Frk.Fjas Skrevet 21. juni #105901 Skrevet 21. juni CityCityBangBang skrev (37 minutter siden): Pussig... I traktene rundt her jeg bor så vokser markjordbær på bakken (derav navnet), men her står altså fruen og speider etter bær i trærne...? 🤨 Kanskje hun mener at datter sitter på bakken og plukker markjordbær mens hun beundrer mors veltrente kropp? 7 1
FruRosa Skrevet 21. juni #105902 Skrevet 21. juni Snødronninga skrev (På 18.6.2025 den 23.49): "Hva driver dere med, øver dere på kjow"? Kjow? (snap) Det er show hun forsøker å si. Er det vanlig å si det nå man er fra Særp? 🙊 Barna filmes selvfølgelig mens de driver på med noe. Midtsommer nærmer seg, så det er bare å stålsette seg for snurrende barn (og mor), innkjøpte blomsterkranser, kanskje rykende ferske sommerkjoler, massiv barneeksponering og oppstilte bilder fra riktig vinkel. Du må være synsk! Det du nevner er (selvsagt) postet nå. 20 4
Kollontaj Skrevet 21. juni #105903 Skrevet 21. juni FruRosa skrev (15 minutter siden): Du må være synsk! Det du nevner er (selvsagt) postet nå. 🤭 2
cerruti Skrevet 21. juni #105904 Skrevet 21. juni For et sykt opplegg. Skuespill på hytta. Alle må delta. Samme rolle som hvert år på mor og døtre. 17
~ Ada ~ Skrevet 21. juni #105905 Skrevet 21. juni FruRosa skrev (1 time siden): Du må være synsk! Det du nevner er (selvsagt) postet nå. 😀 Men er det ikke litt tidlig? Er det forløperen, og det kommer mer på mandag? 3
Surikatt Skrevet 21. juni #105906 Skrevet 21. juni cerruti skrev (44 minutter siden): For et sykt opplegg. Skuespill på hytta. Alle må delta. Samme rolle som hvert år på mor og døtre. Blomsterkranser er kjøpt inn, Astrid Lindgren filmmusikk og barn som filmes og legges ut på nettet. Liksom familieidyll med mobilen i sentrum. Det ser bare trist ut. 24 6
Margit777 Skrevet 21. juni #105907 Skrevet 21. juni Rev. Revenge skrev (6 timer siden): Nja, syns ikke bildet er direkte seksualisert men forstår at Berg Eriksen liker å vise seg frem ved å bruke shorts fra 2012 der skinkene kommer tilsyne under shortsen. Trodde den vulgære trenden forlengst var utgått. Ut fra vinkelen tror jeg likegodt det er ho mor sjøl som har plassert mobilen på bakken, med mindre den mindreårige lå langflat på bakken for å ta bilde av mora oppunder shortsen. Det tror jeg en tolvåring ville oppleve som relativt "cringe". Hvem vet Spesielt å skryte av at dattra tar et sånt bilde av morra 😄 7 2
panzerpølsa Skrevet 22. juni #105908 Skrevet 22. juni Surikatt skrev (7 timer siden): Blomsterkranser er kjøpt inn, Astrid Lindgren filmmusikk og barn som filmes og legges ut på nettet. Liksom familieidyll med mobilen i sentrum. Det ser bare trist ut. Ikke glem snurring 🫶 18
Hallepalle2 Skrevet 22. juni #105909 Skrevet 22. juni Jeg var på St hans feiring ved sjøen i går. Stort bål, bålpanner til å grille på og INGEN hadde blondekjole og blomsterkrans! Det gikk i fritidstøy eller enkle sommerkjoler, jeg tror det hadde blitt sett litt rart på om noen hadde kommet i den habitten som cbe insisterer på at familien stiller i. 100 kr på at herr forbsllfrue hadde på hvit linskjorte og beige bukser/shorts 24 2
hvaduikkeser Skrevet 22. juni #105910 Skrevet 22. juni Hallepalle2 skrev (26 minutter siden): Jeg var på St hans feiring ved sjøen i går. Stort bål, bålpanner til å grille på og INGEN hadde blondekjole og blomsterkrans! Det gikk i fritidstøy eller enkle sommerkjoler, jeg tror det hadde blitt sett litt rart på om noen hadde kommet i den habitten som cbe insisterer på at familien stiller i. 100 kr på at herr forbsllfrue hadde på hvit linskjorte og beige bukser/shorts De er jo så sukkersøte at en kaster opp av mindre. 14
Sol79 Skrevet 22. juni #105911 Skrevet 22. juni Spesielt å bruke så mye tid og penger på de blomsterkransene når de kun er kjernefamilien som feirer sammen. Hadde skjønt det bedre om de skulle på en fest eller noe sånt. Skjønner at det var morsomt en gang og at det blir fine bilder, men nå har vi sett det mange ganger før. 19 2
Galdame Skrevet 22. juni #105912 Skrevet 22. juni Det verste er den filmsnutten der man ser rett opp i kjolen på minste. Nå vet jeg hvilken farge hun har på trusa liksom. Jeg får lyst til å grine!!! 28 3
Frisk Frosk Skrevet 22. juni #105913 Skrevet 22. juni Galdame skrev (1 time siden): Det verste er den filmsnutten der man ser rett opp i kjolen på minste. Nå vet jeg hvilken farge hun har på trusa liksom. Jeg får lyst til å grine!!! Og når man har det i mente blir det enda verre når bedriftseier og far, Lars-Kristian Eriksen, også legger ut et bilde hvor han (antar jeg) ligger på stranda i lys bukse, tar bildet fra sitt eget underliv, og foran ham sitter en av jentene på huk med ryggen til. Dette gjør de kun for å provosere. Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen må være svært så desperate, når de legger ut bilder de VET mest trolig vil bli utnyttet av det mørke nettet. Og sammen med disse bildene så flyr mor selv rundt på "sthansfeiring" i en "kjole" som er så liten som en neglisjé, og som dermed tydelig er ute etter å seksualisere henne... der hun svinser på stranden med sine andunger rett bak seg. Her blandes barn, seksualisering og invitasjon til det mørke nett. (Og midt inni dette har også LKE på både egen IG-konto og athlete_excel flere stories av et barn som trener, men @ barnets foreldre, søker man det ene kommer man rett til mors forretningsdrift. Er foreldre i nærheten av CBE og LKE helt fullstendig blåst når de tillater at egne barn blir utnyttet på denne måten? Vi ser det samme med CBEs søster som lar CBE bruke sitt barn i kommersielle sammenhenger, vi ser det samme med både Ine MA fra TM-klinikken, Adrian Paul og andre de omgås. Ingen sperrer, barn brukes til å fremheve foreldrene selv og deres kommersielle virksomheter.) 22 10
misspinky Skrevet 22. juni #105914 Skrevet 22. juni Har hun snakket noe om idyll festivalen i år? Hvorfor hun ikke var der? 3 1
Isola2 Skrevet 22. juni #105915 Skrevet 22. juni misspinky skrev (1 time siden): Har hun snakket noe om idyll festivalen i år? Hvorfor hun ikke var der? Ble kanskje ikke sponsa med festivalpass og vip-treatement? 20 1
Snødronninga Skrevet 22. juni #105916 Skrevet 22. juni FruRosa skrev (22 timer siden): Du må være synsk! Det du nevner er (selvsagt) postet nå. Det som er annerledes i år, er at blomstret kjole er byttet ut med kort...nattkjole? 🤔 Det så skikkelig kaldt ut, men hva ofrer man ikke for å vise litt hud. Det ga meg ikke St.Hans vibber i alle fall, mer som at: Nå er det natta, nå er det LEGGETI - sov godt! 27 3
Kollontaj Skrevet 22. juni #105917 Skrevet 22. juni Isola2 skrev (1 time siden): Ble kanskje ikke sponsa med festivalpass og vip-treatement? Nei, antakelig ikke, mener å huske at det var en story om at hun gledet seg til festivalen for noen måneder siden. Var jo et løp der også i år, tydeligvis ikke nok å være hobby-mosjonist for å være ambassadør for det (Northug var det blant annet). 4 1
Ellie77 Skrevet 22. juni #105918 Skrevet 22. juni Der var posten ute 😂😂🙈 Hun er en parodi på seg selv, og så virkelighetsfjern at man aldri slutter å la seg «imponere». Hvem i hele vide verden feirer St.Hans sånn? Anyone? 24
Mistyen Skrevet 23. juni #105919 Skrevet 23. juni misspinky skrev (20 timer siden): Har hun snakket noe om idyll festivalen i år? Hvorfor hun ikke var der? Antagelig ikke kul og aktuell nok lenger- hun var hvert fall ikke der 2
Nabooru Skrevet 23. juni #105920 Skrevet 23. juni Kollontaj skrev (På 20.6.2025 den 14.17): Ligner jo veldig på dette (sjekket akkurat bilder på mobilen fra 15 år tilbake; jeg ligner meg selv. ) Det må Trasig å være så misfornøyd med eget utseende at man må totalforandre alt. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå