Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Iflg IG er fruen på teaterøvelse samtidig som mine kommentarer på bloggen blir slettet.

Multitasking på høyt nivå eller er hr cbe alene hjemme og holder fortet?

det er masse ventetid på teaterøvelser, og hun har vel bare en statistrolle, så det går sikkert an å gjøre begge deler vil jeg tro?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Rubella skrev:

Skal man bare ta på skylapper og ikke bry seg om noe annet enn ens egen navlelo?

Jeg engasjerer meg f.eks. i dyrevern også. Synes jo ikke det er inspirerende eller morsomt å se alle kattene som blir forlatt/mishandlet osv. heller, men det er et stort problem i samfunnet som jeg brenner for å kaste lys på.

 

Det samme gjelder barns rett til privatliv, skjult reklame, fucka utseendefokus, miljøsvineri og all annen drit denne millionbedriften promoterer.

Jeg syns skarve 5 mill i 2017 etter 10 år med rosablogging uten annet å vise for seg, er en dråpe i havet sammenlignet med 70 mill og tre entreprenørskap borte hos søta bror med konsernet til Isabella Løwengrip for samme år og etter like lang fartstid.

Ellers enig med du.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Iflg IG er fruen på teaterøvelse samtidig som mine kommentarer på bloggen blir slettet.

Multitasking på høyt nivå eller er hr cbe alene hjemme og holder fortet?

Det samme har skjedd meg.  Jeg fikk svar på en kommentar på bloggen,  mens cbe var ute og løp.  

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en familiebedrift hvor alle må bidra, dessverre også barna, men jeg vil anta at han har noe ansvar for moderering av kommentarfeltet. Han er iallefall aktiv på andre kommentarfelt her og der, virker som han er glad i en diskusjon. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ney skrev:

Har noen sett IG story til Morten Dalhaug? Han la inn en kommentar på at CBE hadde kjøpt følgere på IG!!! 

Kommentaren ble sletter på sekundet.

Ser det har gått 24 timer siden Morten postet storyen, så starten er borte 🙄

Man kan ofte se på antall kommentarer om en bruker av IG har kjøpt brukere.

Så jeg tror Dalhaug har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 2ney skrev:

Har noen sett IG story til Morten Dalhaug? Han la inn en kommentar på at CBE hadde kjøpt følgere på IG!!! 

Kommentaren ble sletter på sekundet.

Ser det har gått 24 timer siden Morten postet storyen, så starten er borte 🙄

Ser at LK også har fått flere følgere etter å ha vært stabil i mange mnd.  Hvis man blar kjapt igjennom følgerne hans, så ser man veldig mange uten profilbilde,  med privat bruker med kanskje 0-2 bilder.  Det er kanskje kjøpte følgere?  Det morsomme er at cbe har mange av de samme. 

I tillegg har LK mange 05 og 06- ere.  Syns det er merkelig at han skal ha så mange unge følgere.  Dattera mi som er 05 vet ikke hvem han er.... 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Jeg syns skarve 5 mill i 2017 etter 10 år med rosablogging uten annet å vise for seg, er en dråpe i havet sammenlignet med 70 mill og tre entreprenørskap borte hos søta bror med konsernet til Isabella Løwengrip for samme år og etter like lang fartstid.

Ellers enig med du.

Var mest for å understreke at dette er en BEDRIFT og ikke en personlig dagbok på nett av en stakkarslig fjortis.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvis det er slik som noen tror, at Caroline Berg Eriksen kjøper følgere på IG, så får jo ikke annonsørene det de betaler for. Eller betaler de ikke for antall følgere, men for engasjementsraten?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

Dette er vel ikke så seriøst, men tenk å dra med seg mannen sin til frisøren fordi han må ta bilder av deg 😂 Måten han tusler etter frua på hvor enn hun går, hele livet hans dreier seg om å dilte etter og ta bilder av henne. Jeg må le, det blir så dumt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett diskusjonen under Ørjan Burøes frekke krøssklepp med fotballmorsdag og komikermorsdag på IG?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Ser at LK også har fått flere følgere etter å ha vært stabil i mange mnd.  Hvis man blar kjapt igjennom følgerne hans, så ser man veldig mange uten profilbilde,  med privat bruker med kanskje 0-2 bilder.  Det er kanskje kjøpte følgere?  Det morsomme er at cbe har mange av de samme. 

I tillegg har LK mange 05 og 06- ere.  Syns det er merkelig at han skal ha så mange unge følgere.  Dattera mi som er 05 vet ikke hvem han er.... 

De unge følgerne til Lars Kristian kan komme av at han har spilt fotball, unge gutter som spiller fotball på Odd feks. bare en tanke.

Endret av morhjertegod
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ashera skrev:

Har dere sett diskusjonen under Ørjan Burøes frekke krøssklepp med fotballmorsdag og komikermorsdag på IG?

det er over 500 kommentarer, så jeg har ikke orket å lese så mye, men jeg fikk jo med meg essensen, og den er at alle gjennomskuer morsdagsteateret til Caroline Berg Eriksen. Bortsett fra de ca 30 som hyller henne på hennes egen blogg da. Meget spesielt at det er ikke er kommet en eneste kritisk kommentar på bloggen forresten, for inntrykket herfra, fra Burøes instagram, og fra influencerbloggen er vel at reaksjonen enten er sterkt negativ, eller så blir hele tablået bare avfeid som komisk og latterlig.

Endret av MissLucy
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært så sykt gøy om hun kunne laget en til blogg som var en parodi på den hun har nå. Der man fikk se bilder av hvordan det så ut etter at de var ferdige å spise frokost på morsdagen, hvordan hun så ut før hun klinte trynet fult av en ny sponset sminke, hvordan kakebordet i bursdagene så ut etter at bursdagen var ferdig, hvordan hun ser ut etter en svett treningsøkt...

Den skulle jeg lest!

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, morhjertegod skrev:

De unge følgerne til Lars Kristian kan komme av at han har spilt fotball, unge gutter som spiller fotball på Odd feks. bare en tanke.

Mener han trener et guttelag i Tune....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Million skrev:

Kan jeg få spørre et helt ærlig spørsmål som jeg lurer på? Hvorfor i alle dager gidder dere å følge alle disse bloggerne når dere bare har negative ting å si om dem uansett? Er det ikke bare å droppe det? Eller leser dere bloggene for å ha noe å "ta dem" på og skrive kritikk og sånt om?

Jeg følger ingen bloggere. 

Hvorfor gidde å være samfunnsengasjert? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Rubella skrev:

Var mest for å understreke at dette er en BEDRIFT og ikke en personlig dagbok på nett av en stakkarslig fjortis.

Nei, Carolinebergeriksen.no er i aller høyeste grad et firma med organisasjonsnummer som er MVA-pliktig betaler ut arbeidsgiveravgift for minst to?.Men jeg kan ingenting om slikt, så kanskje 5 mill er mer enn nok for to lønninger og et showroom til 8.5 mill med adresse Sarpsborg?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dette er en filleting, men jeg kjenner jeg blir litt trist når hun skriver at hun «ofrer tid» for å dra på teaterøvelse. Hvis du føler at du må ofre noe for å dra på øvelse har du enten feil fokus, prioriterer tiden din dårlig, eller rett og slett er så engasjert i hobbyen din.

Jeg møter andre for å drive med hobbyen min minst 2x3 timer hver uke, men jeg ofrer ikke ett minutt av min tid. Til tider GÅR det mye tid til det, men det er vel heller at jeg ofrer hobbytiden min hvis jeg må noe annet. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest INGNTNG
4 minutter siden, PecanPie skrev:

Ok, dette er en filleting, men jeg kjenner jeg blir litt trist når hun skriver at hun «ofrer tid» for å dra på teaterøvelse. Hvis du føler at du må ofre noe for å dra på øvelse har du enten feil fokus, prioriterer tiden din dårlig, eller rett og slett er så engasjert i hobbyen din.

Jeg møter andre for å drive med hobbyen min minst 2x3 timer hver uke, men jeg ofrer ikke ett minutt av min tid. Til tider GÅR det mye tid til det, men det er vel heller at jeg ofrer hobbytiden min hvis jeg må noe annet. 

Man må jo forstå at dette er et offer for en travel forretningskvinne som henne. Hun kunne tross alt sittet hjemme og klippet ut massevis av bittesmå hjerter til Valentins-shooten på torsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også litt trist av å tenke på at barna muligens finner disse trådene på nett en dag... 😧

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...