Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jawn skrev (1 time siden):

Det florerer av slike på Instagram. Om det eksisterer opphavsrett på slikt aner jeg ikke. Men jeg tror toget har gått for både coach Eriksen og Caroline. De er som vanlig sent ute og kopierer andre. 

De er også sent ute på å kopiere andre. Kan ikke fatte hvordan de skal kunne leve av dette tullet om noen år. Men man ser jo ideen: få barna til å jobbe for seg. Kan ikke være lett å sitte der i Sarpsborg og føle seg så spesielle, når resten av landet er helt over dem.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (12 timer siden):

Tenker det reflekterer den disproposjonale opplevelsen de har av kontroll over innholdet de selv velger å dele i SoMe. Dette «sjokket» som de beskriver over at noen har sett huset med egne øyne og gjort seg opp tanker om hvordan de opplevde det mer slitent vs hvordan frua fremstiller det i sine kanaler, det tenker jeg skyldes at de for første gang(?) innser at de ikke har kontroll på narrativet på nett. For når frua selv legger ut bilder som hun selv har tatt, redigert og forskjønnet så er det plutselig ikke utleverende eller påtrengende at publikum får titte inn i det samme huset. Dette til tross for at frua i realiteten har like lite kontroll på hvilken informasjon bildene avslører, hvordan objektene i bildet oppfattes av mottakerne eller hvordan bildene brukes og spres. At de ønsker å skjerme hagen og husveggene mer enn barna viser jo hvor skremmende naive de er

Jeg tror ikke de er sjokkerte i det hele tatt, de bare bruker det for alt det er verd, for å forsøke å høste sympati og forhåpentlig få noen overskrifter. Det paret virker utrolig kynisk. Hadde de vært faktisk redde for slikt, hadde de gjort helt andre ting i sosiale medier. De lagde jo en stor greie om at noen hadde kommet til huset i Siljan og. Det virket også veldig bare for å få oppmerksomhet, det er tross alt det de lever av. Og når CBE har så ufattelig lite å melde selv, må hun jo bruke slike saker for alt det er verd i en podcast o.l.

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (12 timer siden):

Tenker det reflekterer den disproposjonale opplevelsen de har av kontroll over innholdet de selv velger å dele i SoMe. Dette «sjokket» som de beskriver over at noen har sett huset med egne øyne og gjort seg opp tanker om hvordan de opplevde det mer slitent vs hvordan frua fremstiller det i sine kanaler, det tenker jeg skyldes at de for første gang(?) innser at de ikke har kontroll på narrativet på nett. For når frua selv legger ut bilder som hun selv har tatt, redigert og forskjønnet så er det plutselig ikke utleverende eller påtrengende at publikum får titte inn i det samme huset. Dette til tross for at frua i realiteten har like lite kontroll på hvilken informasjon bildene avslører, hvordan objektene i bildet oppfattes av mottakerne eller hvordan bildene brukes og spres. At de ønsker å skjerme hagen og husveggene mer enn barna viser jo hvor skremmende naive de er

One more time for the people in the back. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bambilamambie skrev (14 timer siden):

Er det mye penger å hente som PT? Kjenner lite til markedet.

Tror det varierer veldig. Mange PT`er er ansatt på treningssenter og har antageligvis en helt medium fastlønnn. Andre jobber selvstendig og da handler det jo om de har leid seg inn på et senter og hva det evt koster osv, eller om de holder på via nett eller hjemme. 

Prisen man som kunde betaler for PT varierer også veldig, men en timepris på 450 kr er ikke uvanlig. Trekker man da fra skatt, leie og evt utgifter til utstyr osv ellers, så er det vel ikke "fett" å være PT. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bambilamambie skrev (14 timer siden):

Er det mye penger å hente som PT? Kjenner lite til markedet.

Tror jobb på treningssenter er lavtlønnet. Ser ikke for meg at Caroline Berg Eriksen blir rik på dette. Det er vel skjult reklame og eksponering av mindreårige hun tjener penger på. Å tjene penger på å eksponere barna på nettet er bare så lavmål og uansvarlig. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (1 time siden):

Tror jobb på treningssenter er lavtlønnet. Ser ikke for meg at Caroline Berg Eriksen blir rik på dette. Det er vel skjult reklame og eksponering av mindreårige hun tjener penger på. Å tjene penger på å eksponere barna på nettet er bare så lavmål og uansvarlig. 

Trenere på nivå 1 til 4 i Sats Elixia har en timelønn på mellom 200 og 400 kroner, avhengig av erfaring og utdanningsnivå

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (6 timer siden):

Tror det varierer veldig. Mange PT`er er ansatt på treningssenter og har antageligvis en helt medium fastlønnn. Andre jobber selvstendig og da handler det jo om de har leid seg inn på et senter og hva det evt koster osv, eller om de holder på via nett eller hjemme. 

Prisen man som kunde betaler for PT varierer også veldig, men en timepris på 450 kr er ikke uvanlig. Trekker man da fra skatt, leie og evt utgifter til utstyr osv ellers, så er det vel ikke "fett" å være PT. 

En timespris på 450 høres ganske lavt ut. Hos et rimelig treningssenter her jeg bor, ligger prisen for en PT-time på 25 minutter mellom 500,- og 780,-. For en full 50-minutters økt koster det gjerne mellom 800,- og 1210,-.

Når det er sagt, så tror jeg ikke PT-yrket gjør deg rik, men du kan sikkert ha en helt grei årsinntekt.

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: Behandling på TM-klinikken. 
I dag: Reklame for Vichy. Lurer på om det er det TM anbefaler? 

• Liker 22
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (43 minutter siden):

Ufattelig uproft. Tror noen på dette? 😳 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopgirl2014 skrev (3 timer siden):

En timespris på 450 høres ganske lavt ut. Hos et rimelig treningssenter her jeg bor, ligger prisen for en PT-time på 25 minutter mellom 500,- og 780,-. For en full 50-minutters økt koster det gjerne mellom 800,- og 1210,-.

Når det er sagt, så tror jeg ikke PT-yrket gjør deg rik, men du kan sikkert ha en helt grei årsinntekt.

Pengene går nok ikke rett til pten, treningssenteret skal jo så klart ha sin del.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (57 minutter siden):

Pluss Oslo skin lab, den koreanske serien, og var det ikke Elizabeth Arden hun sverget til også? Hun må vel skaffe seg samarbeid for å ha en inntekt, men så var det det med troverdighet da. Hun scorer ikke høyt der. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hennes tidligere bloggkonkurrent og etter hvert samarbeidspartner C.Pihl kjøpte nettopp ny villa til 60 mill. 😬

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (23 minutter siden):

Hennes tidligere bloggkonkurrent og etter hvert samarbeidspartner C.Pihl kjøpte nettopp ny villa til 60 mill. 😬

😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (11 timer siden):

Hun bruker vel PT- "utdannelsen" sin for å selge tjenester på nett, ser ikke for meg at hun kommer til å trene noen ansikt til ansikt noen sinne. Når skal hun ha "tid" til det? 🙊

Endret av Snødronninga
La til hermetegn
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
cerruti skrev (3 timer siden):

Hun forsøker ikke en gang å skjule jukset og bedraget hun kaller "jobb"...

Merkelig at TM-klinikken og Ine Møller Anwar ikke forstår at det å bruke CBE i reklamesamarbeid bare gir klinikken dårligere og dårligere rykte.

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (På 4.11.2024 den 23.52):

Tenker at om det er så viktig for dem å skjerme hagen og husveggene burde de valgt å bosette seg et annet sted enn midt i en offentlig park med turveier som passerer huset. Huset er skjermet av vegetasjonen rundt i sommerhalvåret når det er blader på trær og busker, men langt mer eksponert når grenene er bare. Jeg sier ikke at de skal bosette seg langt uti gokk eller midt i skauen, men jeg er helt sikker på at det finnes hus og tomter i Særp som ligger langt mer skjermet til enn "Villa Kulås".

Endret av Christiane_W
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo345 skrev (På 28.10.2024 den 17.38):

Sjekk ut siste post på pt-kontoen. Teknikken på stående roing er faktisk det verste jeg har sett av teknikk på lenge 🤣

Ser flere kommenterer denne roingen.

Ser ingen videoer på Instagram-kontoen med stående roing.

Rumensk markløft derimot. (Her kan det også forbedres, men det gjelder vel de fleste)

Er det dette flere tror skal forestille roing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MizzVic skrev (10 minutter siden):

Ser flere kommenterer denne roingen.

Ser ingen videoer på Instagram-kontoen med stående roing.

Rumensk markløft derimot. (Her kan det også forbedres, men det gjelder vel de fleste)

Er det dette flere tror skal forestille roing?

Det er denne det er snakket om. Jeg har sett coach_eriksen utføre den på horribelt vis. Selv ikke hans veldig mørke video greier å skjule fullstendig mangel på teknikk og forsvarlighet. I tillegg løftet han tyngre enn hva han har styrke til.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...