Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
35 minutter siden, Frøken Scott skrev:

Det meste skal forsvares, inntil det parodiske. Og når CBE driter seg maksimalt ut så kan metakritikerne til nød dra en "jeg ville nok kaaaanskje muuuuligens ikke gjort det heeelt sånn, men dere må ikke kritisere det da!"

Om Carro hadde spist levende kattunger måtte vi antageligvis lide oss igjennom noen som hadde påpekt at "det ER jo for mange katter, da....", eller "vi har ikke noe med hva hun spiser", "det er ikke noe verre enn å spise søte små kyllinger, altså!", før vi tilslutt kanskje fikk et par "jeg ville nok valgt en annen protein kilde, men for Guds skyld ikke kritiser alt da!"

Det hender at jeg stusser på om noe av metakritikken her er performance art. 

...og der var vi tilbake i skyttergravene igjen. Er det virkelig sånn du ser på de som kritiserer måten enkelte debatterer her inne? Da skjønner jeg at du er uenig med oss..

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, LaSorella skrev:

...og der var vi tilbake i skyttergravene igjen. Er det virkelig sånn du ser på de som kritiserer måten enkelte debatterer her inne? Da skjønner jeg at du er uenig med oss..

Når man går tom for saklige argumenter, så er det bare stråmenn og latteriggjøring igjen. Best å overse og rapportere. :)

• Liker 8
Skrevet

«Det er så koselig at jentene vil se på dansene mine i Skal vi danse» I alle dager? Dette har blitt lagt ut før også... Unger liker vel helst å se seg selv? Veldig spesielt... 

• Liker 21
Skrevet
13 timer siden, cerruti skrev:

«Det er så koselig at jentene vil se på dansene mine i Skal vi danse» I alle dager? Dette har blitt lagt ut før også... Unger liker vel helst å se seg selv? Veldig spesielt... 

Jeg lurer på hvorfor i alle dager hun filmer barna mens hun snakker med dem for så å spre det på nettet. For en stygg uvane hun har lagt seg til. 

• Liker 46
Skrevet

«Etter hvert som barna blir eldre, overtar de gradvis retten til å bestemme over sin egen digitale identitet. Spørsmålet blir da om de egentlig gis muligheten til å starte med blanke ark? Hvis det florerer bilder og annen personinformasjon om dem på nett, har de allerede en ganske detaljert digital profil. Er det riktig å frata dem muligheten til å sette sine egne grenser og ta vare på sitt eget personvern?»

https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/skole-barn-unge/bilder-av-barn-pa-nett/?id=12231

#stopsharenting

• Liker 49
Skrevet

Mine barn er begge under 12 og allerede nå sier de så fort jeg har knipset et bilde "Ikke legg det ut eller send til noen!"

Om jeg en gang hvert skuddår legger ut et bilde av dem på SoMe får de velge hvilket bilde, og det er som regel et veldig anonymt bilde også. 

Eldste har venner på instagram som følger meg (tross lukket profil) og gir ofte beskjed at jeg ikke må legge ut noe om henne i tilfelle de ser det.

Så har vi barna til Herr og Fru som har TUSENVIS av bilder tagget med #goals og #netfitkids #sobeautiful osv osv allerede i 6-års alderen. Trist, bare trist. 

• Liker 45
Skrevet

Jeg lurer på om folka bak CBE.no kjenner til ordet integritet eller om de bare driter i det. Barns integritet, altså. 

• Liker 42
Skrevet
4 timer siden, miamiamia skrev:

Mine barn er begge under 12 og allerede nå sier de så fort jeg har knipset et bilde "Ikke legg det ut eller send til noen!"

Mitt barn er under 7 år og det er helt uaktuelt for h^n at bilder skal bli delt på SoMe. Det er klar tale. Grunnen er nok at de lærer mye om some i tidlig alder på skolen.. kanskje derfor det er fint med internasjonal skole? 😝

• Liker 16
Skrevet

Har hun designet kolleksjon for My muse eller hva det heter hun også??

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor svarer hun ikke folk i det kommentarfeltet sitt? Det være seg kritiske spørsmål såvel som rosende spørsmål. Mulig hun svarer senere, jeg bare synes det er ofte jeg ser flere ubesvarte spørsmål i innleggene hennes. Og  mange kommentarer er det da virkelig ikke lengre. 

• Liker 15
Skrevet
16 minutter siden, tingi85 skrev:

Har hun designet kolleksjon for My muse eller hva det heter hun også??

jepp, har sagt det vær eneste gang hun har blitt kritisert for å vide undertøysbilder på bloggen🤣 nå kommer det en kolleksjon for mymuse. Hun er så lett å gjennomskue!

• Liker 17
Skrevet

Fnis, fnis, fnis 🙊voksne dama som fniser som en usikker tenåring. Hun fremstår utrolig usikker i samvær med andre. 

• Liker 18
Skrevet

Dette er mer en undring over fotografen i bedriften. Det bilde der modellen viser frem et par med sko, blir den kreative siden av meg uvell av. Komposjonen er helt off, beina er svakt plassert og hyler at de er utilpass. Det er vel her man ser at fortografen har mye kunnskap å lære, både når det kommer til å få modellen til å slappe av, og komposisjonen i et bilde, og ikke minst hvordan å etterbehandle et bilde. 

Men, supert at de prøver noe nytt, og håper de fortsetter da alle har godt av forandringer. 

• Liker 11
Skrevet
42 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Fnis, fnis, fnis 🙊voksne dama som fniser som en usikker tenåring. Hun fremstår utrolig usikker i samvær med andre. 

Hun fniser jo etter hver eneste video hun legger ut på instastory. Skulle ikke tro hun var over 30, oppfører seg mer som en tenåring.  

• Liker 13
Skrevet

Smittevernregler har de virkelig ikke peiling på, sorry! Full fotoshoot med flere utenfor egen husstand. Og alt dokumenteres :sukk:

Jeg er på langt nær feilfri, men klarer å holde det meste av rusket mitt for meg selv. Hva er vitsen med å kringkaste at man oppfører seg som en dust? Det gjelder for øvrig mange av influenserne i disse tider...

• Liker 45
Skrevet
1 time siden, Klaraku78 skrev:

Hun fniser jo etter hver eneste video hun legger ut på instastory. Skulle ikke tro hun var over 30, oppfører seg mer som en tenåring.  

Det er vel mer en nervøs latter hun har lagt seg til etter hver setning. 

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet

Dette med han PT. Hvorfor ser CBE så betatt og forelsket ut når de to tar bilder sammen? For de blikkene å smilet har hun ikke med LK, og han er tross alt ektemannen hennes.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Dette med han PT. Hvorfor ser CBE så betatt og forelsket ut når de to tar bilder sammen? For de blikkene å smilet har hun ikke med LK, og han er tross alt ektemannen hennes.

For å «selge» mer. Det skaper spekulasjoner og interesse. 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Gunvald skrev:

For å «selge» mer. Det skaper spekulasjoner og interesse. 

Unnskyld for ordvalget mitt nå, men det er rent idiotisk og utsette seg for noe slikt.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...