Gå til innhold

Noen som vil bli med å gå ned 5 kg? :)


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Jeg og er med!😊 174 og veier vel ca 75 kg. Svangerskapskilo jeg sliter med å få av. Vil helst ned til 65-68 kg, men 70 kg er et kjempemål for meg, siden jeg har slitt med det lenge.

Mandag i morgen! Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ned 5-8 kg, så slenger meg med her.  

Jeg har slitt veldig med motivasjonen, men nå driter jeg i motivasjon, og bare gjør det jeg må gjøre, selv om det blir litt tyngre når lysten til å gå ned i vekt ikke er der.  Jeg gjør det fordi jeg må, ikke fordi jeg vil.

Jeg har gitt meg selv 12 uker på å gå ned 5 kg, og siden jeg startet med innveiing på mitt aller tyngste (2 dager før mens) bør i alle fall de første 2 kg gå veldig raskt.

 Mandag morgen veide jeg 65.9, og dette blir startvekten min.  Målvakten er i første omgang 60 kg, men 58 kg på sikt.

Min metode er å ha faste måltider til faste tider, og det aller viktigste for meg er å ikke spise etter klokken 20, for det er på kvelden jeg er mest "fysen" på noe.

En liten ekstrautfordring er at jeg går på prednisolon.  Det har noen ugunstige bivirkninger for vekten, og matlysten, men det får jeg ta som det kommer.

 

Lillemor

Anonymkode: 0f42f...67d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! Vil ned fra 66 til 60 kg. Kilo som har krøpet på de siste 2 årene.. 

skal prøve å kutte ned på brød/pasta/ris, og kun nøtter/bær til snacks.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 168, og jeg bokstavlig talt gråter fremfor speilet når jeg veier bare 55 kilo, jeg gråter da fordi jeg er alt for tynn.

Jeg vet at vi er forskjellige men stusser over at du som er 174 skal se bra ut m55 kilo.

Anonymkode: 4e71d...3a8

Jeg veide det før men har gått opp det siste halve året, blir kvalm av tanken. 

Anonymkode: a1e10...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Er 165cm høy og veier 63kg.

Fødte for snart 4 mnd siden, og har nedprioritert sunt kosthold og trening etter fødsel. Har trent litt sporadisk og spist relativt greit, men har ikke kommet ordentlig i gang. Løp faktisk  i dag, og føler meg allerede som et nytt menneske. Men det hjelper lite på kiloene når jeg spiser som en hest etter løpetur. 

 Har heldigvis  gått ned alle gravidkiloene, men tiden er inne for å ta noen "pyntekilo". Må gå ned langsomt da, slik at det ikke påvirker ammingen. Innen påske bør være er relativt greit mål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her ☺️ Er med i «vi om skal ned i vekt før påske» også, men henger meg på alle tråder som kan være med å motivere og holde meg i skinnet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så matlei og tyr ofte til raske løsninger når det gjelder middag.  Hva skal dere ha til middag i morgen?   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på denne! Er 163 cm, ca 63 kg og vil ned til ca 55-58 :) Håper på å bli såpass strukturert at jeg kan ukeshandle på mandager, og så faktisk holde meg til planen hele uka 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt er 83.1 kilo. Opp 1,4 kilo siden fredag, men er mye vannvekt. Har ikke fråtset noe. Målet er å gå ned disse 5 kiloene før påsken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innveiing i dag : 65 kg.  -0.8 kg.  

10 timer siden, SupaWoman skrev:

Jeg er så matlei og tyr ofte til raske løsninger når det gjelder middag.  Hva skal dere ha til middag i morgen?   :)

Vi skal ha spagetti bolognese, med grov spagetti, og salat ved siden av.

Anonymkode: 0f42f...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Innveiing i dag : 65 kg.  -0.8 kg.  

Vi skal ha spagetti bolognese, med grov spagetti, og salat ved siden av.

Anonymkode: 0f42f...67d

Lillemor

Anonymkode: 0f42f...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faster for å gå ned i vekt. i vinter har jeg tatt en pause, fordi jeg fryser så fælt når jeg faster, men 1. mars skal jeg i gang igjen. Har gått opp ca 2 -3 kg i vinter, så skal ned dem+ ca 3 til. Det skal være overkommelig i løpet av en mnd eller to:) 

Da er planen ett måltid i døgnet+ kanskje et par 48 timers faster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wilmus skrev:

Jeg faster for å gå ned i vekt. i vinter har jeg tatt en pause, fordi jeg fryser så fælt når jeg faster, men 1. mars skal jeg i gang igjen. Har gått opp ca 2 -3 kg i vinter, så skal ned dem+ ca 3 til. Det skal være overkommelig i løpet av en mnd eller to:) 

Da er planen ett måltid i døgnet+ kanskje et par 48 timers faster.

Hva gjør du når du faster?   Drikker du bare vann i noen dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, SupaWoman skrev:

Hva gjør du når du faster?   Drikker du bare vann i noen dager?

jeg faster i ca 23 timer i døgnet, spiser kun en gang om dagen. (da spiser jeg hva og hvor mye jeg har lyst på) Jeg har også hatt faster på opp til 75 timer, men er strengt talt ikke nødvendig for min del, mer for å utfordre meg selv. Når jeg faster drikker jeg vann og et par kopper kaffe + mineraler og eplecider eddik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Wilmus skrev:

jeg faster i ca 23 timer i døgnet, spiser kun en gang om dagen. (da spiser jeg hva og hvor mye jeg har lyst på) Jeg har også hatt faster på opp til 75 timer, men er strengt talt ikke nødvendig for min del, mer for å utfordre meg selv. Når jeg faster drikker jeg vann og et par kopper kaffe + mineraler og eplecider eddik.

Snakker vi snake diet? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! 

Veier 80,5 I dag og vil ned 5 kg. 

Morgendagens middag blir svinekoteletter (skjærer bort noe av fettet) og masse wokgrønnsaker med littegrann woksaus. 

Dagens middag var bakt laks som ble bakt på toppen av en blanding av store biter søtpotet, rødløk, paprika, squash og litt chili med en crème fraiche-dressing på toppen. 

Kyllingfilet med blomkålmos og dampende brokkolibuketter står også på menyen denne uka. 

Samt søtpotetsuppe. Mange supper metter godt og er lave på kalorier. 

Håper flere deler sunne og lettvinte middagstips! :)

Anonymkode: 250a2...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gått bra her. I går 15400 skritt og 1600 kcal. I dag foreløpig 14538 skritt og 685 kcal spist, så blir vel både litt mer skritt og mer mat ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med den kaloritellinga jeg. Spist to knekkebrød med lett smøreost, 2 små bananer, 1 sjokoladekakestykke  (bursdag på jobben)  Toro ferdig bali kylligngryte, 80 gr smågodt,  og 1 lite grandis pizzastykke.  Uff må få i meg mere grønt!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 17.04, Purt Gull skrev:

Snakker vi snake diet? :P

Mulig det er noe i nærheten, men jeg orker ikke han Cole på youtube, så jeg vet ikke så mye om det:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...