Si1772 Skrevet i går, 12:19 #101821 Del Skrevet i går, 12:19 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Jepp😬 Ikke filter, det var dagens. Det er så mye filter på dem at ikke en eneste pore er synlig. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spade Skrevet i går, 12:34 #101822 Del Skrevet i går, 12:34 Torden skrev (23 timer siden): Bruker du «deiligste fyr» om barnet ditt? Med «deiligst» så får jeg assosiasjoner som sexy, eller f.eks. deiligst.no🙄 Ikke flytt til Danmark om du syns deilig bare hører til det å vær sexy 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet i går, 12:38 #101823 Del Skrevet i går, 12:38 Jeg bare elsker 🥰 når hun svarer på kritikk med sarkasme, spydighet og hjerter, masse hjerter. 🥰♥️😍 14 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet i går, 12:48 #101824 Del Skrevet i går, 12:48 Brukes den ringen ute også, da? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet i går, 13:10 #101825 Del Skrevet i går, 13:10 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jepp😬 Tror CBE må revurdere sin oppfatning av hockey sveis (sic): https://no.wikipedia.org/wiki/Hockeysveis 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet i går, 14:33 #101826 Del Skrevet i går, 14:33 Skal noen av stalkerne her dra og ta bilde? 😄 Legg det ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet i går, 14:40 #101827 Del Skrevet i går, 14:40 elisabeth30 skrev (16 timer siden): Det har vel ikke vært en oppfordring om å slakte den herfra? Jeg hører mye podcaster, dette er den dårligste av alle jeg har hørt/ prøvd å høre på. Det er null sammenheng, bare to kvinner som snakker i munnen på hverandre. Og at Batong media har dette i sin portefølje forstår jeg ikke De påsto det. Cbe sutra på storys og venninner skrev også innlegg om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet i går, 15:08 #101828 Del Skrevet i går, 15:08 elisabeth30 skrev (17 timer siden): Det har vel ikke vært en oppfordring om å slakte den herfra? Jeg hører mye podcaster, dette er den dårligste av alle jeg har hørt/ prøvd å høre på. Det er null sammenheng, bare to kvinner som snakker i munnen på hverandre. Og at Batong media har dette i sin portefølje forstår jeg ikke Det er egentlig ganske uforståelig at Batong Media AS ikke stoppet dette før første episode ble publisert. Fra et mer objektivt standpunkt er jo dette helt elendig innhold. Det går på f.eks. språkbruken som er usammenhengende og gjentakende, banal, nølende, som om de to som snakker ikke egentlig vet hva de forsøker å prate om. Men det går også på selve innholdet, som er uten noen substans, som virker helt uplanlagt, som om disse to ikke en gang har forsøkt å forberede seg på forhånd før de spilte inn hver episode. Begge disse sidene, språkbruken og innholdet uten substans eller plan, overrasker kanskje mest - i hvert fall når man vet at det er Batong Media AS som er ansvarlig for utgivelsene. At CBE har en historie med å tilsynelatende ikke gidde å gjøre særlig arbeid med noe som helst, det gjør at det fra hennes side ikke er overraskende, spesielt når man også ser på hennes første podkast-forsøk som var en eneste pinlig affære. Men GS har jo hatt en karriere hvor det å jobbe med sitt talent, det å jobbe med detaljer, planlegge og bruke tid på å øve og trene til detaljene sitter. Hvorfor i all verden har hun gått med på å delta i dette makkverket av en podkast? Hvis det er slik at GS har et så bevisst forhold til sitt kosthold og helse, så tror jeg hun kunne opptrådt hos en av de mer seriøse innen kosthold og de som kombinerer kosthold/underholdning/læring, for da ville det vært en intervjuer som stilte gode spørsmål og hadde en regi på det hele. Men sammen med CBE så virker det som om GS snakker og snakker og snakker til det også hos henne blir babbel, fordi CBE ikke bidrar konstruktivt. Jeg kan forstå at Batong Media AS trengte å få inn en podkast også med kvinner. Men å gå for CBE, som leverte en så elendig podkast forrige gang hun forsøkte seg på dette, det er faktisk helt uforståelig. Det er jo med på å trekke ned ryktet både til Batong Media og til de som er ansvarlige for innhold og publisering. Jeg hadde trodd at ansvarlig redaktør Stein Morten Lier var litt mer seriøs enn hva han nå har valgt å ta inn i Batong Media. 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet i går, 15:29 #101829 Del Skrevet i går, 15:29 Frisk Frosk skrev (7 minutter siden): Det er egentlig ganske uforståelig at Batong Media AS ikke stoppet dette før første episode ble publisert. Fra et mer objektivt standpunkt er jo dette helt elendig innhold. Det går på f.eks. språkbruken som er usammenhengende og gjentakende, banal, nølende, som om de to som snakker ikke egentlig vet hva de forsøker å prate om. Men det går også på selve innholdet, som er uten noen substans, som virker helt uplanlagt, som om disse to ikke en gang har forsøkt å forberede seg på forhånd før de spilte inn hver episode. Begge disse sidene, språkbruken og innholdet uten substans eller plan, overrasker kanskje mest - i hvert fall når man vet at det er Batong Media AS som er ansvarlig for utgivelsene. At CBE har en historie med å tilsynelatende ikke gidde å gjøre særlig arbeid med noe som helst, det gjør at det fra hennes side ikke er overraskende, spesielt når man også ser på hennes første podkast-forsøk som var en eneste pinlig affære. Men GS har jo hatt en karriere hvor det å jobbe med sitt talent, det å jobbe med detaljer, planlegge og bruke tid på å øve og trene til detaljene sitter. Hvorfor i all verden har hun gått med på å delta i dette makkverket av en podkast? Hvis det er slik at GS har et så bevisst forhold til sitt kosthold og helse, så tror jeg hun kunne opptrådt hos en av de mer seriøse innen kosthold og de som kombinerer kosthold/underholdning/læring, for da ville det vært en intervjuer som stilte gode spørsmål og hadde en regi på det hele. Men sammen med CBE så virker det som om GS snakker og snakker og snakker til det også hos henne blir babbel, fordi CBE ikke bidrar konstruktivt. Jeg kan forstå at Batong Media AS trengte å få inn en podkast også med kvinner. Men å gå for CBE, som leverte en så elendig podkast forrige gang hun forsøkte seg på dette, det er faktisk helt uforståelig. Det er jo med på å trekke ned ryktet både til Batong Media og til de som er ansvarlige for innhold og publisering. Jeg hadde trodd at ansvarlig redaktør Stein Morten Lier var litt mer seriøs enn hva han nå har valgt å ta inn i Batong Media. Jeg tror som sagt avgjørelsen ble tatt mens de var i en boble på Camp Kulinaris. Det hørtes sikkert ut som en god ide for Stein Morten der og da, Guri har vært et stort navn og er en kjent entertainer, Caroline har sikkert kommet drassende med sine 300 000 følgere og utstrakt erfaring fra egen podcast. De var søte, blide og sjarmerende, begge kom til finalen i et realityprogram og Caroline vant sågar hele greia. Hva kunne gå galt? Husk at Stein Morten verken hadde tilgang til telefon eller google mens dette pågikk. Han har sikkert tatt deres ord for at de er flinke. Det er jo kun narsissisten som lyver om eget prestasjonsnivå... Og så tenker jeg at han har vært så opptatt med sine egne problemer, fellelse i PFU, en bokutgivelse som ble kansellert og deretter et helt kobbel av pårørende på nakken når han velger å utgi bok om Jonas. Med beskyldninger om at han kan ødelegge for den kommende rettssaken osv. Han har sikkert ikke tatt seg tid til å google sine to nyeste podcaster. Og mye tyder på at han ikke har kvalitetssjekket innholdet før han slapp det på eteren heller. Dette er slike klassiske feil folk gjør når de er desperate og stresset. Han MÅ ha flere bein å stå på og trodde dette var lettjente penger. Nå tipper jeg at ryktene om LKE har nådd han med full kraft. Og Stein Morten har de kontaktene som skal til for å finne papirsporet. Det nytter ikke for CBE å forsikre om at dette aldri har skjedd. Så den gode ideen de sikkert en gang hadde, om å lage en skikkelig dyptpløyende podcast om netthatet hun er utsatt for, den måtte de legge på hylla. Hun kan ikke røre den suppa, uten at sannheten kommer for en dag. Dermed ble dette en gørrkjedelig podcast, uten struktur, innhold, nerve eller underholdningsverdi. Jeg er sikker på at Stein Morten ligger våken om natta og lurer på hvordan han skal komme seg ut av dette. Men han er muligens bundet av en kontrakt. Og han er kanskje glad i bilen sin😂 Så jeg tipper han lar de spille inn det avtalte antall episoder, og får dem ut av stallen når kontrakten er fullført. Kanskje det er derfor han sender to episoder i uka, han vil ha fortgang i ting? Jeg skal prøve å lytte til noen til, men jeg mistenker at jeg er den eneste faste lytteren de har. Og i den anledning oppmodar jeg igjen om å ikke gi tilbakemeldinger basert på mine innlegg. Alle som vil gi tilbakemelding bør utsette sine egne ører for dette! 19 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet i går, 15:36 #101830 Del Skrevet i går, 15:36 Har de ikke en tilstedeværende produsent? Eller er de helt på selvstyr? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet i går, 15:48 #101831 Del Skrevet i går, 15:48 Trodde det var Sophie Elise det var bilde av. Samme kirurger og samme filtre. Hei hå. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet i går, 16:19 #101832 Del Skrevet i går, 16:19 CBE skal være miljøvennlig. Derfor har hun tenkt å bruke gjenbrukbar kalenderinnpakning fra i fjor til å pakke inn årets unødvendige ræl. Men hun kan ikke finne innpakningen og tar oss med ned kjelleren for å lete. Der viser hun frem utallige stativ med yttertøy og turtøy. Det bugner over, og er trolig totalt sett høyere enn hele vår husstands samlede yttertøy gjennom hele livet. #miljøvennlig 23 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet i går, 16:56 #101833 Del Skrevet i går, 16:56 Frk.Fjas skrev (36 minutter siden): CBE skal være miljøvennlig. Derfor har hun tenkt å bruke gjenbrukbar kalenderinnpakning fra i fjor til å pakke inn årets unødvendige ræl. Men hun kan ikke finne innpakningen og tar oss med ned kjelleren for å lete. Der viser hun frem utallige stativ med yttertøy og turtøy. Det bugner over, og er trolig totalt sett høyere enn hele vår husstands samlede yttertøy gjennom hele livet. #miljøvennlig Har ikke sett det, men unnskyld meg; er hun helt korka? 😆 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet i går, 17:01 #101834 Del Skrevet i går, 17:01 Frk.Fjas skrev (41 minutter siden): CBE skal være miljøvennlig. Derfor har hun tenkt å bruke gjenbrukbar kalenderinnpakning fra i fjor til å pakke inn årets unødvendige ræl. Men hun kan ikke finne innpakningen og tar oss med ned kjelleren for å lete. Der viser hun frem utallige stativ med yttertøy og turtøy. Det bugner over, og er trolig totalt sett høyere enn hele vår husstands samlede yttertøy gjennom hele livet. #miljøvennlig Man må jo faktisk innrømme at det er svært imponerende å si slikt med seriøst ansikt i den situasjonen hun er i😂 Det må jo også svi at ingen av dem er nominert til treningsprisen på Vixen 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 23 timer siden #101835 Del Skrevet 23 timer siden Frk.Fjas skrev (1 time siden): CBE skal være miljøvennlig. Derfor har hun tenkt å bruke gjenbrukbar kalenderinnpakning fra i fjor til å pakke inn årets unødvendige ræl. Men hun kan ikke finne innpakningen og tar oss med ned kjelleren for å lete. Der viser hun frem utallige stativ med yttertøy og turtøy. Det bugner over, og er trolig totalt sett høyere enn hele vår husstands samlede yttertøy gjennom hele livet. #miljøvennlig Nei nei nei, det var SLØYFENE hun skulle bruke om igjen, for å være miljøvennlig - for så så si at om hun måtte lage nye, så kom hun ikke til å være ferdig før i midten av desember. 🤪Poser har hun kjøpt nye av. 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 23 timer siden #101836 Del Skrevet 23 timer siden Felis skrev (1 time siden): Jeg tror som sagt avgjørelsen ble tatt mens de var i en boble på Camp Kulinaris. Det hørtes sikkert ut som en god ide for Stein Morten der og da, Guri har vært et stort navn og er en kjent entertainer, Caroline har sikkert kommet drassende med sine 300 000 følgere og utstrakt erfaring fra egen podcast. De var søte, blide og sjarmerende, begge kom til finalen i et realityprogram og Caroline vant sågar hele greia. Hva kunne gå galt? Husk at Stein Morten verken hadde tilgang til telefon eller google mens dette pågikk. Han har sikkert tatt deres ord for at de er flinke. Det er jo kun narsissisten som lyver om eget prestasjonsnivå... Og så tenker jeg at han har vært så opptatt med sine egne problemer, fellelse i PFU, en bokutgivelse som ble kansellert og deretter et helt kobbel av pårørende på nakken når han velger å utgi bok om Jonas. Med beskyldninger om at han kan ødelegge for den kommende rettssaken osv. Han har sikkert ikke tatt seg tid til å google sine to nyeste podcaster. Og mye tyder på at han ikke har kvalitetssjekket innholdet før han slapp det på eteren heller. Dette er slike klassiske feil folk gjør når de er desperate og stresset. Han MÅ ha flere bein å stå på og trodde dette var lettjente penger. Nå tipper jeg at ryktene om LKE har nådd han med full kraft. Og Stein Morten har de kontaktene som skal til for å finne papirsporet. Det nytter ikke for CBE å forsikre om at dette aldri har skjedd. Så den gode ideen de sikkert en gang hadde, om å lage en skikkelig dyptpløyende podcast om netthatet hun er utsatt for, den måtte de legge på hylla. Hun kan ikke røre den suppa, uten at sannheten kommer for en dag. Dermed ble dette en gørrkjedelig podcast, uten struktur, innhold, nerve eller underholdningsverdi. Jeg er sikker på at Stein Morten ligger våken om natta og lurer på hvordan han skal komme seg ut av dette. Men han er muligens bundet av en kontrakt. Og han er kanskje glad i bilen sin😂 Så jeg tipper han lar de spille inn det avtalte antall episoder, og får dem ut av stallen når kontrakten er fullført. Kanskje det er derfor han sender to episoder i uka, han vil ha fortgang i ting? Jeg skal prøve å lytte til noen til, men jeg mistenker at jeg er den eneste faste lytteren de har. Og i den anledning oppmodar jeg igjen om å ikke gi tilbakemeldinger basert på mine innlegg. Alle som vil gi tilbakemelding bør utsette sine egne ører for dette! Tror du har rett i det du skriver her, også om bakgrunnen til at det i det hele tatt ble aktuelt å lage denne podkasten og også årsaken til at det ikke ble fulgt opp frem mot publisering. Men jeg tenker at de må jo ha vært flere som har jobbet med dette underveis, og har vanskelig for å forstå at de ikke bare brøt samarbeidet før lansering, så dårlig som dette er. Hvis BM har så dårlige kontrakter at de ikke kan frigjøre seg fra dem om innholder er helt elendig, da bør de nok vurdere kontraktene sine på nytt Kan tenke meg at SML ikke akkurat er overbegeistret over LKEs historikk, nei Jeg ga dem et lite forsøk, men fant ut etter få minutter at det ble for dårlig til at jeg ikke orket å høre mer. Men takk igjen til deg som har utsatt deg for alle disse episodene. Måtte det være få episoder igjen - for både din, BM og damenes egen del 12 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet 23 timer siden #101837 Del Skrevet 23 timer siden Stjertmeis skrev (7 timer siden): Det er så opplagt et samarbeid mellom cbe og Love Lolina, men over er periode på minst tre måneder er det ikke merka som reklame en eneste gang. Det er så useriøst! https://fim.as/klage Supert om flere sender inn her 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 22 timer siden #101838 Del Skrevet 22 timer siden Spade skrev (5 timer siden): Ikke flytt til Danmark om du syns deilig bare hører til det å vær sexy Takk for tips🤣 skjønner ikke tallene der heller så😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 22 timer siden #101839 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Vixen Awards ja, har Caroline noen sinne vært nominert i en kategori? Husker hun vant pris for å ha vært i gamet lenge. Jeg har stemt på Henrik Troy som «Folkets favoritt» og «Underholdning». Heia heia! Endret 18 timer siden av Snødronninga Hadde glemt et ord 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 21 timer siden #101840 Del Skrevet 21 timer siden Jojo345 skrev (2 timer siden): https://fim.as/klage Supert om flere sender inn her Sendt! 🙌🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå