Tivi20 Skrevet 18 timer siden #108381 Skrevet 18 timer siden Nå selv rampenissen preges av kroppsfokus i casa Eriksen. 😬 2 1
K_mb Skrevet 18 timer siden #108382 Skrevet 18 timer siden (endret) Tivi20 skrev (6 minutter siden): Nå selv rampenissen preges av kroppsfokus i casa Eriksen. 😬 Hva? Sånn for å unngå klikk på kontoen til vedkommende som kun generer flere klikk og penger. Det du skriver her er clicklbaits dessverre. Endret 18 timer siden av K_mb 5 1
Durancell Skrevet 18 timer siden #108383 Skrevet 18 timer siden Tivi20 skrev (4 minutter siden): Nå selv rampenissen preges av kroppsfokus i casa Eriksen. 😬 Hva da? Har han spiseforstyrrelse også? 2
Tivi20 Skrevet 18 timer siden #108384 Skrevet 18 timer siden Ikke meningen å drive klikkbait, jeg ble bare oppgitt. 5 2
Arkin Skrevet 18 timer siden #108385 Skrevet 18 timer siden Rastebenk skrev (3 timer siden): Sant nok. Men husk at mannen knapt har inntekt, og at de har stort, gammelt hus og 2 unger. De må vel nedskalere snart, med mindre de var smarte nok til å bli kvitt boliggjelden for 4-5 år siden mens de fremdeles hadde greie inntekter. Det er ingenting som tilsier at inntektene skal øke. De brukte mye penger og 7 år på å utvikle netfit, som floppet umiddelbart. De har ingen formue så den boligen der er ikke nedbetalt. 6 4
K_mb Skrevet 18 timer siden #108386 Skrevet 18 timer siden Tivi20 skrev (2 minutter siden): Ikke meningen å drive klikkbait, jeg ble bare oppgitt. Takk. Bedre å dokumentere, for hvis man teaser så kan flere bli fristet til å sjekke det ut selv og da generer det flere klikk på vedkommendes sosiale medier. 10 1
Isola2 Skrevet 18 timer siden #108387 Skrevet 18 timer siden Tivi20 skrev (6 minutter siden): Ikke meningen å drive klikkbait, jeg ble bare oppgitt. Har rampenissen fått låne rompeputa til frua? 20 2
Snødronninga Skrevet 18 timer siden #108388 Skrevet 18 timer siden (endret) Dette er humor av beste sort for Caroline, en rumpepute. Jeg kommer ikke på noe annet enn at hun refererer til diskusjon på KG, om hun brukte innlegg for å få større rumpe. Noe hun tok som et kompliment, visstnok. Hva er vel bedre enn å tulle med dette som en rampenisse-strek? Kan godt hende jeg tar feil, men det hadde neimen ikke sjokkert meg. Kroppsfokus lenge leve, barna må jo lære det først som sist. Endret 15 timer siden av Snødronninga Leif 13
Stjertmeis Skrevet 18 timer siden #108389 Skrevet 18 timer siden (endret) Spanky skrev (9 timer siden): https://www.tv2.no/underholdning/bloggdronningene-ble-millionbedrifter-sa-forsvant-inntektene/18350599/ Endelig noen som ser det flere av oss har sett lenge, nemlig at Caroline ikke er så inspirerende lenger. Lufta har gått ut av ballongen for lenge siden, både hos henne og mannen. LKEs liste over mortal enemies har nok nettopp fått en helt ny toppkandidat. Selv om jeg hyller journalisten for jobben hun har gjort, ville jeg låst inn bilen og sett meg over skuldra en stund framover om jeg var henne 🙈 Endret 17 timer siden av Stjertmeis 17 1
Snikksnakker Skrevet 17 timer siden #108390 Skrevet 17 timer siden Såå bra at rampenissen setter fokus på viktigheten av en stor, stram, gjerne operert rumpe!!!! Hvordan i alle verden kan ellers unge jenter forstå hva som er viktig på kroppen?? Altså, alle dere som har døtre, hvis dere ikke setter fokus på dette i adventstida, er dere dårlige mødre!! 18
Kollontaj Skrevet 17 timer siden #108391 Skrevet 17 timer siden De lærte iallfall hva GYAT betyr. Lærings-situasjon! 🥳 7
Snikksnakker Skrevet 17 timer siden #108392 Skrevet 17 timer siden Snødronninga skrev (1 time siden): Dette er humor av beste sort for Caroline, en rumpepute. Jeg kommer ikke på noe annet enn at hun refererer til diskusjon på KG, om hun brukte innlegg for å få større rumpe. Noe hun tok som et kompliment, visstnok. Hva er vel bedre enn å tulle med dette som er rampenisse-strek? Kan godt hende jeg tar feil, men det hadde neimen ikke sjokkert meg. Kroppsfokus lenge leve, barna må jo lære det først som sist. Jaaa! Dette er humor! Det er skikkelig lattis,at de små tuppene (som allerede er brettet ut skikkelig bredt) kan få banket inn, at kropp er viktig!!😄 Selvfølelig er en diger rumpe viktig!! Menn digger det - kardashians fronter det, og du blir populær om du har en!? Så selvsagt må rampenissen vise den frem!? Hvordan kan ellers små unger forstå at det er VIKTIG?? 13
Hunter7 Skrevet 13 timer siden #108393 Skrevet 13 timer siden Stjertmeis skrev (5 timer siden): LKEs liste over mortal enemies har nok nettopp fått en helt ny toppkandidat. Selv om jeg hyller journalisten for jobben hun har gjort, ville jeg låst inn bilen og sett meg over skuldra en stund framover om jeg var henne 🙈 Normalt sett ville jeg sagt "Så dum og korttenkt kan man da ikke være at man legger seg ut med en journalist", men siden det er sjølveste LKE det er snakk om, så er jeg faktisk ikke sikker. Han er jo viden kjent for - hva var det nå igjen han selv kalte det ... - dårlig impulskontroll. Kilde: https://www.vg.no/rampelys/i/AolXj/fotballfrues-ektemann-innroemmer-overfor-vg-skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg 10 1
Hallepalle2 Skrevet 11 timer siden #108394 Skrevet 11 timer siden Tivi20 skrev (7 timer siden): Ikke meningen å drive klikkbait, jeg ble bare oppgitt. Du store verden! Det er som man knapt tror sine egne øyne 🤢 11
Sugar&Spice Skrevet 9 timer siden #108395 Skrevet 9 timer siden Aaaah så det FINNES en rumpepute i husstanden altså! After all this years of benektelse 20 2
Sarah93 Skrevet 9 timer siden #108396 Skrevet 9 timer siden Isola2 skrev (9 timer siden): Har rampenissen fått låne rompeputa til frua? Skjønner at det var en spøk, men hun bruker ikke rumpepute. Jeg har sånn rumpe (egentlig mer), og jeg er slank. Hun har en blanding av riktig trening og god genetikk. Instagrammen hennes ser ut som en parodi/ skrekkfilm og det er mye å kritisere, men la oss ikke starte rumpepute-diskusjonen igjen.
Hanne357 Skrevet 8 timer siden #108397 Skrevet 8 timer siden Sarah93 skrev (16 minutter siden): Skjønner at det var en spøk, men hun bruker ikke rumpepute. Jeg har sånn rumpe (egentlig mer), og jeg er slank. Hun har en blanding av riktig trening og god genetikk. Instagrammen hennes ser ut som en parodi/ skrekkfilm og det er mye å kritisere, men la oss ikke starte rumpepute-diskusjonen igjen. Problemet her er vel ikke om frua bruker rumpepute, men at hun bruker en diskusjon på KG om kroppsfiksering som utgangspunkt for en nissestrek rettet mot barn i 8-12 års alderen? Og viser det på internett. Hvem handler egentlig julekalender/ rampenissen om og hvem er det egentlig for? Svaret på begge spørsmålene burde vel vært barna, men det virker som om den handler om mora og er til for hele verden akkurat nå. Og for å komme kritikerne i forkjøpet: frua har sikkert en flott kropp og jeg vet ikke om hun bruker rumpepute. Men kroppen til frua forandrer seg veldig mellom ulike poster og det er problematisk all den tid hun selger treningsprogram. Det er uetisk å late som om man kan oppnå hennes kropp via trening, når det er redigering og posering som gjør den - sammen med en svært lav fettprosent som man bare oppnår med strengt kosthold. Måten hun fremstiller sin egen kropp på gjør at hun ser like bred ut over hoftene som over panna, noe som kan danne helt uoppnåelige idealer og bidra til usunne målbilder for kvinner. Det handler ikke om frua sin kropp, men hvordan hun fremstiller den. Og dette skal altså barna blandes inn i. 9 16
CeXNS Skrevet 8 timer siden #108398 Skrevet 8 timer siden Rastebenk skrev (13 timer siden): Det er jo her CBE og LKE feilet tungt. De satset på at interiørinteresserte, familieorienterte, heterofile kvinner fra 2018 av ønsket å se på damerumpe, silikonpupper og forførende dameblikk på offentlige toaletter. At svette ribbein, squats og restylanelepper var det som skulle til for å holde på publikum. Det feilet jo massivt, men de klarer ikke å omstille seg. Utgangspunktet for CBE har aldri vært hva publikum vil ha, det har vært hva hun selv ønsker å vise frem. Det hat aldri handlet om strategi eller målgruppe, det er hennes behov for å vise sin kropp, sitt hus, sine barn som styrer hva som postes. Da de skulle prøve å lage treningsapp fulgte dette behovet med på kjøpet, og det ble også deres største feil. Fokuset ble på CBE og ikke på evt kunders behov. De tok tempen på seg selv og trodde at det å se CBE sin kropp ville motivere folk, slik CBE selv lot seg motivere av blant andre Olsen-tvillingene. 15 1
Sarah93 Skrevet 8 timer siden #108399 Skrevet 8 timer siden Hanne357 skrev (28 minutter siden): Problemet her er vel ikke om frua bruker rumpepute, men at hun bruker en diskusjon på KG om kroppsfiksering som utgangspunkt for en nissestrek rettet mot barn i 8-12 års alderen? Og viser det på internett. Hvem handler egentlig julekalender/ rampenissen om og hvem er det egentlig for? Svaret på begge spørsmålene burde vel vært barna, men det virker som om den handler om mora og er til for hele verden akkurat nå. Og for å komme kritikerne i forkjøpet: frua har sikkert en flott kropp og jeg vet ikke om hun bruker rumpepute. Men kroppen til frua forandrer seg veldig mellom ulike poster og det er problematisk all den tid hun selger treningsprogram. Det er uetisk å late som om man kan oppnå hennes kropp via trening, når det er redigering og posering som gjør den - sammen med en svært lav fettprosent som man bare oppnår med strengt kosthold. Måten hun fremstiller sin egen kropp på gjør at hun ser like bred ut over hoftene som over panna, noe som kan danne helt uoppnåelige idealer og bidra til usunne målbilder for kvinner. Det handler ikke om frua sin kropp, men hvordan hun fremstiller den. Og dette skal altså barna blandes inn i. Jeg er helt enig i det. Helt sykt at dette er «rampenissen» (rumpenissen?) til barn. Tenkte bare at å begynne på rumpepute-diskusjon igjen gjør kritikerne lettere å ta, da det sannsynligvis ikke stemmer. 8
Laia Skrevet 7 timer siden #108400 Skrevet 7 timer siden Ser ikke bort fra at rumpeputa er en gimmick for å få opp engasjement. Det står jo dårlig til med raten, og følgerne flykter (iallfall fra Instagram. For SnapChat vet jeg ikke). 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå