Gå til innhold

Hvorfor er egentlig kvinner her inne på kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannfolka er i betydelig flertall på kvinneguiden, men likevel henger masse kvinner her og er så misfornøyd med at flertallet ikke deler deres skrullete syn på verden. Hvorfor henger kvinnene her egentlig har de ingen andre steder å henge, finnes det ingen kvinneforum de kan finne sine safe space i isteden for å plage seg selv her med disse ufyselige mennene ? 🤣

https://www.alexa.com/siteinfo/kvinneguiden.no

Må betale for å se det men var gratis tidligere, nederst står det at menn er betydelig overrepresentert her.

 

Kjør debatt!

Anonymkode: 76fee...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igjen? Hvor mange tråder med minimal variasjon rundt dette emnet skal det opprettes, egentlig?

Anonymkode: 7aa0f...aa0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannfolka er i betydelig flertall på kvinneguiden, men likevel henger masse kvinner her og er så misfornøyd med at flertallet ikke deler deres skrullete syn på verden. Hvorfor henger kvinnene her egentlig har de ingen andre steder å henge, finnes det ingen kvinneforum de kan finne sine safe space i isteden for å plage seg selv her med disse ufyselige mennene ? 🤣

https://www.alexa.com/siteinfo/kvinneguiden.no

Må betale for å se det men var gratis tidligere, nederst står det at menn er betydelig overrepresentert her.

1. Tviler sterkt på at mennene er i flertall. Det gir lite mening hvis du ser på alle kategoriene, og hvilke kategorier som folk skriver i. 

2. At noen besøker en nettside, betyr det ikke at de skriver her. KG har flere millioner innlegg om mye forskjellig, og er ofte den første siden som kommer opp hvis du har like spørsmål

Anonymkode: b56d1...802

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint. Alle de ufyselige mennene starter stort sett bare tråder om sex eller penisene sine og henger på seksualitetsforumet. Lett å unngå dem. Masse underforum som har BARE kvinner.

Anonymkode: 2e23e...16d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannfolka er i betydelig flertall på kvinneguiden,

Hææææ?! Hvor har du det fra? :fnise:

Anonymkode: 08954...d09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det sier en god del om desperasjonsnivået på disse mennene som henger her, så lite suksess med og kontakt med kvinner i det virkelige liv at de må registrere seg i fleng inne på et kvinneforum 😂

Anonymkode: bb201...81a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hææææ?! Hvor har du det fra? :fnise:

 Anonymkode: 08954...d09

Akkurat dette lurer jeg også på! 

Mannehatende fordommer, tipper jeg...     

Anonymkode: 57ebf...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat dette lurer jeg også på! 

Mannehatende fordommer, tipper jeg...     

Anonymkode: 57ebf...dff

Ja er nok en konspirasjon av alexa.com https://www.alexa.com/siteinfo/kvinneguiden.no som er eid av Jeff Bezos (verdens rikeste MANN gjennom historien) som har konspirert med MENNENE på kvinneguiden for å late som de er i overtall, deretter så skal de bruke dette til å få gjennom et navnebytte til manneguiden, etter navnebyttet vil alle kvinnfolka flykte fordi de er så overfladiske/sexistiske, og da synker verdien på forumet veldig fordi kvinner er så lette å tjene penger på så godtroende de er gomler opp alle reklamene som lover gull og grønne skoger, og bezos kan dermed kjøpe forumet billig og evt endre navn tilbake for å lokke dem tilbake eller bare starte et nytt forum for kvinner....

..... ok jeg suger på konspirasjonsteorier, men dere kvinnfolk har helt sikkert enda bedre forslag på (BORT)forklaringer for dette, evt så får vi bare nøye oss med denne forklaringen:

Bilderesultat for facts don't care about your feelings meme

Anonymkode: 76fee...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2019 den 11.16, AnonymBruker skrev:

 https://www.alexa.com/siteinfo/kvinneguiden.no

Må betale for å se det men var gratis tidligere, nederst står det at menn er betydelig overrepresentert her.

Anonymkode: 76fee...f11

Jaha, mhm, jada vi sier det sånn, gitt.
Lett å vise til kilder ingen kan lese ;)

Anonymkode: cf2c4...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke overens med andre kvinner, og har ingen kvinnelige venner (utenom mamma og bestemødrene mine). Her inne får jeg min daglige dose med kvinnelig bullshit, sladder, historier, tips og råd. 

Anonymkode: 4520c...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...