Gå til innhold

Noen som har gjort botox eller kjenner til disse klinikkene (er LetsDeal.no trygt?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Noen av disse er anerkjente klinikker men LetsDeal har ofte uprofesjonelle avortører så jeg lurer på om noen har tatt botox på Colosseum Klinikken, Oslo Laserklinikk, Sweet Beauty, BodyFly, Viktoria Klinikken, Luxury Treatments i Bogstadveien, Lips & Wrinkles, Apame Hud og Hår klinikk,  Hud og Hår klinikken, Klinikk Vital,  Lille's Clinique? 

Botox er veldig dyrt men disse tilbyr det for under halv pris av normal pris via LetsDeal

 

Anonymkode: f3c73...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min regel er å styre unna steder med rabatter. Billig der og da, kan bli dyrere i lengden...if you catch my drift. Ikke hørt om noen av stedene, bortsett fra den første. 

Anonymkode: 012af...441

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min regel er å styre unna steder med rabatter. Billig der og da, kan bli dyrere i lengden...if you catch my drift. Ikke hørt om noen av stedene, bortsett fra den første. 

Anonymkode: 012af...441


Ja med steder der man er forpliktet til oppfølgende behandling går man gjerne i en felle som blir dyrere. Men botox er jo ikke noe man forplikter seg til på den måten å fortsette med, så jeg tenkte man kanskje kan ta tilbud den ene gangen på en klinikk og om man bestemmer seg for en neste gang på en annen klinikk osv. Da får man plutselig tre behandlinger for prisen av en om man rullerer på det på den måten, men behandlernes intensjon med tilbudet er naturligvis å få deg som fast kunde der og betale full pris de neste gangene.

Anonymkode: f3c73...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på nettsidene til disse firmaene? Det gir ofte en indikasjon på om det er en god ide å prøve ut eller ei. I tilegg pleier jeg alltid se om det er oppgitt en ekte firmamail i letsdealannonsen, ser noen av de har hotmail og liknende og da tenker jeg i allefall med en gang at klinikken er useriøs. Har selv tatt restylane på Novelaklinikken, med gavekort kjøpt rabattert på letsdeal og det gikk helt fint. Tannlegeundersøkelse var også helt topp, fikk airflow, tannsteinrens og bilder for under 300 kroner hos en trivelig tannlege på Linderud :)

Anonymkode: dd5ff...4cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det jeg mente 😊 billig botox kan bety ikke flink behandler, som igjen betyr dårlig utført, som igjen betyr at det må rettes opp på nytt sted. Er lik dyrere enn utgangspunkt. Billige behandlinger betyr ofte useriøse aktører som kan bli dyrt for ansiktet ditt. Vær forsiktig. Snakker av erfaring. 

Anonymkode: 012af...441

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS - har også sett at endel av klinikkene ikke nevner hvilket produkt de bruker, men kun bruker ordet "fillers" eller "injeksjoner mot rynker". Finnes masse rare nye fillers på markedet som ikke er testet ut lenge og som selges billig over nett,  så de annonsene ville jeg styrt helt unna. Husker en klinikk averterte for "princess filler", og et kjapt googlesøk viste at det kan hvem som helst kjøpe for 35 euro på nett. 

Anonymkode: dd5ff...4cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke det jeg mente 😊 billig botox kan bety ikke flink behandler, som igjen betyr dårlig utført, som igjen betyr at det må rettes opp på nytt sted. Er lik dyrere enn utgangspunkt. Billige behandlinger betyr ofte useriøse aktører som kan bli dyrt for ansiktet ditt. Vær forsiktig. Snakker av erfaring. 

Anonymkode: 012af...441

Botox kan ikke rettes opp, det må gå ut av seg selv så en ny behandler har ikke mulighet til å rette opp dårlig utført botox. Blander du med filler, kanskje?

Hvordan erfaring har du? Del gjerne :)

Anonymkode: f3c73...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

OBS - har også sett at endel av klinikkene ikke nevner hvilket produkt de bruker, men kun bruker ordet "fillers" eller "injeksjoner mot rynker". Finnes masse rare nye fillers på markedet som ikke er testet ut lenge og som selges billig over nett,  så de annonsene ville jeg styrt helt unna. Husker en klinikk averterte for "princess filler", og et kjapt googlesøk viste at det kan hvem som helst kjøpe for 35 euro på nett. 

Anonymkode: dd5ff...4cc

Det er snakk om botox, som går under "medisinsk injeksjon" muskellammende, og ikke filler. Botox fins bare en av, men helt enig i at når det kommer til reklamering for fillers bør man være obs på hvilken type filler det er for der fins det jo mange!

Anonymkode: f3c73...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Botox kan ikke rettes opp, det må gå ut av seg selv så en ny behandler har ikke mulighet til å rette opp dårlig utført botox. Blander du med filler, kanskje?

Hvordan erfaring har du? Del gjerne :)

 

 

Riktig at botox går ut, ja. Så da tenker du det ikke er så farlig? Jeg tok botox i panna, ble mislykka og så ikke ut(maks tunge øyelokk), og fikk i tillegg hodepine. Om du gjør dette gang på gang hos billige og/eller udyktige folk ødelegger du jo ansiktet ditt. Jeg har tatt filler som har blitt mislykka også, og det er enda mer slit å rette opp, ja :(

Anonymkode: 012af...441

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Riktig at botox går ut, ja. Så da tenker du det ikke er så farlig? Jeg tok botox i panna, ble mislykka og så ikke ut(maks tunge øyelokk), og fikk i tillegg hodepine. Om du gjør dette gang på gang hos billige og/eller udyktige folk ødelegger du jo ansiktet ditt. Jeg har tatt filler som har blitt mislykka også, og det er enda mer slit å rette opp, ja :(

Anonymkode: 012af...441


Neida mener ikke at det ikke er så farlig, er døds kjipt om det går galt og rammer noen andre muskler, men en annen behandler kan vel uansett ikke rette det opp om feilen skulle skje? Man må vel bare vente til det går ut? Eller gikk det an å gjøre noe mot det når du fikk tunge øyelokk? Har lest at nettopp det kan skje, men trodde det var om man tok brynsløft og de satt sprøyten ved brynsbenet under brynet og ikke over brynet. Hvor i pannen tok du sprøyten når dette skjedde deg? Takk for atdu deler erfaringen din! :)

Sjansen er nok større for at sånt kan skje når man gjør det hos en nybegynner enn en erfaren ja, men når det står "sertifisert/autorisert" behandler, må dem ikke ha øvd på et visst antall pasienter i forkant da, eller er det bare et kurs de har tatt også blir de sertifiserte uten nødvendigvis mye øving?

Er det på grunn av at man blir en øvingskanin for nye ansatte at LetsDeal prisene er så lave, kanskje?! Jeg trodde det var mer for å lokke kunder

Anonymkode: f3c73...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt deals hos tre av stedene du nevner. Helt ok, men anbefaler kun Oslo Laserklinikk, og det varmt. Også fortsatt å gå dit i ettertid for andre behandlinger, alltid veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså....Botox er ett reseptbelagt legemiddel. Det burde settes av leger. Ikke gå å få sånt på tilbud....Fillere feks kan gi nekroser om det blir satt feil og Botox kan lamme feil plass og gi infeksjoner å det som er...bruk hue og gå til ordentlige behandlere. 

Er det billig Botox på steder Botox generelt er dyr er det deretter. Prisene skal følge etterspørsel. Er du ute etter god og billig Botox så ta Botox i småbyer hvor prisene generelt ligger lavt grunnet lave kostnader.

Anonymkode: 35f9c...b91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2019 den 8.08, AnonymBruker skrev:


Neida mener ikke at det ikke er så farlig, er døds kjipt om det går galt og rammer noen andre muskler, men en annen behandler kan vel uansett ikke rette det opp om feilen skulle skje? Man må vel bare vente til det går ut? Eller gikk det an å gjøre noe mot det når du fikk tunge øyelokk? Har lest at nettopp det kan skje, men trodde det var om man tok brynsløft og de satt sprøyten ved brynsbenet under brynet og ikke over brynet. Hvor i pannen tok du sprøyten når dette skjedde deg? Takk for atdu deler erfaringen din! :)

Sjansen er nok større for at sånt kan skje når man gjør det hos en nybegynner enn en erfaren ja, men når det står "sertifisert/autorisert" behandler, må dem ikke ha øvd på et visst antall pasienter i forkant da, eller er det bare et kurs de har tatt også blir de sertifiserte uten nødvendigvis mye øving?

Er det på grunn av at man blir en øvingskanin for nye ansatte at LetsDeal prisene er så lave, kanskje?! Jeg trodde det var mer for å lokke kunder

Anonymkode: f3c73...29d

Ja gode behandlere klarer fint å rette opp sånt. Og det er cowboytendenser på Botox. Det er fullstendig latterlig. En sykepleier kan ta ett sånt kurs på noen timer og kun stikke på en person også kalle seg autorisert. Heldigvis så er det innstramminger på vei. 

Anonymkode: 35f9c...b91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erfaring med Oslo Laserklinikk, veldig fornøyd. Leger og sykepleiere som setter Botox. Flinke og seriøse.

Anonymkode: c5079...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Har erfaring fra Bodyfly Frogner. De er veldig flinke og erfarne. Med godt øye for hva som blir et naturlig resultat for meg. De gjør mange behandlinger tusen i året. Kan anbefales!

Anonymkode: 7f9b4...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...