Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Oline12 skrev:

Men er det ikke det som skiller bloggen litt fra de andre på markedet? De har fokus på å ligne mer et glossy magasin, proffe bilder og et mer "eksklusivt" preg på bloggen. Jeg syns mange av bildene er fine og er høyt over de fleste andre blogger her i Norge. 

Når det er sagt så syns jeg det blir et paradoks eller hva en skal kalle det når bloggen fletter inn det private i det her, tenker da på små barn og "hverdagsliv" som de så fint kaller det. Det blir falskt å selge leseren at dette er virkeligheten og deres liv når det er en photoshoot. 

Jeg tror derfor, for min del, at selv hvor imot jeg er eksponering av barn i sosiale medier, så er det mye mer kritikkverdig til CBE enn til Funkygine når det er slik. 

Det viser jo ikke hverdagsliv, men en bedrift som driver og setter opp "scener" for å vise planlagte bilder med planlagte settinger.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Halle-Palle skrev:

Nei, vi vet egentlig ingenting. Men det hun har sagt er at hun ikke har kompetanse til å gjøre noe redigering/etterarbeid på bilder, så da får man vel gå ut fra at det stemmer. 

 

Nei. Man kan ikke gå ut fra at noe disse bedriftseierne sier, stemmer. Dessverre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, jabx skrev:

Det viser jo ikke hverdagsliv, men en bedrift som driver og setter opp "scener" for å vise planlagte bilder med planlagte settinger.

Og det er både komisk og skremmende, det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å fylle litt i leppene igjen, men samboer er så imot. Når jeg nå ser på CBE, revurderer jeg det. Det blir unaturlig og veldig synelig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, cerruti skrev:

Jeg har lyst til å fylle litt i leppene igjen, men samboer er så imot. Når jeg nå ser på CBE, revurderer jeg det. Det blir unaturlig og veldig synelig. 

Ikke gjør det. Det ser jo ut som leppene er montert utenpå, og det virker som det er vanskelig å snakke normalt. Lurer på hva som skjedde, hun syntes jo hun så ut som en and, mannen hatet det og hun skulle aldri gjøre det igjen sa hun for noen år siden. https://www.abcnyheter.no/livet/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and

Åja, nå skjønner jeg. Hun må ha latt kritikerne vinne, igjen. Den vanlige unnskyldningen for det meste. 😃

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, cerruti skrev:

Jeg har lyst til å fylle litt i leppene igjen, men samboer er så imot. Når jeg nå ser på CBE, revurderer jeg det. Det blir unaturlig og veldig synelig. 

Det må du ikke gjøre !

se på det siste innlegget til cbe.no, til skrekk og advarsel. Det ser helt komisk ut! Og kanskje ikke rart at man lesper litt, kan ikke være enkelt å snakke med det der.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i familieselskap i går. Der var det en voksen dame, rundt femti, som alltid har vært utrolig vakker. Hun hadde fylt på leppene, og jeg klarte ikke la være å se - og se. Og se. Det så liksom så feil ut. Stoff ypper lapp har fått ny betydning.

 

Så til alle som gjør det og synes det er fint. Sjekk en gang til. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en romantisk kveld men en photoshoot. Knips knips. Tror ikke de der to fokuserer på hverandre men på hvordan de kan virke mest mulig vellykkede utad. Og ekstra komisk blir det jo når en leser kommenterer at de er best på redigering😂.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Jeg var i familieselskap i går. Der var det en voksen dame, rundt femti, som alltid har vært utrolig vakker. Hun hadde fylt på leppene, og jeg klarte ikke la være å se - og se. Og se. Det så liksom så feil ut. Stoff ypper lapp har fått ny betydning.

 

Så til alle som gjør det og synes det er fint. Sjekk en gang til. 

Stoff ypper lapp?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Stoff ypper lapp?

:hoho: sånn går det når jeg ikke gidder å lese korrektur.  Mac'en min har egne meninger om hvordan ting skal skrives. 

 

Stiff upper lip. 

 

:Knegg:

Endret av pøbelsara
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pøbelsara skrev:

:hoho: sånn går det når jeg ikke gidder å lese korrektur.  Mac'en min har egne meninger om hvordan ting skal skrives. 

 

Stiff upper lip. 

 

:Knegg:

😂😂😂💋

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
53 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Stoff ypper lapp?

Sensurerer egen dårlige humor.

 

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Surikatt skrev:

Hvis jeg blir født på ny vil jeg være DIN datter, Caroline. Ref kommentarfelt. Hjelpes. 

Vel, det sier vel litt om hvilke lesere bloggen treffer..

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Surikatt skrev:

Hvis jeg blir født på ny vil jeg være DIN datter, Caroline. Ref kommentarfelt. Hjelpes. 

Tror dere bloggeren spiller bevisst på at leserne har kognitive vansker eller er emosjonelt ødelagt?

Endret av Pust
Fjernet et ugreit begrep
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Surikatt skrev:

Hvis jeg blir født på ny vil jeg være DIN datter, Caroline. Ref kommentarfelt. Hjelpes. 

Aldri i livet. Fått all privatliv smurt ut over internett. Ingenting holdes hemmelig. Alt fra barnerom, bursdager, jul og kleine morninger i sengen vises. Ikke om jeg fikk 1 million. Og oversminket og stylet, ikke noe avslappet eller behagelig. Er fanskaren 13 år gamle? Da er det bare trist at en ønsker et slikt overforbruk liv.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem skriver sånn? Det kan da ikke være voksne mennesker? Det er jo i beste fall filterløst, i verste fall forstyrret. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Surikatt skrev:

Hvis jeg blir født på ny vil jeg være DIN datter, Caroline. Ref kommentarfelt. Hjelpes. 

Denne kommentaren går jo rett inn under en brukers innlegg i denne tråden som omhandlet den ekstreme «fansen». Vedkommende fortalte om en film som omhandlet usunn dyrking av kjendiser hvor fansen innbilte seg at de var en del av familien. De var særlig begeistret for innlegg hvor mindreårige var omtalt. 

Når det gjelder kommentarfeltet til bloggeren er jeg usikker på om hvilke kommentarer som er fiktive eller ikke. Altså  jeg er usikker på om Eriksen fremdeles bedriver med kommentarjuks og i hvilket omfang. Hvor langt er eierene villig til å gå for å få oppmerksomhet?

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xstrella skrev:

Aldri i livet. Fått all privatliv smurt ut over internett. Ingenting holdes hemmelig. Alt fra barnerom, bursdager, jul og kleine morninger i sengen vises. Ikke om jeg fikk 1 million. Og oversminket og stylet, ikke noe avslappet eller behagelig. Er fanskaren 13 år gamle? Da er det bare trist at en ønsker et slikt overforbruk liv.

Om denne kommetaren er skrevet av en fans bør Eriksens alarmklokker ringe. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...