Jump to content
MissLucy

carolinebergeriksen.no

Recommended Posts

Uglesjel

Her var det jaggu meg myyye ironi om paret Eriksen😅

Fortsetter under...

Aquarius04

Ser at CBE er ute og snakker varmt om enkelte av leserne sine i eget kommentarfelt igjen. Det er hyggelig lesning, og hun evner virkelig å se seg selv midt oppi det hele også. Det er en god egenskap å ha ☺️

Aquarius04
Posted (edited)

Slettet. 

Edited by Aquarius04
Slettet duplisert kommentar

Sandin
1 time siden, vintage skrev:

Privatlivet ser vi nok svært lite til 😏

Men vi har fått lese om det da. Hun har faktisk skrevet hva som er favorittstillingen hennes😂

Uglesjel
16 minutter siden, Sandin skrev:

Men vi har fått lese om det da. Hun har faktisk skrevet hva som er favorittstillingen hennes😂

Hva??👀

Nå har jeg gått glipp av noe😂😂

Annonse

Sandin
5 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hva??👀

Nå har jeg gått glipp av noe😂😂

Det er lenge siden, men det er skrevet på bloggen tror jeg. Eller var det i intervju et sted? Sikkert noen som husker bedre enn meg her.

Eveliina
1 minutt siden, Sandin skrev:

Det er lenge siden, men det er skrevet på bloggen tror jeg. Eller var det i intervju et sted? Sikkert noen som husker bedre enn meg her.

" Jeg elsker nærheten vi får i misjonær, men jeg er også veldig glad i å være øverst."

Uttalt av CBE i et intervju med Vanessa Rudjord, 2016: http://vanessarudjord.no/stylebook/mote-sex-34/

cerruti
2 timer siden, Aquarius04 skrev:

Jeg var ironisk...😂

Jeg tenkte kanskje det- men det er jo en del forsvarere der ute og😅

Anonym90059005

Skulle de ikke reise på den Dovre turen når det var fint vær? Nå har det jo vært stabilt fint og varmt vær i hele Sør-Norge i over en uke. Og skal vel snu litt nå mot helgen når hun sier de vurderer å dra...

Guest Emmy_H
Posted (edited)

Tunfisk 

Edited by Emmy_H

Eveliina
Posted (edited)
10 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Jeg orker ikke å lese alle sidene. Har lest de tre første og de tre siste, ca samme innhold. Skjer det noe spennende på sidene mellom som jeg bør lese? 

For effektivitet - les evt. tråden bakfra. Edit: beklager, la ikke merke til at du også hadde lest de siste sidene :) bakfra kan en hoppe til side 17, for første (siste :P ) kommentarer fra forumansvarlig. 

Evt. kan en trygt hoppe til side 6 - første lengre svar fra forumansvarlig. Tråden gikk særlig tregt i starten. 

Edited by Eveliina

Annonse

an hero

Jeg har ikke så mye til overs for denne bloggen.

Butternut

De er så ekte og ærlige, setter alltid leserene først med sin oppriktighet. Kommer alltid med gode tips som er bra for miljøet. Og sist men ikke minst, er sterkt i mot eksponering av barn. Aner ikke hvordan de ser ut engang jeg. Hurra for norges mest likte par! :duskedame:

Guest Forum-Moderator

Ryddemelding: Svart til slettet innlegg, omtale av barn (Vær varsom-plakaten), avsporing/skriver om moderering.

Surikatt

Kamerafolkene får ikke leserne se. Lurer på når de har tenkt å sykle? Satser på dårlig vær da så blir det ingen sykkeltur men heller sydentur. 

Mrs. Random Nick
On 7/16/2019 at 6:20 PM, Eveliina said:

" Jeg elsker nærheten vi får i misjonær, men jeg er også veldig glad i å være øverst."

Uttalt av CBE i et intervju med Vanessa Rudjord, 2016: http://vanessarudjord.no/stylebook/mote-sex-34/

Alt for mange private spørsmål og svar i den artikkelen! 

Bestemorskogmus
4 timer siden, Surikatt skrev:

Kamerafolkene får ikke leserne se. Lurer på når de har tenkt å sykle? Satser på dårlig vær da så blir det ingen sykkeltur men heller sydentur. 

De har prioritert dagstur etter dagstur til Hvaler i finværet. Blir neppe sykkeltur på Dovre. Merkelig prioritering etter alt gnålet om sykling. 

Bestemorskogmus

Uansett SKIKKELIG bra hun har fått fiksa neglene. Akkurat som jeg ville gjort selv, rett før en sykkeltur "på vidda".  Som tar flere dager. Som de fleste bruker max 2 dager på. Noen 1.