Gå til innhold

Dere overvektige som har gått ned, hva var din "wakeup call"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.2.2019 den 8.26, AnonymBruker skrev:

Dette er viktig. 

Jeg var jojoslanker i mange år til jeg banket inn mantraet:

En sprekk er bare én sprekk. Du blir ikke diskvalifisert fra sunt kosthold og ny livsstil. 

Så da tok jeg sprekker med noenlunde godt mot og var på smal linje igjen neste dag. Der jeg før hadde tenkt stygge tanker om meg selv, at det er for tøft, det går ikke... Også varer sprekken i ukesvis, månedsvis... Og jeg er tilbake på start - eller større! 

En sprekk er en pust i bakken. Fortsett å gå, ikke bli sittende. 

Anonymkode: 35d75...5e0

Dette har også gått opp for meg. Jeg trenger ikke frotse resten av måneden, selv om jeg har sprukket en kveld. Nå holder jeg trivselsvekt, og koser meg skikkelig en kveld i uka der jeg spiser hva jeg vil. 👍

Anonymkode: 8261d...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Hadde hun gått ned 10 kilo skulle jeg vurdert å tatt henne» slibrig kommentar fra en kunde en lørdagskveld som trodde han hvisket:/  Tåpelig å ta til seg, men jeg var psykisk langt nede pga ymse grunner og tok denne hardt, den er jo ufattelig motbydelig! Skulle jo bare snudd med og sagt klart i fra at jeg derimot ikke ville ha han uansett!  Men jeg gikk ned 20 kg isteden...

Anonymkode: bc13e...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen min, eller selvhatet, ble såpass sterkt etter jeg en dag på bussen kunne kjenne alle stedene som ristet.
Magen, lårene, haka.. Jeg ble rett og slett grosset ut av meg selv.
Gikk ned raskt 20 kg, deretter 15 og 10 over totalt 4 år. Var viktig å fokusere på livsstilendring annet enn å "gå ned".
"alle" kan gå ned i vekt, vanskeligere å holde vekten..
 

Anonymkode: 186d4...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...