ingo Skrevet onsdag kl 21:36 #106521 Skrevet onsdag kl 21:36 (endret) Slettet Endret onsdag kl 21:41 av ingo Feil
Pusern3 Skrevet onsdag kl 23:13 #106522 Skrevet onsdag kl 23:13 Anonym90059005 skrev (11 timer siden): Merkelig prioritering og vente med badeland til kl. 13-14 på dagen, som de yngste har gledet seg enormt til, fordi mor og far må jogge hele formiddagen. Det er bare drøyt… dessverre ikke nytt i den familien… 6
Populært innlegg Felis Skrevet onsdag kl 23:20 Populært innlegg #106523 Skrevet onsdag kl 23:20 Caroline tar for seg trening på ferie i denne ukas podcastepisode De har fått spørsmål fra lytterne angående å holde på gode vaner i sommerferien. Guri synes det er viktig at man ikke reiser hjem mer sliten enn da man dro. Caroline opplever ofte at hun blir mer sliten på weekendturer, for da skal hun rekke så mye i tillegg til treningen. Men på lengre ferier føler hun at det blir mer ro rundt treningen, og da blir hun ikke så sliten. Dessuten elsker hun å trene, så hun trener hver dag. Det er lurt å rekke å trene før sola blir for varm, skyter Guri inn, -Åja, svarer Caroline, I fjor... det kan vi komme tilbake til... I fjor kjøpte Caroline og Lars Kristian medlemsskap på et gym i Tyrkia, så de fikk løftet vekter i ferien. Det syntes hun var deilig, for da mistet hun ikke noe når hun kom hjem. Og man kan godt trene midt på dagen, i varmen, hvis man er hydrert nok, men Caroline vil si at det ikke er ideelt. Hun blir veldig mye treigere hvis hun må trene etter klokka ti i Tyrkia. I fjor holdt hun på å besvime, og måtte sette seg ned og puste. Da ble Lars Kristian frustrert og Caroline ropte til han at han bare kunne løpe videre. Caroline ble veldig redd. For dere som husker det, så hadde LKE en tirade i fjor om hvor ufarlig det er å trene i varmen, altså på tross av at kona hans holdt på å besvime av det... 31 24
~ Ada ~ Skrevet onsdag kl 23:49 #106524 Skrevet onsdag kl 23:49 (endret) . Endret torsdag kl 14:32 av ~ Ada ~ Slettet 9
AntiBullshit Skrevet torsdag kl 00:25 #106525 Skrevet torsdag kl 00:25 Felis skrev (51 minutter siden): Caroline tar for seg trening på ferie i denne ukas podcastepisode De har fått spørsmål fra lytterne angående å holde på gode vaner i sommerferien. Guri synes det er viktig at man ikke reiser hjem mer sliten enn da man dro. Caroline opplever ofte at hun blir mer sliten på weekendturer, for da skal hun rekke så mye i tillegg til treningen. Men på lengre ferier føler hun at det blir mer ro rundt treningen, og da blir hun ikke så sliten. Dessuten elsker hun å trene, så hun trener hver dag. Det er lurt å rekke å trene før sola blir for varm, skyter Guri inn, -Åja, svarer Caroline, I fjor... det kan vi komme tilbake til... I fjor kjøpte Caroline og Lars Kristian medlemsskap på et gym i Tyrkia, så de fikk løftet vekter i ferien. Det syntes hun var deilig, for da mistet hun ikke noe når hun kom hjem. Og man kan godt trene midt på dagen, i varmen, hvis man er hydrert nok, men Caroline vil si at det ikke er ideelt. Hun blir veldig mye treigere hvis hun må trene etter klokka ti i Tyrkia. I fjor holdt hun på å besvime, og måtte sette seg ned og puste. Da ble Lars Kristian frustrert og Caroline ropte til han at han bare kunne løpe videre. Caroline ble veldig redd. For dere som husker det, så hadde LKE en tirade i fjor om hvor ufarlig det er å trene i varmen, altså på tross av at kona hans holdt på å besvime av det... Han fremstår bare mer og mer som en fascist som hater kvinner, inkludert kona si. Så mye som han direkte og indirekte har hengt ut, gjort narr av og devaluert kvinner (inkludert sleivspark til kona) opp igjennom er ganske bemerkelsesverdig. Og ganske bekymringsverdig all den tid han er far til to døtre. Farsrollen alene er jo noe som for mange menn fører til selvransakelse og nye og mer nyanserte perspektiver på kjønn og kjønnsroller, samfunnets forventninger, og ikke minst egne forventninger til jenter og kvinner. Men ikke hos LK. Alt skal liksom være så hardt, mørkt, ‘maskulint’ og intenst for at LK skal kunne like eller akseptere noe. Bare det at han legger ut flere minutter lange videoer hvor han belærende og monotont snakker inn i kamera mens han står i en mørk kjeller foran en tavle uten å blunke en eneste gang oppleves jo som et utrykk for å markere sin autoritet og posisjon. Til og med med dyr leser den type kroppsspråk og blikkontakt som aggressiv atferd. 27 4
Christiane_W Skrevet torsdag kl 00:49 #106526 Skrevet torsdag kl 00:49 (endret) Spoiler Lagt til 17/7-25 kl. 16:50: Bildet lagt i spoilertag da jeg har fått PM om at det kan være triggende for noen. Beklager at jeg la det åpent. Dette bildet dukket opp i Instagram-feeden min i går kveld og jeg tenkte bare; hva i alle dager vil modell CBE og fotograf LKE formidle med dette motivet? Har de seriøst tenkt at "CBE ikledd bikini sittende på solseng med innsugd mage mens hun later som hun spiser beige pasta i solsteiken" er et troverdig motiv fra en familieferie i Tyrkia? Svaret er nok at de ønsker å vise frem kroppen hennes. Verken mer eller mindre. Det er vel ingen som tror på at en 38 år gammel kvinne på ferie med familien spiser pasta sittende på en solseng i solsteiken ikledd bikini? Det er bare kleint. Endret torsdag kl 14:50 av Christiane_W leif + la til link til bilde + slettet sitering på forespørsel fra sitert bruker 32 9
Malum Skrevet torsdag kl 06:20 #106527 Skrevet torsdag kl 06:20 Fra VG i dag, og virkelig noe alle influensere med barn burde lese: https://www.vg.no/rampelys/i/zAB0yr/sara-skorgan-teigen-40-om-oppveksten-som-norges-foerste-supertjernebaby Jeg antar dessverre at det er mest behagelig for dem å la være å konfronteres med det ubehagelige. Eventuelt fortsette å insistere på at de ikke kunne brydd seg mindre, og at de vet hva som er best for sine barn.. 18 7
Nabooru Skrevet torsdag kl 06:58 #106528 Skrevet torsdag kl 06:58 Rev. Revenge skrev (På 15.7.2025 den 13.58): Etter min mening er ikke dette greit. Det er harry, kunnskapsløst og respektløst. Tyrkia er et konservativt land, og det oppfordres til å dekke seg til med litt mer tøy som shorts og t-skjorte hvis man ikke befinner seg på stranden. Men at frueparet fra Særp er kunnskapsløse og respektløse er ikke noe nytt. Ikke noe annet å forvente fra den fronten. 6 4
Stargaze Skrevet torsdag kl 07:12 #106529 Skrevet torsdag kl 07:12 For et liv. Og alle som kommenterer at hun er så flink til å trene i ferien kan ta seg en bolle. Hin hadde vært flink hvis hun klarte å koble helt av noen dager og bare ha fokus på barna. Det hun driver med er ikke sunt, manisk trening hver eneste dag i stekende varme. Hun er IKKE toppidrettsutøver som er i en oppkjøringsfase. Et par løpeturer i ferien hadde holdt lenge. Vedder 5 bleke pastaskruer på at all treningen er coachens verk. Tror dama trenger å hvile både hodet og kroppen. 16 11
Sarah93 Skrevet torsdag kl 07:40 #106530 Skrevet torsdag kl 07:40 Trening på ferie er ikke nødvendigvis sykelig, jeg elsker å trene og trener nesten hver dag, får en mild «abstinens» hvis jeg ikke trener. Men det spørs hva slags forhold man har til treningen - for dem er det lite variasjon, og ikke treningsglede som er det mest opplagte. Forholdet til mat, utseende og tynnhet ser definitivt sykelig ut. Men ja - jeg var i Syden forrige uke, og trente hver dag. Men jeg driver med kickboksing og mye handler om prestasjon i positiv forstand. Så det er ikke AT man gjør det, men hvordan og sånn generelt vil jeg si at jeg også var veldig mager og spiste lite en periode, og da jeg begynte å spise mer og fikk en litt mer normal fettprosent, eksploderte prestasjonene og treningsgleden .. 12 9
Rev. Revenge Skrevet torsdag kl 09:29 #106531 Skrevet torsdag kl 09:29 Kan noen forklare meg hva budskapet "skikkelig ferie på ferie" betyr? Blir litt forvirret når budskapet illustreres med et bilde av en dame i bikini på solseng som gapende mater seg selv med pasta. 23 5
Snødronninga Skrevet torsdag kl 10:12 #106532 Skrevet torsdag kl 10:12 Felis skrev (10 timer siden): Caroline tar for seg trening på ferie i denne ukas podcastepisode De har fått spørsmål fra lytterne angående å holde på gode vaner i sommerferien. Guri synes det er viktig at man ikke reiser hjem mer sliten enn da man dro. Caroline opplever ofte at hun blir mer sliten på weekendturer, for da skal hun rekke så mye i tillegg til treningen. Men på lengre ferier føler hun at det blir mer ro rundt treningen, og da blir hun ikke så sliten. Dessuten elsker hun å trene, så hun trener hver dag. Det er lurt å rekke å trene før sola blir for varm, skyter Guri inn, -Åja, svarer Caroline, I fjor... det kan vi komme tilbake til... I fjor kjøpte Caroline og Lars Kristian medlemsskap på et gym i Tyrkia, så de fikk løftet vekter i ferien. Det syntes hun var deilig, for da mistet hun ikke noe når hun kom hjem. Og man kan godt trene midt på dagen, i varmen, hvis man er hydrert nok, men Caroline vil si at det ikke er ideelt. Hun blir veldig mye treigere hvis hun må trene etter klokka ti i Tyrkia. I fjor holdt hun på å besvime, og måtte sette seg ned og puste. Da ble Lars Kristian frustrert og Caroline ropte til han at han bare kunne løpe videre. Caroline ble veldig redd. For dere som husker det, så hadde LKE en tirade i fjor om hvor ufarlig det er å trene i varmen, altså på tross av at kona hans holdt på å besvime av det... Hun legger ut skryt fra følgere om hvor flink og inspirerende hun er, man kan bli kvalm av mindre. Trening hver eneste dag i stekende sol og høy luftfuktighet, er ikke noe å skryte av. Ikke nok med at det gjøres, men det må også dokumenteres hver dag, for ellers har man tydeligvis ikke trent. Å få vist frem kropp, er en tross alt en prioritering. Beklager til de som trener hver dag på ferie, men jeg synes det er manisk og tvangspreget slik Eriksens holder på. Det er ingen av de som har med seg vann, og løping er noe som MÅ gjøres ellers får de ikke fred. Det finnes en mellomting mellom å trene som en gal, og ligge på en solseng hele dagen. Caroline er livredd for å "miste det", om hun ikke trener som vanlig, det er ikke en sunn holdning til trening og ikke noe jeg ville overført til mine barn. De kommer mest sannsynlig til å bli like opptatt av kropp, utseende og trening som foreldrene, de vet jo ikke om noe annet. Hun får bare løpe til hun besvimer, for ingen kan fortelle det paret noe som helst, siden de vet best selv. 10 16
Pusern3 Skrevet torsdag kl 10:43 #106533 Skrevet torsdag kl 10:43 ~ Ada ~ skrev (10 timer siden): Kom over denne i går. Var et bilde slik det vises her (ikke film): Herregud… verre enn noen gang og nå med snart tenåringsdatter .. 9
Pusern3 Skrevet torsdag kl 10:47 #106534 Skrevet torsdag kl 10:47 Stargaze skrev (3 timer siden): For et liv. Og alle som kommenterer at hun er så flink til å trene i ferien kan ta seg en bolle. Hin hadde vært flink hvis hun klarte å koble helt av noen dager og bare ha fokus på barna. Det hun driver med er ikke sunt, manisk trening hver eneste dag i stekende varme. Hun er IKKE toppidrettsutøver som er i en oppkjøringsfase. Et par løpeturer i ferien hadde holdt lenge. Vedder 5 bleke pastaskruer på at all treningen er coachens verk. Tror dama trenger å hvile både hodet og kroppen. Selv toppidrettsutøvere tar fri/ferie fra trening i blant. Alle trenger det. Og damen er ikke pur ung lengre og trenger mer tid til restitusjon. 15 3
Frisk Frosk Skrevet torsdag kl 11:11 #106535 Skrevet torsdag kl 11:11 AntiBullshit skrev (10 timer siden): Han fremstår bare mer og mer som en fascist som hater kvinner, inkludert kona si. Så mye som han direkte og indirekte har hengt ut, gjort narr av og devaluert kvinner (inkludert sleivspark til kona) opp igjennom er ganske bemerkelsesverdig. Og ganske bekymringsverdig all den tid han er far til to døtre. Farsrollen alene er jo noe som for mange menn fører til selvransakelse og nye og mer nyanserte perspektiver på kjønn og kjønnsroller, samfunnets forventninger, og ikke minst egne forventninger til jenter og kvinner. Men ikke hos LK. Alt skal liksom være så hardt, mørkt, ‘maskulint’ og intenst for at LK skal kunne like eller akseptere noe. Bare det at han legger ut flere minutter lange videoer hvor han belærende og monotont snakker inn i kamera mens han står i en mørk kjeller foran en tavle uten å blunke en eneste gang oppleves jo som et utrykk for å markere sin autoritet og posisjon. Til og med med dyr leser den type kroppsspråk og blikkontakt som aggressiv atferd. Og når samme mann legger ut bilder av egne barn i bikini, så bikker det over i creepy. At han faktisk ønsker å gjøre alt han gjør for å få oppmerksomhet. Det mørke, liksom tøffe og liksom maskuline, skal følges av seksualisering av kone og mor til hans barn, og nå skal også barn eksponeres i bikini, alt på far og mors bedriftskanaler... 17 1 9
Hulderen Skrevet torsdag kl 11:11 #106536 Skrevet torsdag kl 11:11 Dere som har fulgt CBE fra begynnelsen: har hun alltid drevet med trening? Eller når begynte hun med det? Jeg har sett at flere har komme tert at hun tidligere var god på interiør. Drev hun da bare med det, eller med trening i tillegg? Og har hun hele tiden vært opptatt av å vise frem kroppen sin? 1
Rev. Revenge Skrevet torsdag kl 11:58 #106537 Skrevet torsdag kl 11:58 (endret) Hulderen skrev (47 minutter siden): Dere som har fulgt CBE fra begynnelsen: har hun alltid drevet med trening? Eller når begynte hun med det? Jeg har sett at flere har komme tert at hun tidligere var god på interiør. Drev hun da bare med det, eller med trening i tillegg? Og har hun hele tiden vært opptatt av å vise frem kroppen sin? Hun har alltid fremstilt Caroline Berg Eriksen som løpeglad, og alltid vist frem kroppen/redigert seg selv tynnere, også under svangerskap. I senere tid har påkledningen i tillegg blitt redusert til minst mulig. I starten drev hun en bryllupsblogg, senere en litt av alt-blogg der hun var flink til å dekke bord og pynte. Nå er det stort sett kaffe, trening, eksponering av barn og kroppen til cbe det går i. Caroline Berg Eriksen: Løgnene rundt bilderedigering – Om influencere https://share.google/1AUPCFJGRWCygh7HB NB: Jeg har aldri fulgt noen av kanalene, og aldri vært påvirket eller inspirert. Endret torsdag kl 11:59 av Rev. Revenge 8 11
Sinccis Skrevet torsdag kl 12:03 #106538 Skrevet torsdag kl 12:03 (endret) LKE sin Instagram story; flere videoklipp av barna i bikini (jeg har sensurert bildet) med denne sangteksten til. Hva f*** er det de driver med? Et fuck you til Kripos og andre som advarer mot å legge ut bilder av barn i badetøy? Endret torsdag kl 12:03 av Sinccis 10 1 14
Ryvita Skrevet torsdag kl 12:11 #106539 Skrevet torsdag kl 12:11 Christiane_W skrev (11 timer siden): Samme bildet dukket opp i Instagram-feeden min i går kveld og jeg tenkte bare; hva i alle dager vil modell CBE og fotograf LKE formidle med dette motivet? Har de seriøst tenkt at "CBE ikledd bikini sittende på solseng med innsugd mage mens hun later som hun spiser beige pasta i solsteiken" er et troverdig motiv fra en familieferie i Tyrkia? Svaret er nok at de ønsker å vise frem kroppen hennes. Verken mer eller mindre. Det er vel ingen som tror på at en 38 år gammel småbarnsmor på ferie med familien spiser pasta sittende på en solseng i solsteiken ikledd bikini? Det er bare kleint. Er nok tenkt som bonusinnhold til 🍆-følgerne. .. Sex og barn .. følgerskaren fra de miljøene tar seg nok opp i løpet av sommeren 😬 13 6
Rev. Revenge Skrevet torsdag kl 12:49 #106540 Skrevet torsdag kl 12:49 (endret) Sinccis skrev (47 minutter siden): LKE sin Instagram story; flere videoklipp av barna i bikini (jeg har sensurert bildet) med denne sangteksten til. Hva f*** er det de driver med? Et fuck you til Kripos og andre som advarer mot å legge ut bilder av barn i badetøy? Opptrer han som hallik på vegne av barn? NB: husk å legge til kilde, ellers blir innlegget slettet. Endret torsdag kl 12:53 av Rev. Revenge 11 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå