AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #62621 Skrevet 2. juni 2022 Lill skrev (14 timer siden): Annonsøren ønsker ikke fremstå som opptatt av thig gap og modeller som poserer seg tynnere. Så litt usikker på CBE tenkte på i utformingen av denne reklamen. Vill gjetning er «vise frem kropp». Stor forskjell på disse annonsene. Sykt! 7
Katten89 Skrevet 2. juni 2022 #62622 Skrevet 2. juni 2022 Ambisiøst... Veldig rart at den som spør ikke ble blokket egentlig. Skjeldent de svarer på sånne type spørsmål 15
Stargaze Skrevet 2. juni 2022 #62623 Skrevet 2. juni 2022 Kosetosta skrev (2 timer siden): Uff for ett tragisk bilde av CbE.. så trist at hun må dra inn magen på det viset.. øverste bildet var ett mye bedre reklamebilde.. Ser såå anstrengt ut, inn med magen gir så høye skuldre at det ser helt unaturlig ut. Skjønner ikke at ICIW synes at dette er ok reklame. 21 3
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #62624 Skrevet 2. juni 2022 Katten89 skrev (22 minutter siden): Ambisiøst... Veldig rart at den som spør ikke ble blokket egentlig. Skjeldent de svarer på sånne type spørsmål Gratis kunnskap til folket?? Herre min hatt! CBE eier ingen selvinnsikt. Synes det er helt utrolig at ansatte i CBE innbiller seg at de formidler kunnskap. De formidler usunt kroppspress og viser bilder som kan medføre / trigge til spiseforstyrrelser. 39 4
Ellie77 Skrevet 2. juni 2022 #62625 Skrevet 2. juni 2022 Jeg synes villedning alltid burde være gratis. 30 5
Frøken Scott Skrevet 2. juni 2022 #62626 Skrevet 2. juni 2022 Klappe skrev (På 1.6.2022 den 16.12): Må le av alt en del mennesker her inne legger merke til. Jeg tenker at når man legger merke til kjøkkenbenkhøyde o.L så er det på tide å ta en pause. Jeg hadde faktisk blitt litt flau på egne vegne😅 men jeg vet jo folk er veldig forskjellige og har forskjellige interesser også… Hvorfor er du i denne tråden? 21
lillehammeren Skrevet 2. juni 2022 #62627 Skrevet 2. juni 2022 Lill skrev (17 timer siden): Annonsøren ønsker ikke fremstå som opptatt av thig gap og modeller som poserer seg tynnere. Så litt usikker på CBE tenkte på i utformingen av denne reklamen. Vill gjetning er «vise frem kropp». Stor forskjell på disse annonsene. Hinsides. Jeg er så glad jeg er voksen og vet at det der er psykt, men veldig trist for unge jenter som har Caroline som forbilde og higer etter å se ut på samme måte. Får håpe de ikke er så mange… 16 2
Surikatt Skrevet 2. juni 2022 #62628 Skrevet 2. juni 2022 Alt hun legger ut er jo fake, juks og fanteri. Den versjonen av seg selv hun legger ut på nettet blir lengre og lengre fra virkeligheten. Og dette er hun stolt av, sånn skulle hun ønske hun så ut. Jeg hadde vært drit flau over å holde på sånn men jeg tror ærlig talt hun ikke ser det selv. Det er som å ha spiseforstyrrelser og være altfor tynn men i speilet synes man at man ser tykk ut. 41
Pusern3 Skrevet 2. juni 2022 #62629 Skrevet 2. juni 2022 (endret) Surikatt skrev (7 timer siden): Alt hun legger ut er jo fake, juks og fanteri. Den versjonen av seg selv hun legger ut på nettet blir lengre og lengre fra virkeligheten. Og dette er hun stolt av, sånn skulle hun ønske hun så ut. Jeg hadde vært drit flau over å holde på sånn men jeg tror ærlig talt hun ikke ser det selv. Det er som å ha spiseforstyrrelser og være altfor tynn men i speilet synes man at man ser tykk ut. Er nok dessverre sånn. Synd ingen av de rundt henne greier se det/formidle det til henne og skaffe henne hjelp. Noe hun åpenbart trenger Endret 2. juni 2022 av Pusern3 13
Skrottefar Skrevet 2. juni 2022 #62630 Skrevet 2. juni 2022 Pusern3 skrev (1 time siden): mer nok dessverre sånn. Synd ingen av de rundt henne greier se det/formidle det til henne og skaffe henne hjelp. Noe hun åpenbart trenger De rundt henne er nok av samme ulla og heier på henne uansett hva hun gjør, som f.eks denne tanten til LKE som kommer med snodige kommentarer, uten at jeg helt klarer å finne de igjen for dokumentasjon 17
Stargaze Skrevet 2. juni 2022 #62631 Skrevet 2. juni 2022 Ozo har gjemt seg i sengen i 2.etasje. Sikkert livredd for nye løpeturer.😅 16 1 3
Velinda Skrevet 2. juni 2022 #62632 Skrevet 2. juni 2022 Stargaze skrev (7 minutter siden): Ozo har gjemt seg i sengen i 2.etasje. Sikkert livredd for nye løpeturer.😅 😂 1
123Frustrert Skrevet 2. juni 2022 #62633 Skrevet 2. juni 2022 Klappe skrev (På 1.6.2022 den 16.12): Må le av alt en del mennesker her inne legger merke til. Jeg tenker at når man legger merke til kjøkkenbenkhøyde o.L så er det på tide å ta en pause. Jeg hadde faktisk blitt litt flau på egne vegne😅 men jeg vet jo folk er veldig forskjellige og har forskjellige interesser også… Høna eller egget😂 hvor dumt er det å stå på en krakk mens hun ta bilde av seg selv, kun for å få med magen? 27 3
Klink Skrevet 2. juni 2022 #62634 Skrevet 2. juni 2022 123Frustrert skrev (8 minutter siden): Høna eller egget😂 hvor dumt er det å stå på en krakk mens hun ta bilde av seg selv, kun for å få med magen? For en dame i 30 årene er det litt rart å holde på sånn , men tydelig fornøyd med den da og det er jo greit. 4
NewStart87 Skrevet 2. juni 2022 #62635 Skrevet 2. juni 2022 Tar squats mens magen suges inn. Ser ikke mye behagelig ut. 12
Gjest SnowBells Skrevet 2. juni 2022 #62636 Skrevet 2. juni 2022 Klink skrev (2 minutter siden): For en dame i 30 årene er det litt rart å holde på sånn , men tydelig fornøyd med den da og det er jo greit. Hun er jo tydeligvis ikke det, med tanke på at hun suger den inn. For det er jo ellers veldig merkelig at magen hennes fra ribbeina ned til symfysen er 2 klesstørrelser mindre enn hele resten av kroppen.
Klink Skrevet 2. juni 2022 #62637 Skrevet 2. juni 2022 SnowBells skrev (Akkurat nå): Hun er jo tydeligvis ikke det, med tanke på at hun suger den inn. For det er jo ellers veldig merkelig at magen hennes fra ribbeina ned til symfysen er 2 klesstørrelser mindre enn hele resten av kroppen. Hun er fornøyd med den slik den ser ut på bilder/film (etter poseringer og innsuging eller hva hun gjør) siden fokuset visstnok ofte er på den?
Populært innlegg Surikatt Skrevet 2. juni 2022 Populært innlegg #62638 Skrevet 2. juni 2022 NewStart87 skrev (12 minutter siden): Tar squats mens magen suges inn. Ser ikke mye behagelig ut. Skjønner ikke helt hvor de vil hen med å filme seg selv som trener dag etter dag. Dokumentere hvor langt og hvor mye osv osv i minimalt med klær og bilder fulle av filter. Som dette bildet, hvor det handler om å se tynnest mulig ut mens hun trener helt manisk. Dette ser for min del helt sykt ut og er ikke noe annet enn et veldig behov for å vise seg frem og få skryt. Det er ikke et positivt forbilde og de har ingenting i treningsbransjen å gjøre med denne innstillingen. Heldigvis ser Netfit ut til å ikke bli noe av. Den yngre garde vet ikke hvem denne dama er. Min datter er tenåring og trener hjemme til Funkygines videoer. I så måte tenker jeg at Caroline Berg Eriksens selvdiggende treningsøkter ikke når ut. Og heldigvis for det. Så hun får holde på for sin egen del til den dagen hun kjører seg selv i grøfta. 52 4
cerruti Skrevet 2. juni 2022 #62639 Skrevet 2. juni 2022 Det er faktisk helt hinsides å tro at parets trening og kosthold overhode kan inspirere noen i dagens enorme tilbud innenfor trening-og kostholdsegmentet. 33 5
Benazim Skrevet 2. juni 2022 #62640 Skrevet 2. juni 2022 cerruti skrev (Akkurat nå): Det er faktisk helt hinsides å tro at parets trening og kosthold overhode kan inspirere noen i dagens enorme tilbud innenfor trening-og kostholdsegmentet. Det er virkelig sant. Kontoen prøver jo merkelig nok ikke å inspirere når det gjelder trening med de bildene og videoene de legger ut. Veldig rart for noen som ønsker å ha en treningskonto. Og når det gjelder kosthold, går det veldig mye i av omtrent det verste av det verste, som kunstig søtet iskaffe, proteinpulver og andre totalt unyttige og helt forferdelige produkter. 24 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå