Gå til innhold

Dr. Ops' små tanker.

Dr. Ops

Anbefalte innlegg

Catalina Culès
4 minutter siden, Dr. Ops skrev:

:lillesky2:

De er nokså ubrukelig når de ikke produserer bringebær :ler: og mange, altså klynger, herlighet :sjokkbla: men de små som får bær er fine :rodmer: sprer plantene seg, vet du noe om det?

:jepp:

Stille og rolig er godt for sjela :jepp: og for oss introverte :ninja:

Jepp :jepp:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 1,9k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dr. Ops

878

• Rumle

209

• mia83

206

• Chantielle

180

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Møtte naboen i oppgangen, en eldre frue.  Hilste og ønsket henne en god dag.  Smilet hennes lyste opp som en solstråle.  Noen ganger skal det ikke så mye til for å gjøre omgivelsene til

Ønsker en plass for å rable ned små tanker i hverdagen. Små gleder, små ideer og små dystre sider.  Tanken er noenlunde korte poster, med litt forskjellig innhold. Utløp i en meget hektisk hverda

Så over til helsa.... jeg begynte på noen tester oppi her og fikk svar relativt raskt. Det viste seg at en før-fastelavensbolle hadde bestemt seg for å bli bakt.  Visste jo at det var en mulighet

Postede bilder

Dr. Ops
12 minutter siden, Rumle skrev:

Om de sprer seg ja?! Helt vilt! Rev opp "1 million" tidlig i juni - nå er ALLE tilbake :sukk:

What?! :sjokkbla:

11 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jepp :jepp:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rumle
4 minutter siden, Dr. Ops skrev:

What?! :sjokkbla:

😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr. Ops
3 minutter siden, Rumle skrev:

😅

Blir spennende å se hvordan det ser ut her om noen år... legge asfalt... de titter vel opp gjennom den også :ler:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...
Dr. Ops

For en herlig dag! Ute hele dagen i nydelig sol med en kjølig bris. Helt utmerket! Nistemat og kakao på tur. Sykler og vogn til de minste. Godis til hunden. Alle, absolutt alle hadde en flott dag.

Eller... forutenom en surpomp av en fetter som ringte meg. Var ikke sur på meg altså, så var litt ekstra blid tilbake. Han følte seg bedre etterpå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rumle
1 minutt siden, Dr. Ops skrev:

For en herlig dag! Ute hele dagen i nydelig sol med en kjølig bris. Helt utmerket! Nistemat og kakao på tur. Sykler og vogn til de minste. Godis til hunden. Alle, absolutt alle hadde en flott dag.

Eller... forutenom en surpomp av en fetter som ringte meg. Var ikke sur på meg altså, så var litt ekstra blid tilbake. Han følte seg bedre etterpå.

Herlig! 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Dr. Ops
Akkurat nå, Rumle skrev:

Herlig! 😊

Ja, virkelig :laugh:

Gikk det med agurkene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rumle
Akkurat nå, Dr. Ops skrev:

Ja, virkelig :laugh:

Gikk det med agurkene?

Jeg venter enda, de har stagnert TOTALT! 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr. Ops
11 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg venter enda, de har stagnert TOTALT! 😅

:bond:

Agurkene tatt ferie? :ler2::kaffekopp:

*Venter i spenning!*

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 uker senere...
Hoppetaujenta

Bare stikker inn nesa for å se at det ikke har vært innbrudd i den ferierende tråden og...alt ser greit ut! :tommelopp: 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr. Ops

Tusen hjertelig for en liten check-up :lillesky2: tråden er på langtidsferie, men har ingen planer om å pensjonere seg ennå. Dvale? Ser det er liv hos deg også fremdeles og det er godt å se!

Er opptatt med americas got talent og gjett om de er talentfulle der borte.

Spoiler alert lengre ned!!

Vinneren er en poet av spoken word, en verdig vinner med vakkert innhold i sine fremførelser. (Brandon Leake)

Nå skal jeg lytte til meditasjonsmusikk og sirkle sakte, men sikkert mot søvnens drømmeland.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 uker senere...
Dr. Ops

I morgen må jeg kjøpe fløte.

Kaffe med fløte må være noe av det godteste man får tak i! Trenger ikke søtsaker og kaker til kos, kaffe med fløte gjør susen. Og det kan drikkes hver dag :lur:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 måned senere...

Annonse

Dr. Ops
9 timer siden, mia83 skrev:

Her har jeg ikke vært siden i sommer :sjenert: Håper alt er bra med deg og dine! :hug:

Nesten ikke jeg heller :plystre:

Takk, står bra til. Lillesnupp begynner å bli stor og fyker rundt omkring her :rodmer: krabbende altså.

Håper alt står bra til med deg og dine også! :klemmer:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mia83
På 19.11.2020 den 20.53, Dr. Ops skrev:

Nesten ikke jeg heller :plystre:

Takk, står bra til. Lillesnupp begynner å bli stor og fyker rundt omkring her :rodmer: krabbende altså.

Håper alt står bra til med deg og dine også! :klemmer:

Så koselig :hug: jo her er alt vel ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr. Ops

Ny uke i morgen.

Gleder meg. Har ordnet med barnevakt sånn at forefallende arbeid i hopetall kan minske litt.

Ellers skjer det stort lite her i gården. Tankene surrer, men har lite tid til å reflektere om dagen.

Synes det er godt og befriende å lese alle andre sosiale tråder og delta i dets fellesskap.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...