Gå til innhold

Man skal høre mye før ørene faller av...


waco

Anbefalte innlegg

Ja nå har vi sett det igjen.

Hvordan kvinner er.

To britiske kvinner går rettens vei for de vil bli befruktet med x-typens sæd!

Er det rart en aldri slutter å forundre seg over kvinners egoisme?

Jeg sier dere... det er farlig det der.... hvilken vei samfunnet beveger oss mot.... Min sperm er mine unger, og den er MIN!!!!!!!!!!!

Hvis damer vil ha tak i den får de gjøre det på den naturlige måten...

W

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=3&item=229129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Missuganda

Hvorfor ikke?? Jeg har sluttet å følge etikkette her på kg. Det er ikke bare du som skal få bryte reglene. ................

*fjomp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du snakker om nå? Hadde du fulgt linken min hadde du skjønt at det er ikke MEG vi prater om nå... men kvinner som vil befrukte med x-typens sæd... og vi vet jo hva det innebærer... barnebidrag....

Skjønner du nå?

Ikke vits å snakke om meg som person...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Ikke vits å snakke om meg som person...

Hva du mener om den saken, det driter jeg i....forstår du meg nå, eller må jeg gjenta meg selv????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi andre (i hvert fall jeg) er forsåvidt like uinteresserte i hva du mener om Waco som du er i hva han mener om diverse ting, Missuganda.. hva med å skrive en PM i stedet for å spore av en hel tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Lionda, jeg har nå sett meg lei på at waco i ca 1 år har fått lov å avspore 90 % av alle trådere her inne. Nå skal han få smake sin egen medisin,.... og ja han skal få en overdose.................... :blunke:

Kvinnene må ta tilbake makten her på kg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir sikkert kjempehyggelig her hvis alle sammen begynner å spore av tråder..

"Never argue with an idiot - he'll drag you down to his level and then beat you with experience" - sitat stjålet fra signaturen til en eller annen her på kg som jeg ikke husker hvem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda
Ja, det blir sikkert kjempehyggelig her hvis alle sammen begynner å spore av tråder..

"Never argue with an idiot - he'll drag you down to his level and then beat you with experience"  - sitat stjålet fra signaturen til en eller annen her på kg som jeg ikke husker hvem er.

Hallo, er det bare waco som skal få lov til å lage kvalme her inne???

Og du, jeg bruker som regel ikke svare på wacos tråder, det er nok av dem her inne som allerede har dratt nivået lang down under...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer ordtak:

"Fighting for peace is like fucking for virginity"

Nei, jeg tror ikke det hjelper å ta igjen med samme mynt. Det er som å slå en unge fordi han slår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Waco at det er ufattelige mengder syke kvinnfolk.

Det merkes spesielt her inne.

Og ja, spermen deres bør dere ha råderett over helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Missuganda

Hva er det du kakkler etter. Dette har jeg ingen intensjon av å diskutere meg seg. Finn deg en annen tråd å kvervulere på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er i ferd med å spore fullstendig av!

Fortsett gjerne å diskutere trådens opprinnelige tema og hold dere til saken - eller fortsett dere i mellom på PM!

Væren (mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare en ting:

Når har han laget kvalme? Selv om du oppfatter det sånn, så vil det ikke automatisk si at det var intensjonen eller at andre synes det samme.

Det er bare sunt at noen våger å kaste brannfakler inn her, hvis ikke hadde det blitt veldig kjedelig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sett denne tråden tidligere ville jeg slettet ett og ett innlegg, men siden det nå er så mange av dem, som ikke handler om saken, stenger jeg den.

Det opprinnelige innlegget kan evetuelt startes i en ny tråd, om brukeren ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...