Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Bra markedsføring for Netfit å si; «nytt styrkeprogram. Det var grusomt»

  • Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som lever av dette burde ha et rikere ordforråd. 
« for et tøft pass, men så deilig etterpå!» « nye programmet tok virkelig på nye muskler jeg ikke visste jeg hadde! Men kommer bli så bra!» osv…

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Den nye styrkeøkten var grusom men hun elsker å trene, spesielt på ferie! Sier hun ikke i mot seg selv? 😄 

Å trene hver dag når du er på ferie, det virker for meg veldig overdrevent. Man skulle tro begge var toppidrettsutøvere,  sånn som de holder på. Tenk så mye annet man kan gå glipp av, fordi trening er noe man er nødt til å få gjort. Selv så grusomt det er. Lurer på om de i hele tatt utforsker området de er på, men det er kanskje ikke så viktig for dem. 
 

Er veldig glad jeg ikke har samme mentalitet i forhold til trening, det virker masete og kontrollbasert. Det er sikkert hyggelig å feriere med familie, for all del. Men tror også at de er helt avhengig av å ha barnepass på ferie slik at de kan trene like mye som hjemme. Ingen avvik fra de strenge rutinene. 


Så gir det nok en boost for Caroline å vise hvor flink hun er, slik at hun får delt bilder som dette. Dokumentasjon av trening (ellers har du vel strengt tatt ikke trent?) og eksponering av kropp. ✌️ 

Edit: Nå la jeg merke til det obligatoriske (ett av mange) rumpebilde også, som forventet. CBE har ikke forandret fokus og kommer aldri heller til å gjøre det. 

https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen

IMG_9733.jpeg

Så gøy på ferie! Når hun er mest opptatt av å få tatt selfier hvor enn hun er enn å koble ut hodet fra det kjøret og faktisk ta ferie. Kjipt for barna med foreldre som jakter neste selfie og er mest opptatt av sitt eget ego og selfiekameraet. 

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (56 minutter siden):

Bra markedsføring for Netfit å si; «nytt styrkeprogram. Det var grusomt»

De tror de trener så mye hardere enn alle andre og er mye tøffere ved å si at det er grusomt. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Villroses hage said:

Hæ? Påvirkerdama/"utdannet" PT står og løfter en vekt fra bakken med rette bein?
Oppskriften på ødelagt rygg 🤯

Rumenske markløft er ikke oppskriften på ødelagt rygg nei... 😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kroppen bør få hvile en dag eller to for å ta seg inn igjen. Kan ikke være bra å trene og løpe hver dag🫣🤷‍♀️ 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemy_87 skrev (Akkurat nå):

Men kroppen bør få hvile en dag eller to for å ta seg inn igjen. Kan ikke være bra å trene og løpe hver dag🫣🤷‍♀️ 

Å jogge kan brukes som hvile. 
Ingen problem å trene hver dag dersom man varierer - da både type trening, intensitet og hvor hardt man trener.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (11 timer siden):

Caroline løper ofte mellom 80 og 100 k i uka. Jeg har venninner som løper det halve, er eldre og knuser prestasjonene hennes. Med fulle jobber og familie ved siden av.

Så flott da, for en fantastisk prestasjon av dine venninner, en er dette relevant kritikk av bedriften CBE tenker du? At du har noen venner som løper mye raskere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket snappen hennes nå. Hører jeg riktig, sier Lasse «Ej har lyst på tits» 😳 og Caroline svarer «det er det du har lyst på ja..» Tror jeg logger av nå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisejenta skrev (28 minutter siden):

Så flott da, for en fantastisk prestasjon av dine venninner, en er dette relevant kritikk av bedriften CBE tenker du? At du har noen venner som løper mye raskere?

Selvfølgelig. Caroline Berg Eriksen selger trening men folk som «bare» trener på fritiden har mye mer kunnskap om riktig trening enn henne. Det er jo pinlig. 

  • Liker 9
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy_87 skrev (2 timer siden):

Men kroppen bør få hvile en dag eller to for å ta seg inn igjen. Kan ikke være bra å trene og løpe hver dag🫣🤷‍♀️ 

Nettopp 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammelig utlevering av meningsløst hverdagsliv. Så totalt uinteressant og unødvendig.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (16 timer siden):

Nyeste IG post med feriebilder inneholder akkurat det som forventes fra den kanten, med 60 nye avfulgte følgere med på kjøpet i dag.

Men tydeligvis er man fornøyd med antall likes på bildene (røfflig 2000 likes etter 20 timer), ettersom de ikke er skjules (noe som er sjelden). 

Det ser ut som hun har fjernet dette innlegget etter å ha ligger ute et døgn. Håper det er fordi CBE har reflektert litt over innholdet .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, issoras said:

Rumenske markløft er ikke oppskriften på ødelagt rygg nei... 😅

Skummel øvelse uten pinlig nøyaktig oppfølging. En liten feilposisjon kan føre til grei skade.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (9 minutter siden):

Det ser ut som hun har fjernet dette innlegget etter å ha ligger ute et døgn. Håper det er fordi CBE har reflektert litt over innholdet .

Kanskje Instagram tok affære over framstillingen av en uthulet kropp i fosterstilling 🤨

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (28 minutter siden):

Kanskje Instagram tok affære over framstillingen av en uthulet kropp i fosterstilling 🤨

Tilbake nå, tydeligvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Villroses hage said:

Skummel øvelse uten pinlig nøyaktig oppfølging. En liten feilposisjon kan føre til grei skade.

Eh, neida, det er det ikke. Feil kan gi dårligere utbytte, men det skal mye til for å gjøre skade. RDL er ikke en så kompleks øvelse, og CBE løfter på videoen også svært lett (det ser man av tempoet hennes). 

Anbefaler å lese dette hvis du tror du trenger pinlig nøyaktig oppfølging og "perfekt teknikk" 

https://www.instagram.com/p/CzeYuWEoRcN/?igsh=cm92cHhleHRvampl

https://www.instagram.com/p/CT388lKDEi7/?igsh=NzVvMGRpZnQ0cjFy

 

 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenser-verden, der første blinkskudd på ferietur med unger og svigers er sexy bikinibilde av mamma og svigerdatter, godt fulgt opp av nytt bikinibilde med fokus på rumpa.

 

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (6 minutter siden):

Influenser-verden, der første blinkskudd på ferietur med unger og svigers er sexy bikinibilde av mamma og svigerdatter, godt fulgt opp av nytt bikinibilde med fokus på rumpa.

 

Passende nok er dagens proteinshake vist frem til lyden av Doo wop (that thing) med Lauryn Hill. For oss som husker den, med tekstlinja: «Showing off your ass 'cause you're thinkin' it's a trend»…

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 23
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (9 minutter siden):

Influenser-verden, der første blinkskudd på ferietur med unger og svigers er sexy bikinibilde av mamma og svigerdatter, godt fulgt opp av nytt bikinibilde med fokus på rumpa.

 

Så pinlig å poste et overredigert rumpebilde på familieferie. Og hvis dette var dag 1, så synes jeg egentlig bare synd på henne som skal holde på og leke deilig i hele 4 uker med å poste bilder av seg selv. Hadde jeg holdt på slik hadde barna mine dødd og venner hadde himlet med øynene. Dette hører privatlivet til men grensene er visket ut for Caroline Berg Eriksen på insta. Hvorfor la hun seg ikke på brygga i bikini med rumpa i været på Camp Kulinaris?? 

  • Liker 25
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...