Gå til innhold

De morsomste/rareste/mest patetiske etc. svarene i tråder på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når noen spør om noe ganske konkret, og nesten alle svarene er en eller annen subjektiv synsing som såvidt grenser til temaet, men som ikke er svar på spørsmålet: 

Spørsmål: «Jeg er bedt til kaffe i et bryllup. Hva skal jeg gi i gave?» 

Svar 1: «Kaffegjester er en uting.» 
Svar 2: «Brudeparet er griske. Jeg finner meg ikke i å være annenrangs gjest!» 
Svar 3: «Hvorfor skal du i bryllup?» 
Svar 4: «Det er bortkastet å gifte seg. Man blir bare skilt igjen.» 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On ‎2‎/‎20‎/‎2019 at 9:13 AM, AnonymBruker said:

Alle uføretrådene og alle barnevernstrådene og alle klimadebatt-trådene som blir oversvømt med politisk korrekte svar om snylting, uansvarlige mødre som bare tenker på seg selv og at vi står på trappa til dommedag.

Det er ikke mest av folk som greier å utforme sine egne tankerekker, det er sikkert.

Anonymkode: 6e0a3...702

Hørt om godhetstyranniet? Det politisk korrekte er jo å omfavne menneskeheten og juble sky for de tapre uføre og mene at de bør få høyere "lønn" enn de som jobber til og med. Det er bare de som jobber men har høyt fravær fordi helsa svikter det er PK å kalle for snyltere. Slappe latsabber det der, men den dagen de får brev om at de får trygda er det vonde over. Da skal de også forgylles og opp på pidestallen...

Anonymkode: d3129...67b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver «😂» etter passiv aggressive innlegg. 

Anonymkode: 5dadd...27e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som sitter på KG 24/7 og delar i nesten alle aktive tråder på forumet, og pumper ut ti innlegg per kvarter i snitt, og sier seg stalket eller forfulgt om de til slutt møter kritikk eller noen som er uenig. 

Anonymkode: 5dadd...27e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
On 3/16/2019 at 3:15 PM, herzeleid said:

Det mest typiske på KG er kanskje å vise til en egen erfaring og tro det trumfer statistikken. 

Eksempelvis om noen snakker om at kvinner lever lenger enn menn, og noen bryter inn med «på gamlehjemmet jeg jobber er det faktisk en mann som er eldst» og dermed tror de har bevist at statistikken er feil.

Dette irriterer meg så grenseløst. Bare fordi det ikke eksisterer i deres verden så kan det ikke være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som hele tiden skal krangle og kverulere i tråder, er ganske irriterende når jeg tenker på det. De kommer stort sett bare med irrelevant vrøvl og masse billige poeng som ikke har noe med det store bildet å gjøre. Så beskylder de gjerne andre for å spekulere og gå til personangrep, når de selv fint holder den biten gående.

Anonymkode: 59407...4a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nedlatende kommentar etterfulgt av smilende emoji.

Generaliseringer uten nyanser, særlig "alle menn" og "alle kvinner".

Egen mening presentert som fakta, selv om dokumenterte og ofte velkjente fakta sier noe annet.

Kommentarene til de som tror de "har skjønt det" og som er på KG for å leke bedreviter med fasiten på alt.

Troll-kommentarer som er åpenbare forsøk på å provosere.

Selvmotsigende kommentarer.

Osv. Mye morsomt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2019 den 15.15, herzeleid skrev:

Det mest typiske på KG er kanskje å vise til en egen erfaring og tro det trumfer statistikken. 

Eksempelvis om noen snakker om at kvinner lever lenger enn menn, og noen bryter inn med «på gamlehjemmet jeg jobber er det faktisk en mann som er eldst» og dermed tror de har bevist at statistikken er feil.

Slik synes jeg det er her hele tiden.
 
"Det har gått 1 time og han har ikke svart" 
Svar: "det gikk en 1 time og jeg fikk ikke svar heller..han hadde funnet ei annen, ligg unna han!" 

Anonymkode: 0d863...80b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver "vent og se, jeg vil høre fra deg igjen om 10 år"
Kommer jo an på alderen til den som blir svart her, men det er som om noen har blitt bitter for at noe skjedde seg i form av sykdom eller "sykdom", de ble plutselig overvektige eller fikk depresjoner i en viss alder. 

Liksom sånn "vent til du blir 30 selv!" eller 40 eller 50 +++ 😛 Da kan du bare forberede deg på at det og det skjer for det hadde vist skjedd noen på kg... 

 

Anonymkode: 0d863...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2019 den 11.02, AnonymBruker skrev:

"Simpel" betyr ond, slibrig, slem.

Ikke det samme som engelsk "simple" ;)

OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se pkt 2 og 3. 😉

Anonymkode: 30e21...318

Hvorfor det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Fant en ny jeg syntes var skikkelig flott (klippet fra et lengre innlegg):

Sitat

"Jeg er ikke interessert i hva som er feil eller rett, hverken på den ene eller andre måten. Jeg forholder meg til den virkelige verden..."

:vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det mest patetiske er tråder der menn (eller mer sannsynlig gutter) starter tråder der de spør hva kvinner tenker og har svaret klart på forhånd og ikke godtar andre svar. En bra en nå om hvorfor jenter går på byen, når de fleste svarer for å danse og ha det gøy med venner. Men neida:

"Hehehhe... mange. "fine" og uskyldige svar her... dere ender nesten alltids opp i en eller.annens seng biiijaaaatches!"

Anonymkode: 349db...9aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle kan ikke..." Vi vet det. Det har aldri hendt at hele befolkningen tenker eller oppfører seg kollektivt. Det vil heller aldri skje.

"Uføre betaler også skatt"

Alt om Hoppetaujenta

"Hva skal jeg drive med da"? I uføretråder der en eller fler uføre ikke får seg jobb og blir derfor sittende hjemme uten noe å gjøre

 

Anonymkode: 73f68...93c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe av det jeg synes er drit irriterende på KG, er at de 1-2 første innleggende i en ny tråd, uavhengig om svaret er relevant, trakasserende eller bare en smiley, omtrent alltid får 20 + plusspoeng. «Jaja jeg vet ikke helt om jeg egentlig er enig med deg i dette, men du svarte først, og derfor plusser jeg innlegget ditt opp hehe» 

Anonymkode: 41343...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker Twitter og andre rykter/meninger som bevis på noe. 

Folk som spyr ut kommentarer på en diskusjon hvor det er åpenlyst at de ikke kan noe om temaet og kun er der for å lage kvalme eller kverulere. 

TS som spør om andres meninger, men har "svaret" selv og blir irritert hvis ikke andre er enige 😁

Anonymkode: 2a924...f4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stikker hodet innom en random tråd på Rampelyset for å forsvare en blogger, uten å sette seg inn i alt som er grundig dokumentert både i tråden eller ved å bare følge vedkommende i 3 dager. 

Tråder der HI spør om råd, gjerne i forhold til utro kjæreste. Når vedkommende får svar snur h*n brått og tar partneren i forsvar. Eller "mannen min er slem mot barna", men når folk skriver at hun må skåne barna så er hun ikke interessert i råd alikevel. 

Anonymkode: 37391...423

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...