammet seg opp, verden lå for mine føtter og jeg hadde sjumilsstøvler på! Det var intenst befriende og godt! Og hun som sneik seg på fortsatte å gjøre det i fem år, nå og da, og vi hadde det utrolig bra på hver vår kant og i samme situasjon👍🏻😊

Anonymkode: 10f08...c02

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg dro på byen med venner, og møtte ei som satt seg nærmere og nærmere og ville delta i samtalen, helt til jeg snudde meg til henne og overrasket meg selv med å si: Jeg vet hva du vil! Også så jeg henne inn i øya. Og hun bare smilte og nikket og sa Mhm! Mhm! Hun hadde hørt at jeg var blitt singel. Før hadde jeg ikke kunnet snakket med andre damer engang. Hjemme var det restemat i kjøleskapet å glede seg til fordi ex insisterte på å kaste alt som ikke ble spist. Jeg hadde nach uten å spørre noen om lov, vi spiste nattmat av restematen, vi spilte HELE sanger og sanger JEG likte og alle andre likte, og vi hadde musikken passelig høyt så vi kunne prate. Det var nytt og det var DIGG!! Endte på soverommet med hun som sneik seg på og hun var alt annet enn eksen på bare gode måter, og hun digget meg, og jeg følte meg så fri, og så fullstendig, ikke avbrutt, ikke kuet, som en ørkenplante som fikk vann og strammet seg opp, verden lå for mine føtter og jeg hadde sjumilsstøvler på! Det var intenst befriende og godt! Og hun som sneik seg på fortsatte å gjøre det i fem år, nå og da, og vi hadde det utrolig bra på hver vår kant og i samme situasjon👍🏻😊

Anonymkode: 10f08...c02

Fantastisk! Wow! Så flink du er til å beskrive! Håper virkelig jeg får oppleve noe lignende! Takk for at du fortalte dette :) 

Anonymkode: 9aace...046

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro spontant på festival med en venninne og skapte minner for livet noen måneder etterpå, følte meg ganske full i faen. Følte meg ordentlig fri på den turen og kjente da for første gang at det var godt å ha ham ute av livet.

Skal sies at han var utro, så det var lett å finne holdepunkter for å glemme ham, men jeg savnet jo lenge det vi hadde før utroskapen.

Anonymkode: 3afbd...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok en stund før jeg fikk gode opplevelser. Jeg hadde undertrykket egne ønsker og den jeg var. Ikke hans feil, men bare noe jeg har slitt litt med.

Jeg tror det begynte rett etter at jeg gjorde det slutt. Forholdet var langt på overtid og jeg husker at jeg følte meg mye lettere etter at jeg hadde gjort det slutt selv om det var trist også. Jeg bare nådde et punkt hvor jeg ikke klarte mer og da var det godt å gjøre det slutt.

Ellers har reisen med å finne tilbake til meg selv vært ganske så positiv :)

Anonymkode: 3f1a3...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 års forhold og ekteskap over. Det første som har slått meg er at jeg nyyyyyyyyter livet mye bedre. Klarer meg selv og bestemmer alt rundt meg. Ingen å ta hensyn til :hjerte: Gjør som jeg vil til en hver tid 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...