Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Julia20 skrev (1 time siden):

Hun legger først ut en liten videosnutt av kjolen til datteren som flagrer i vinden og i neste øyeblikk ser vi et bilde av datteren med kjolen på og sittende på huk ved bryggekanten.

Helt enig! Først uten kjole, så med kjole… og mange syke folk der ute. Også i Tyrkia.

Hun bryr seg NULL om barnas sikkerhet.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Trist at hun må svare på de de få kommentarene hun får for å få opp antall kommentarer per post 😅

Samme med LKE. Så vidt det er likes og kommentarer, men han kjører på😅

Egentlig burde tråden avvikles så hun blir ENDA mindre relevant.

jeg gir henne gis null visninger på snapchat og story på instagram.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

LKE koser seg i hvert fall på ferie, med å ha lange, dype samtaler med ChatGPT om hvor fort han kan forvente å løpe i Tyrkia med nye joggesko kontra hvor fort han løper i Norge med noen andre joggesko (+ selvfølgelig dokumentere hele samtalen på Instagram og tagge avviklede athlete excel).

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
Kollontaj skrev (16 timer siden):

Godt å ha planen klar. IMG_9276.thumb.jpeg.f76c061ff7d0df40161fbedf0ff186b9.jpeg

Ikke noe moro med familien i den timeplanen?

• Liker 9
Skrevet
Julia20 skrev (2 timer siden):

Referer til det siste innlegget hennes på Instagram

Hun legger først ut en liten videosnutt av kjolen til datteren som flagrer i vinden og i neste øyeblikk ser vi et bilde av datteren med kjolen på og sittende på huk ved bryggekanten.

Hvorfor gjør hun dette? Er det bare meg som fant dette så forstyrrende?

Ikke bare det, men den lille videosnutten av henne selv som tar en tilsynelatende piruett på brygga der, er så pikslete at det er ikke vanskelig å forstå at det er lagt på et filter...(se på beina)

Da jeg så kjolen som veiet i vinden tenkte jeg faktisk ‘jeg håper at det er mor sin kjole!’  At vi faktisk tenker slikt er sterkt forstyrrende i mitt hode. 

• Liker 14
Skrevet
lenebu skrev (37 minutter siden):

LKE koser seg i hvert fall på ferie, med å ha lange, dype samtaler med ChatGPT om hvor fort han kan forvente å løpe i Tyrkia med nye joggesko kontra hvor fort han løper i Norge med noen andre joggesko (+ selvfølgelig dokumentere hele samtalen på Instagram og tagge avviklede athlete excel).

Trives best i sitt eget lille ekkokammer 

• Liker 13
Skrevet

Har LKE tatt perm for å skjule hårtap? 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (3 timer siden):

Kanskje de to våkner opp en dag og skjønner hva de har gått glipp av ved ikke å «nedverdige» seg til å ta en utdannelse og vanlig jobb.

Neppe. De har levd på denne måten siden Berg Eriksen opprettet bloggen i 2009 og så hun fikk inntekter av det. Eriksen har stort sett levd hele livet sitt på en gressbane/benk. Selv ikke en megaskandale av dimensjoner med bilderedigering og kommentarfeltjuks fikk disse to til å bli ansvarlige voksne, så lenge de hadde omsetning i Treasures AS.

Å gjennom år fremstå arrogante, med en styreleder i kronisk aggresiv mansplainingsmodus  i 16 år, der alkohollovgivningen er dum, markedsføringssloven er til for å brytes og cbe 2017 ikke ville signere Sunn Fornuft-plakaten for influensere på grunn av egne verdier, som  at "det å oppgi klesstørrelser er et fint hjelpemiddel, og at det å dele og lese om repetisjoner og treningsresultater er relevant og motiverende" i egne kanaler der alle andre misforstår, tar feil og må kalibrere skjermen sin vitner mest om et par som for enhver pris jobber for å holde fasaden inntakt selv om driftsresultatet viser store, røde tall og de ikke har klart å bygge flere bein å stå på.

Ta seg en vanlig jobb? Neitakk, vi har barn å selge som kan betale for å opprettholde den tomme livsstilen vår. Kronisk ferie, kropp og penger er meningen med livet, ser det ut som.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/?do=findComment&comment=19279275

Endret av Rev. Revenge
slettet noe
  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Diencephalon skrev (26 minutter siden):

Ja

• Liker 5
Skrevet

Det timeplanen er så trist. Ungene må vente til 13.30 for å dra på stranda. Og de er der til de har spist middag på kvelden? Det som er så koselig med ferie er jo å dusje og stelle seg for kvelden etter en dag på stranda med sand og solkrem i håret. Ha på en lett sommerkjole og føle seg fresh. 
Ville ikke sittet på  restaurant i krøllete/fuktige strandklær og svett kropp for å spise middag jeg i hvert fall. 
Kanskje de kjøper chips på gatekjøkken og spiser på solsengene? 
Høres ut som en ferie på stramt budsjett. 

• Liker 19
Skrevet
loffen skrev (6 minutter siden):

Det timeplanen er så trist. Ungene må vente til 13.30 for å dra på stranda. Og de er der til de har spist middag på kvelden? Det som er så koselig med ferie er jo å dusje og stelle seg for kvelden etter en dag på stranda med sand og solkrem i håret. Ha på en lett sommerkjole og føle seg fresh. 
Ville ikke sittet på  restaurant i krøllete/fuktige strandklær og svett kropp for å spise middag jeg i hvert fall. 

Trodde de var med familien hans der, men kanskje ikke. 

• Liker 2
Skrevet
loffen skrev (54 minutter siden):

Dette er vel LKEs timeplan? Vi vet ikke når barna drar på stranda og trenger ikke spekulere i det, ei heller hvor de spiser middag og hva de synes om det. Folk er forskjellige, noen liker å være på stranda til kvelden kommer, andre ikke. Mange steder har restauranter langs stranda, behøver ikke bety at de bare kjøper chips.

Mye man kan kritisere paret for, men dette blir for dumt.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Dessverre vet vi når barna drar på stranda for mammaen legger det ut på snap hver dag. :) 
De spiser sikkert take away-pizza også på stranda om kvelden. Personlig  synes jeg  ferien virker trist. Det må det være lov å si, når de dokumenterer alt de gjør. Er det kritikk? Jeg bare sier hvilket inntrykk de gir, og det er ingen ting jeg misunner i hvert fall.

Skulle tro de var på boot camp.

• Liker 27
Skrevet
Diencephalon skrev (3 timer siden):

Eller for å skjule den mega-høye panna

• Liker 13
Skrevet
alertmeshe skrev (3 minutter siden):

Eller for å skjule den mega-høye panna

Trodde brokkoli-sveisen var forbeholdt ungdommen

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Frømiks skrev (3 timer siden):

Dette er vel LKEs timeplan? Vi vet ikke når barna drar på stranda og trenger ikke spekulere i det, ei heller hvor de spiser middag og hva de synes om det. Folk er forskjellige, noen liker å være på stranda til kvelden kommer, andre ikke. Mange steder har restauranter langs stranda, behøver ikke bety at de bare kjøper chips.

Mye man kan kritisere paret for, men dette blir for dumt.

Det er ikke sikkert det er sant. Synes det der er en sånn typisk timeplan som influencere påstår at de har fordi de tror andre blir imponert.

Endret av Svartfugl
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Jojo345 skrev (7 timer siden):

Trist at hun må svare på de de få kommentarene hun får for å få opp antall kommentarer per post 😅

Samme med LKE. Så vidt det er likes og kommentarer, men han kjører på😅

Egentlig burde tråden avvikles så hun blir ENDA mindre relevant.

jeg gir henne gis null visninger på snapchat og story på instagram.

De kommenterer på hverandre også..merkelig bikkja sin konto ikke gjør det egentlig..

• Liker 9
Skrevet (endret)
Diencephalon skrev (6 timer siden):

Ligger med hårruller som en bestemor om natta 😄

Uff så han for meg som ulven i senga med rosa nattkjole i Rødhette 

Endret av Margit777
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
loffen skrev (3 timer siden):

Dessverre vet vi når barna drar på stranda for mammaen legger det ut på snap hver dag. :) 
De spiser sikkert take away-pizza også på stranda om kvelden. Personlig  synes jeg  ferien virker trist. Det må det være lov å si, når de dokumenterer alt de gjør. Er det kritikk? Jeg bare sier hvilket inntrykk de gir, og det er ingen ting jeg misunner i hvert fall.

Skulle tro de var på boot camp.

Så fint at vi er forskjellige og liker ulike ting på ferie da? Kan ikke forstå at dette er noe å henge seg opp i eller at det er nødvendig å si at andre menneskers ferie virker trist og med stramt budsjett. Ei heller at det er relevant for tråden hva du liker å gjøre på ferie. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Frømiks skrev (1 time siden):

Så fint at vi er forskjellige og liker ulike ting på ferie da? Kan ikke forstå at dette er noe å henge seg opp i eller at det er nødvendig å si at andre menneskers ferie virker trist og med stramt budsjett. Ei heller at det er relevant for tråden hva du liker å gjøre på ferie. 

Det er ikke innafor å si at andre folk sin ferie virker trist og med stramt budsjett.

Men det er innafor å si at det som er presentert på en influencerkonto som er hovedinntektskilden til et firma som poster inspirasjonskilder av hva de tenker folk vil trykke like på så de kan tjene mest mulig penger på bildet og den framstillingen av en familieferie de velger å bruke til dette formålet. 

Som jeg gjør på et antrekk jeg ikke liker som noen har stylet og lagt ut på en klesbutikkinsta. 
Hvordan skal hun ellers vite hva folk liker av contentet hun serverer og ikke?

• Liker 11
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...