Snødronninga Skrevet 31. mai 2022 #62541 Skrevet 31. mai 2022 loffen skrev (9 minutter siden): Jeg vil i alle fall ikke ha tights som gir meg cameltoe. Holder meg til Nike sine. Så sier hun at hun ikke bruker truse under treningsklær, da. Desto mer avslørende. Er det vanlig forresten? Jeg bruker alltid truse under treningstøy. 12
loffen Skrevet 31. mai 2022 #62542 Skrevet 31. mai 2022 Snødronninga skrev (5 minutter siden): Så sier hun at hun ikke bruker truse under treningsklær, da. Desto mer avslørende. Er det vanlig forresten? Jeg bruker alltid truse under treningstøy. Tror ikke det er så vanlig, nei. Æsj. 13
Klink Skrevet 31. mai 2022 #62543 Skrevet 31. mai 2022 loffen skrev (1 minutt siden): Tror ikke det er så vanlig, nei. Æsj. Jeg syns også det høres litt ubehagelig ut uten truse, men hvorfor æsj?
Torden Skrevet 31. mai 2022 #62544 Skrevet 31. mai 2022 tullerikke skrev (På 30.5.2022 den 13.25): Rart at noen som løper hver eneste dag løper så rart. Ser ut som hun er livredd for å falle for hvert skritt hun løper. Dårlig balanse i terreng. Asfalt- og møllefolket sliter gjerne ute i naturen. 14 1
Klappe Skrevet 31. mai 2022 #62545 Skrevet 31. mai 2022 (endret) Det er ofte sånn jeg også blir seende ut på treningssenter da tightsen er trang. Man får gjerne cameltoe. Hvem bryr seg? Det er kvinnekroppen.. ser ikke menn stresser med å skjule bulen på treningsshorts/buksen sin, hvorfor må vi kvinner gjøre det? Litt ekkelt at dere zoomer inn på cameltoe Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 2. juni 2022 av Måne Rampelyset 39 1 4
Fotballfluen Skrevet 31. mai 2022 #62546 Skrevet 31. mai 2022 Klappe skrev (16 minutter siden): Det er ofte sånn jeg også blir seende ut på treningssenter da tightsen er trang. Man får gjerne cameltoe. Hvem bryr seg? Det er kvinnekroppen.. ser ikke menn stresser med å skjule bulen på treningsshorts/buksen sin, hvorfor må vi kvinner gjøre det? Litt ekkelt at dere zoomer inn på cameltoe Det er forskjell på et treningssenter og en video som legges ut for 300k følgere og aldri forsvinner fra internett. Da bør man sjekke for cameltoe FØR man legger det ut. Hadde hun ikke vært så opptatt av å vise thigh gap hadde ikke vi sett camel toe'n heller. 25 3
elskersommer Skrevet 31. mai 2022 #62547 Skrevet 31. mai 2022 Snødronninga skrev (3 timer siden): Så sier hun at hun ikke bruker truse under treningsklær, da. Desto mer avslørende. Er det vanlig forresten? Jeg bruker alltid truse under treningstøy. Jeg er en godt voksen dame og kaster trusa om jeg har mulighet.. om jeg går i skjørt,kjole,tights,olabukse spiller liten rolle 2 1 1
Gjest Finlay Skrevet 1. juni 2022 #62548 Skrevet 1. juni 2022 Ellie77 skrev (18 timer siden): En kjøkkenbenk er ca 90 cm høy. Frua er vel 168-170 cm et sted. Med andre ord; hun STÅR altså på noe for at mest mulig mage/rumpe/camel toe skal synes. Jeg må ha havnet på feil klode, her er alt så merkelig….😂🤦♀️ Ser ut som hun står ved kjøkkenbenken i barnas dukkestue😄 Huff, dette er bare så tragisk. Hele opplegget...
Stargaze Skrevet 1. juni 2022 #62549 Skrevet 1. juni 2022 Finlay skrev (1 time siden): Ser ut som hun står ved kjøkkenbenken i barnas dukkestue😄 Huff, dette er bare så tragisk. Hele opplegget... Viktig å kunne vise rumpe og blender samtidig tydeligvis. 20
Sigrid1 Skrevet 1. juni 2022 #62550 Skrevet 1. juni 2022 AnnePåLande skrev (På 25.5.2022 den 21.59): CBE er en figur Dette blir for dumt. Dere snakker om privatlivet hennes her inne, dere snakker om bildene hennes fra sitt eget privatliv. blir for enkelt å bare late som hun er et selskap og ikke også et virkelig menneske, med følelser-.Dere gjør jo ikke annet enn å kritisere. Jeg hadde en mobber som var nøyaktig slik, alt jeg sa ble tolket i verste mening, alt jeg sa var teit, alt jeg sa var dumt, og det som var positivt/nøytralt ble omdefinert til å bli negativt. var veldig ødeleggende for selvtilliten. Jeg var nettopp bare en "figur" i denne personens øyner, ikke et menneske. farlig å redusere mennesker slik dere holder på med, det blir enklere med mobbing på den måten. "Det er jo bare en figur." liksom. 3 1 4
Gjest Kattedama Skrevet 1. juni 2022 #62551 Skrevet 1. juni 2022 Klappe skrev (11 timer siden): Det er ofte sånn jeg også blir seende ut på treningssenter da tightsen er trang. Man får gjerne cameltoe. Hvem bryr seg? Det er kvinnekroppen.. ser ikke menn stresser med å skjule bulen på treningsshorts/buksen sin, hvorfor må vi kvinner gjøre det? Litt ekkelt at dere zoomer inn på cameltoe Folk får da ikke cameltoen din servert rett i fjeset som et stillbilde heller akurrat? Det er hele settingen rundt denne reklamen for merket som er motbydelig. Hun bruker altså alle triksene i poseringsboka for å fremstå tynnest mulig. Hvis man får cameltoe av en for liten tights, hva med å gå opp en str? Jeg styrer unna å kjøpe dette merket, basert på hvordan CBE reklamerer for den.
Populært innlegg FruRosa Skrevet 1. juni 2022 Populært innlegg #62552 Skrevet 1. juni 2022 Sigrid1 skrev (14 minutter siden): Dette blir for dumt. Dere snakker om privatlivet hennes her inne, dere snakker om bildene hennes fra sitt eget privatliv. blir for enkelt å bare late som hun er et selskap og ikke også et virkelig menneske, med følelser-.Dere gjør jo ikke annet enn å kritisere. Jeg hadde en mobber som var nøyaktig slik, alt jeg sa ble tolket i verste mening, alt jeg sa var teit, alt jeg sa var dumt, og det som var positivt/nøytralt ble omdefinert til å bli negativt. var veldig ødeleggende for selvtilliten. Jeg var nettopp bare en "figur" i denne personens øyner, ikke et menneske. farlig å redusere mennesker slik dere holder på med, det blir enklere med mobbing på den måten. "Det er jo bare en figur." liksom. Privatlivet??? Det hun velger å dele med mangfoldige tusen hver eneste dag? Privatlivet deres vet vi heldigvis ingenting om! At vi vet mye som BURDE vært privat er en annen sak. 45 11
Minnie Mus Skrevet 1. juni 2022 #62553 Skrevet 1. juni 2022 16 minutter siden, Sigrid1 said: Dette blir for dumt. Dere snakker om privatlivet hennes her inne, dere snakker om bildene hennes fra sitt eget privatliv. blir for enkelt å bare late som hun er et selskap og ikke også et virkelig menneske, med følelser-.Dere gjør jo ikke annet enn å kritisere. Jeg hadde en mobber som var nøyaktig slik, alt jeg sa ble tolket i verste mening, alt jeg sa var teit, alt jeg sa var dumt, og det som var positivt/nøytralt ble omdefinert til å bli negativt. var veldig ødeleggende for selvtilliten. Jeg var nettopp bare en "figur" i denne personens øyner, ikke et menneske. farlig å redusere mennesker slik dere holder på med, det blir enklere med mobbing på den måten. "Det er jo bare en figur." liksom. Privatlivet? Mener du virkelig det er privatlivet hun legger ut på en offentlig insta konto med over 300 000 følgere som hun tjener penger på? Det er ikke en lukket og privat konto hun bruker for å flashe kropp og deler bilder av barna. 37 6
Kaylah Skrevet 1. juni 2022 #62554 Skrevet 1. juni 2022 Synes det er en uting å kritisere henne for cameltoe. Dette er noe noen kvinner får lettere enn andre, og ikke noe som man skal behøve å skamme seg over! Tenk på hvilke signaler dere sender til alle som leser her og bidrar til at de får komplekser for kroppen over noe som er helt naturlig! 20 4
FruRosa Skrevet 1. juni 2022 #62555 Skrevet 1. juni 2022 Kaylah skrev (1 minutt siden): Synes det er en uting å kritisere henne for cameltoe. Dette er noe noen kvinner får lettere enn andre, og ikke noe som man skal behøve å skamme seg over! Tenk på hvilke signaler dere sender til alle som leser her og bidrar til at de får komplekser for kroppen over noe som er helt naturlig! Det er ikke cameltoen som blir kritisert, men at hun har den på utstilling i et reklameoppdrag. 35 6
FruJohansen Skrevet 1. juni 2022 #62556 Skrevet 1. juni 2022 Lill skrev (9 minutter siden): Folk får da ikke cameltoen din servert rett i fjeset som et stillbilde heller akurrat? Det er hele settingen rundt denne reklamen for merket som er motbydelig. Hun bruker altså alle triksene i poseringsboka for å fremstå tynnest mulig. Hvis man får cameltoe av en for liten tights, hva med å gå opp en str? Jeg styrer unna å kjøpe dette merket, basert på hvordan CBE reklamerer for den. Jeg vil presisere at det er her i tråden man får akkurat det midt i fjeset, zoomet inn. Jeg opplevde det også ubehagelig, men i videoen ville jeg neppe lagt merke til akkurat hvordan tightsen la seg i skrittet. Jeg syns man kunne spart seg for å legge ut den skjermdumpen, det var nok av annet å ta tak i på den filmen. 39 2
Aricia Skrevet 1. juni 2022 #62557 Skrevet 1. juni 2022 (endret) FruJohansen skrev (12 minutter siden): Jeg vil presisere at det er her i tråden man får akkurat det midt i fjeset, zoomet inn. Jeg opplevde det også ubehagelig, men i videoen ville jeg neppe lagt merke til akkurat hvordan tightsen la seg i skrittet. Jeg syns man kunne spart seg for å legge ut den skjermdumpen, det var nok av annet å ta tak i på den filmen. Helt enig. Jeg rapporterte det zoomede bildet, men det ser ut til at det dessverre har fått stå (i likhet med spekulasjon omkring barns opplevelse av eksponering, langt verre synes jeg). (Jeg savner gamle dager da man kunne føre diskusjoner med mange nyanser). Endret 1. juni 2022 av Aricia 18
Isild Skrevet 1. juni 2022 #62558 Skrevet 1. juni 2022 Det å zoome inn på bilder, eller å ta et "stillbilde" fra en video, hvor utrykk og fakter kan se helt merkelige ut - for så å kritisere dette. Ikke greit i min bok. 19 2
Snødronninga Skrevet 1. juni 2022 #62559 Skrevet 1. juni 2022 Isild skrev (13 minutter siden): Det å zoome inn på bilder, eller å ta et "stillbilde" fra en video, hvor utrykk og fakter kan se helt merkelige ut - for så å kritisere dette. Ikke greit i min bok. Kan være delvis enig med deg. Når det gjelder stillbilde fra den siste reklamevideoen som er delt her, så er faktene mye merkeligere i videoen enn det som kommer frem på bildet. Hvis du har sett den selv, så skjønner du kanskje hva jeg mener. 3
Isild Skrevet 1. juni 2022 #62560 Skrevet 1. juni 2022 Snødronninga skrev (8 minutter siden): Kan være delvis enig med deg. Når det gjelder stillbilde fra den siste reklamevideoen som er delt her, så er faktene mye merkeligere i videoen enn det som kommer frem på bildet. Hvis du har sett den selv, så skjønner du kanskje hva jeg mener. Har ikke sett videoen, og tviler ikke på at den er merkelig. Jeg er en ivrig motstander av det jeg oppfatter som thinspo i videoer/bilder i reklame hos CBE.no, jeg syns også det seksualiseres og filtreres altfor mye. Bortsett fra det så har de gått for "fjolle" når hun skal vise frem klær tydeligvis - og det er mer et merkelig valg enn kritikkverdig. 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå