Gå til innhold

Mangler svar når frist er gått ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere da?

Vi mangler fortsatt en del svar fra gjester, og fristen er gått ut. Vi hadde egentlig lyst til å være skikkelig teite og tenke at; har de ikke svart til nå, så vil de ikke komme... Men samtidig så synes jeg det er litt vondt. Tenk om de vil komme, men har glemt å svare. Eller om kortet er blitt borte i posten eller? Eller?...

Jeg blir litt sprø jeg.

Vil liksom ikke mase heller...

Hva mener dere jenter?

Hva skal vi gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg tok en ringe/maile/tekste-runde, men det var vel bare et par stykker som ikke hadde svart, for jeg hadde mast sånn hele veien :ler:

Synes i hvert fall det er lov å mase etter at fristen er gått ut! Ganske frekt å ikke svare før fristen går ut synes jeg da! :evil:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ville tatt en telefonrunde. Noen folk er bare utrolig treige, og trenger ekstra purring.

Skrevet
Jeg tok en ringe/maile/tekste-runde, men det var vel bare et par stykker som ikke hadde svart, for jeg hadde mast sånn hele veien :ler:

Synes i hvert fall det er lov å mase etter at fristen er gått ut! Ganske frekt å ikke svare før fristen går ut synes jeg da! :evil:

Synes det er litt tregt jeg da. Kanskje ikke frekt...

Men det er litt trist... Vi hadde jo håpet at alle ville komme...

Skrevet

Jeg hadde nok ikke turd å tenke at de ikke kommer når de ikke har svart. (selv om man kanskje skal/kan tolke det slik?)

Så jeg ville satt meg ned med lista og tatt en telefon til alle de jeg ikke hadde hørt fra og spurt.

Skrevet

Helt enig. Jeg kommer garantert til å ta en ringerunde dersom det er noen som ikke har svart innen fristen. Jeg synes uansett at det er litt sløvt å ikke svare innen fristen, men det går jo an å glemme.

Skrevet
Jeg hadde nok ikke turd å tenke at de ikke kommer når de ikke har svart. (selv om man kanskje skal/kan tolke det slik?)

Så jeg ville satt meg ned med lista og tatt en telefon til alle de jeg ikke hadde hørt fra og spurt.

:Nikke:

Skrevet

Ville tatt en ringerunde, evt hørt med folk du vet du treffer om ikke så lenge.

Kan jo være misforståelser på gang også... vet i alle fall at noen har gitt foreløpige svar hos oss, men det kan hende de tenker at de har gitt endelig svar. Har heldigvis litt tid igjen før fristen går ut...

Skrevet

Jeg ville spurt folk, enten hvis man møter dem eller via melding eller mail - det virker ikke like masete synes jeg.

Til de i familien som vi ikke har så mye kontakt med til vanlig, tenkte vi at vi eventuelt kunne få foreldrene til å ta en telefon.

Vi opplevde også at en invitasjon ikke kom frem.

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg ville spurt folk, enten hvis man møter dem eller via melding eller mail - det virker ikke like masete synes jeg.

:Nikke:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg ville ha tatt en ringerunde, jeg. Som flere har poengtert allerede så kan det hende at ikke posten kom fram en gang.

Skrevet

:enig_animasjon: Samme her

Skrevet

Her er det mange som ikke har svart enda og fristen går ut neste uke.

Tenkte jeg skulle ta en telefon runde til de som ikke har svart når fristen er gått ut.

Skrevet

Jeg tok en smsrunde i går og det var flere som hadde glemt å sende svarkort, og at tiden gikk ut. Men alle ville være med da!! Så da blir vi 80!! JEJ!!

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å ringe rundt å tigge folk til mitt eget bryllup. Konentrer deg heller om dem som har svart, og tenk på alle penger spart.

Skrevet
Jeg hadde ikke giddet å ringe rundt å tigge folk til mitt eget bryllup.

Det er vel ikke snakk om å tigge - men finne ut om de kommer eller ikke. Tigge er når de har svart nei og du ringer og spør om de kan ombestemme seg...

Dessuten, hva gjør du dersom disse gjestene dukker opp likevel fordi de har glemmt at de hadde glemmt å svare? Eller ikke vet at du ikke har fått svaret (om det var kommet bort i posten eller 2 i et par trodde den andre hadde svart uten å sjekke)

Mange synes gjerne det er gjestens "problem" dette, men jeg hadde ikke orket å gått rundt i uvisshet.

Har jeg det så travelt at jeg ikke kan ta disse telefonene selv, ville jeg delegert de videre til foreldre eller forlover f.eks.

Men forhåpentligvis er det ikke så mange som glemmer å svare da. :-)

Gjest Carmenlita
Skrevet

Jeg ville ha tatt runden noen dager før fristen går ut. Sagt at "fristen nærmer seg, ville bare minne dere på det..."

Gjest Lizbet i.i
Skrevet
Jeg hadde ikke giddet å ringe rundt å tigge folk til mitt eget bryllup. Konentrer deg heller om dem som har svart' date=' og tenk på alle penger spart.[/quote']

Og tenk hvor koselig det hadde vært. Er vel en grunn til at disse menneskene er invitert i utgangspunktet??

-Lizbet

Skrevet
Jeg hadde ikke giddet å ringe rundt å tigge folk til mitt eget bryllup. Konentrer deg heller om dem som har svart' date=' og tenk på alle penger spart.[/quote']

Og pulutselig på dagen så står dei dere....

Og skal ha mat og drikk som du ikke har reknet me! :-?

Trur kje det..... skal vere sikker på at ingen som ikke jeg rekner me kommer...

Blir nok ringe/mail runde ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...