Ellie77 Skrevet fredag kl 20:11 #106561 Skrevet fredag kl 20:11 Flere enn Kvinneguiden som reagerer på harryfaktoren! 😂 24 1 16
gladidag Skrevet fredag kl 20:14 #106562 Skrevet fredag kl 20:14 Ellie77 skrev (2 minutter siden): Flere enn Kvinneguiden som reagerer på harryfaktoren! 😂 Usmakelig å gå kledd sånn på marked, uansett hvor i verden en er , men spesielt i ett muslimsk land , og hvordan en ser ut.. 23 16
Hulderen Skrevet fredag kl 20:17 #106563 Skrevet fredag kl 20:17 Ellie77 skrev (5 minutter siden): Flere enn Kvinneguiden som reagerer på harryfaktoren! 😂 Æsj, går hun slik på et marked? Det er jo uhygienisk! I tillegg til at det er hensynsløst overfor andre, selvsagt. 16 5
Sinccis Skrevet fredag kl 20:18 #106564 Skrevet fredag kl 20:18 «Kalorier har jeg aldri nevnt» — var det ikke hun som for ikke så altfor lenge siden lagde en video av at man bør passe seg for hvor mye skjulte kalorier som kan gjemme seg i forskjellige snacks (BOOM! 200 kalorier!) 😅 18 14
Akj Skrevet fredag kl 20:20 #106565 Skrevet fredag kl 20:20 Nå er vel regnskapstallene til treasures for 2024 kommet. Lite lystig lesning, selv for en matteidiot som meg. Kan noen med litt peiling se på regnskapet og kommentere? 12
BELLA965 Skrevet fredag kl 20:45 #106566 Skrevet fredag kl 20:45 De blodårene på hendene... 😳 husker en skuespiller (muligens Nicole kidman?) Det er en diagnose for sånne hender... tror ikke trening kan få det vekk. Men for følgere kan det være greit å vite, at dette er ikke vanlig. 3
Ellie77 Skrevet fredag kl 20:48 #106567 Skrevet fredag kl 20:48 Akj skrev (24 minutter siden): Nå er vel regnskapstallene til treasures for 2024 kommet. Lite lystig lesning, selv for en matteidiot som meg. Kan noen med litt peiling se på regnskapet og kommentere? Jeg er ingen økonom, men salgsinntektene er i hvert fall nærmest halvert fra fjoråret! 😱 Hvordan kan dette livnære en hel familie? De er jo langt under fattigdomsgrensa, i så fall…. 15 1
Charminia Skrevet fredag kl 20:52 #106568 Skrevet fredag kl 20:52 (endret) Årsregnskapet til Treasures for 2024 viser inntekter på bare 599 000, ikke noe å leve fett på med andre ord.. Det er kostnadsført 243 000 i lønn, og det er ikke tatt ut utbytte. Resultat før (regnskapsmessig) skattekostnad er 340 000 som i hovedsak skyldes at de har hatt andre finansinntekter på 350 000 (gevinst salg aksjer eller andre utbytter fra investeringer typisk). Det jeg ser i balansen 31.12 er at de hadde svært lite cash. Av eiendelene på 2,5 mill er kun 18 000 kroner penger på konto.. Man deler inn eiendeler i omløpsmidler og anleggsmidler. Omløpsmidler skal være poster som kan drives inn på kort sikt, og man skal etter god regnskapskikk avsette for forventet tap - men det er vanskelig å si her hvor realistisk det er at de får inn alt de har ført som fordringer uten å se detaljene. For eksempel har de i regnskapet utestående 673 000 i kundefordringer (fakturaer sendt kunder som ikke er betalt inn til dem) og det overstiger jo hele beløpet de hadde i inntekter i 2024 så det tyder på endel gammelt utestående.. De har også bokført over 500 000 i «andre fordringer» som jeg ikke vet konkret hva er og hvor realistisk det er å få det inn.. Fortsetter det videre med så lave inntekter blir det lite luksusliv i hvertfall. Endret fredag kl 21:06 av Charminia 9 15
Snødronninga Skrevet fredag kl 21:11 #106569 Skrevet fredag kl 21:11 Jeg skjønner ikke at hun ikke blir lei det samme stilen. Bloggerfoten, venstre side mot kamera, innsugd mage, bar mage, generelt kroppseksponering. I podden med Guri, fortelle hun at ja, hun liker å bli fotografert fra en viss vinkel. "For da vet jeg at det blir bra så hvorfor skulle jeg ikke gjøre det? " var vel ordene hun brukte. I hennes verden er det sikkert ingenting galt med det. Som tilskuer til dette "sirkuset", mener jeg det viser en usunn holdning til ditt eget selvbilde. Hun er nødt til å være "perfekt" ( hva hun synes er perfekt) ellers blir det ikke bra. Hun klarer ikke slippe kontrollen og tenke "pytt, pytt, er det så farlig om jeg viser meg fra alle vinkler". At en influencer som påvirker andre kvinner i forhold til kropp, helse og utseende, er så ekstremt opptatt av de tingene jeg har nevnt, samt bruke alt som brukes kan for å skjule linjer/rynker, vidvinkel - alt for at det minste detalj skal være "perfekt". Jeg ser på profiler som Emilie Nereng, Helene Olafsen, Funkygine, Jenny Skavlan og en drøss andre, og det er unektelig mye vakrere og mer tiltalende å ikke prøve så hardt. Jeg er ikke i tvil om at det å opptre mer naturlig er tusen ganger flottere enn å fremstille seg som en utstillingsdukke. Etter så mange år i bransjen, er det rart hun aldri prøver noe i retning mer naturlig, mindre oppstilt. Om Caroline Berg Eriksen må konstant poserere etter visse regler, synes jeg ikke hun har utviklet seg i det hele tatt som influencer. (Eller som person.) Som jeg sa innledningsvis, jeg skjønner ikke at hun ikke blir lei av dette regimet. 14 9
Minthia Skrevet fredag kl 21:21 #106570 Skrevet fredag kl 21:21 (endret) Charminia skrev (28 minutter siden): Årsregnskapet til Treasures for 2024 viser inntekter på bare 599 000, ikke noe å leve fett på med andre ord.. Det er kostnadsført 243 000 i lønn, og det er ikke tatt ut utbytte. Resultat før (regnskapsmessig) skattekostnad er 340 000 som i hovedsak skyldes at de har hatt andre finansinntekter på 350 000 (gevinst salg aksjer eller andre utbytter fra investeringer typisk). Det jeg ser i balansen 31.12 er at de hadde svært lite cash. Av eiendelene på 2,5 mill er kun 18 000 kroner penger på konto.. Man deler inn eiendeler i omløpsmidler og anleggsmidler. Omløpsmidler skal være poster som kan drives inn på kort sikt, og man skal etter god regnskapskikk avsette for forventet tap - men det er vanskelig å si her hvor realistisk det er at de får inn alt de har ført som fordringer uten å se detaljene. For eksempel har de i regnskapet utestående 673 000 i kundefordringer (fakturaer sendt kunder som ikke er betalt inn til dem) og det overstiger jo hele beløpet de hadde i inntekter i 2024 så det tyder på endel gammelt utestående.. De har også bokført over 500 000 i «andre fordringer» som jeg ikke vet konkret hva er og hvor realistisk det er å få det inn.. Fortsetter det videre med så lave inntekter blir det lite luksusliv i hvertfall. De 673000 i kundefordringer ser ut til å være lån til andre selskap i deres eget konsern, så som Netfit og Get fit. Der er det tatt ut lønn uten særlig inntjening, så om de (eller først og fremst LKE) ikke begynner å dra inn mer penger gjennom disse selskapene så kan Treasures føre lønna til LKE som tap og skrive den av på skatten i årene framover. CBE har jo tjent penger på reality utenom Treasures, så lønna hennes er nok større enn det det ser ut som her. Endret fredag kl 21:22 av Minthia 7 10
Rufs Skrevet fredag kl 21:31 #106571 Skrevet fredag kl 21:31 BELLA965 skrev (44 minutter siden): De blodårene på hendene... 😳 husker en skuespiller (muligens Nicole kidman?) Det er en diagnose for sånne hender... tror ikke trening kan få det vekk. Men for følgere kan det være greit å vite, at dette er ikke vanlig. Det er helt vanlig for mange av oss gitt, jeg har også utstående blodårer på hender og armer. Jeg synes ikke det er så pent selv, men jeg får ikke gjort noe med det akkurat. Det er mer synlig etter trening foreks. Ikke en diagnose for min del, btw. 10 5
Rosinvin Skrevet fredag kl 21:39 #106572 Skrevet fredag kl 21:39 L-K stønnende og svett i bar overkropp, armhevinger med minste jenta i kort skjørt sittende på ryggen, han avslutter med "JAH"... Å fy faen 🤢 Kilde stort L-K sin instagram 7 8
enkefru Skrevet fredag kl 21:46 #106573 Skrevet fredag kl 21:46 Sinccis skrev (1 time siden): «Kalorier har jeg aldri nevnt» — var det ikke hun som for ikke så altfor lenge siden lagde en video av at man bør passe seg for hvor mye skjulte kalorier som kan gjemme seg i forskjellige snacks (BOOM! 200 kalorier!) 😅 «Når det gjelder søvn og stress så er det godt dokumentert at trening har en kjempepositiv effekt på dette» skriver hun i svaret. Har ikke hun slitt med søvnen i flere år da….? 21 2
Snødronninga Skrevet fredag kl 22:11 #106574 Skrevet fredag kl 22:11 (endret) Jeg tror nok dessverre at CBE er forbilde for noen. Det vil alltids være enkelte som heier på det hun gjør, fordi mennesker er forskjellige. Eller fordi de kjøper narrativet. Nå er det flere storyer hvor hun deler skryt fra fans. Hun lever og ånder for positive tilbakemeldinger på kropp, utseende og trening. Jeg måtte dele denne, hvor hun er fra seg av glede og rørt til tårer over at noen ser «helheten» i det hun deler. Det finnes så klart ikke noe negativt med hennes måte å påvirke på. Det finnes bare folk som leter etter måter å vri ting til det negative. Så lenge det finnes slike fans, vil Caroline holde koken og levere samme innhold som hun har gjort i årevis. Jeg kan bare si meg veldig uenig i at hun fremstiller trening, kosthold og kropp på en sunn måte. https://www.snapchat.com/@carobergeriksen Endret fredag kl 22:14 av Snødronninga 16
cerruti Skrevet fredag kl 22:20 #106575 Skrevet fredag kl 22:20 Snødronninga skrev (7 minutter siden): Jeg måtte dele denne, hvor hun er fra seg av glede og rørt til tårer over at noen ser «helheten» i det hun deler. Jeg ser for meg at noen i nær krets sender noen av de kommentarene. 17
solfred Skrevet fredag kl 22:33 #106576 Skrevet fredag kl 22:33 Rosinvin skrev (52 minutter siden): L-K stønnende og svett i bar overkropp, armhevinger med minste jenta i kort skjørt sittende på ryggen, han avslutter med "JAH"... Å fy faen 🤢 Kilde stort L-K sin instagram Og når jenta er på vei til å gå av ryggen «før planen» (sikkert) sier personen som filmer «nei» og jenta setter seg igjen. Altså?? 9 7
Kollontaj Skrevet fredag kl 22:37 #106577 Skrevet fredag kl 22:37 solfred skrev (4 minutter siden): Og når jenta er på vei til å gå av ryggen «før planen» (sikkert) sier personen som filmer «nei» og jenta setter seg igjen. Altså?? Grøss. 11 3
Kollontaj Skrevet fredag kl 22:40 #106578 Skrevet fredag kl 22:40 (endret) Snødronninga skrev (28 minutter siden): Jeg tror nok dessverre at CBE er forbilde for noen. Det vil alltids være enkelte som heier på det hun gjør, fordi mennesker er forskjellige. Eller fordi de kjøper narrativet. Nå er det flere storyer hvor hun deler skryt fra fans. Hun lever og ånder for positive tilbakemeldinger på kropp, utseende og trening. Jeg måtte dele denne, hvor hun er fra seg av glede og rørt til tårer over at noen ser «helheten» i det hun deler. Det finnes så klart ikke noe negativt med hennes måte å påvirke på. Det finnes bare folk som leter etter måter å vri ting til det negative. Så lenge det finnes slike fans, vil Caroline holde koken og levere samme innhold som hun har gjort i årevis. Jeg kan bare si meg veldig uenig i at hun fremstiller trening, kosthold og kropp på en sunn måte. https://www.snapchat.com/@carobergeriksen Her snakker hun egentlig om bloggen (tror jeg), men tror du har rett i det du skriver om å fortsette som hun gjør. https://www.tv2.no/video/underholdning/la-opp-som-fotballspiller-for-a-ta-bilder-av-kona/20152298 Endret fredag kl 22:40 av Kollontaj 5
Snødronninga Skrevet fredag kl 22:46 #106579 Skrevet fredag kl 22:46 cerruti skrev (22 minutter siden): Jeg ser for meg at noen i nær krets sender noen av de kommentarene. Det kan nok også skje, men tror ikke vi skal være så naive å tro at hun ikke har dedikerte følgere og fans. Det vil alltids være noen som tiltrekkes av det jeg vil kalle usunt content. 14 2
Frisk Frosk Skrevet fredag kl 22:47 #106580 Skrevet fredag kl 22:47 Rosinvin skrev (1 time siden): L-K stønnende og svett i bar overkropp, armhevinger med minste jenta i kort skjørt sittende på ryggen, han avslutter med "JAH"... Å fy faen 🤢 Kilde stort L-K sin instagram Og litt før i videoen, "...jeg er ikke ferdig.........Jah!". Nesten samme video ble lagt ut en av siste dagene, men bare halvparten av repetisjonene og uten dette frieriet fra LKE til det mørke nettet om å laste ned videoer av ham og barnet... For han vet at det er det dette i praksis er, han greier likevel ikke dy seg, han må skryte på sin bedriftskanal over egen fysikk, og det er tydeligvis langt mer verdt for Lars-Kristian Eriksen enn eget barns sikkerhet og rettsvern. 10 1 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå