Gå til innhold
AnonymBruker

Har dere en sorg å bære på? Noe dere ikke klarer å akseptere at har skjedd?

Anbefalte innlegg

tussi84

Jeg bærer nok preg av at familie medlem tok livet sitt for snart 3 år siden. Orker på en måte ikke snakke særlig om det eller tenke på det. Ikke får jeg endret på det som skjedde uansett, og jeg synes alt rundt det som hendte er urettferdig, og uvirkelig. Så for å skåne meg selv, så prøver jeg å late som det ikke har hendt. DET å gruble over det gir meg bare flere spørsmål enn svar .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

tussi84
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At barnet mitt er sykt. Jeg kan ikke endre på det, og vi må leve med det, men det skjærer meg i hjertet hver gang jeg tenker på fremtiden og hvordan barnet har det nå. Det er grusomt når barnet gråter i søvne pga smerter, behandlingen han får er vond, og når han ikke kan gjøre div ting pga sykdommen. Det er så grusomt å tenke på at han må igjennom mange grufulle operasjoner i årene fremover. 

Anonymkode: 4fb3e...fe7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg kan ikke få barn.. mitt eget kjøtt og blod som jeg har ønsket meg i så mange år.  Det er et stort savn og en vond sorg jeg må bære alene.

Anonymkode: f2080...c03

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her