Gå til innhold

Dame fra Fillipinene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ifølge folk på KG. Her er all kjærlighet på tvers av landegrenser overgrep.

Tror det har noe med at mange her bor i en hule og hadde hatt godt av å komme seg ut litt.

Anonymkode: a957a...38b

Nei. Jeg tror det har med hva man ser og hører. Når man ser 50 åringer snakke varmt om "villige unge thaijenter" osv...De fordommene har de skapt selv.

Man er stokk dum hvis man tror alle menn gjør sånt men man er også stokk dum om man tror det ikke er noe sannhet i stereotypier som eksisterer om sånne menn.

Menn har rett og slett ganske skremmende syn på kvinner til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår bare ikke, TS. Spørsmålet ditt handler om hvordan du kan få billig flybillett fra Filippinene. Likevel titler du tråden «Dame fra Filippinene», som ikke har noe med priser på flybilletter å gjøre. 

Hvorfor valgte du den tittelen? For at flere skulle klikke? Eller fordi du ville provosere, og du ville få reaksjoner? Jeg bare spør. 

Anonymkode: 0df66...9bb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår bare ikke, TS. Spørsmålet ditt handler om hvordan du kan få billig flybillett fra Filippinene. Likevel titler du tråden «Dame fra Filippinene», som ikke har noe med priser på flybilletter å gjøre. 

Hvorfor valgte du den tittelen? For at flere skulle klikke? Eller fordi du ville provosere, og du ville få reaksjoner? Jeg bare spør. 

Anonymkode: 0df66...9bb

Fordi jeg ikke fant på noe annet å ta som overskrift. Hadde folk vært mer normale i sine kommentarer så hadde denne tråden vært mer hyggelig. 

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke fant på noe annet å ta som overskrift. Hadde folk vært mer normale i sine kommentarer så hadde denne tråden vært mer hyggelig. 

Anonymkode: ad843...484

«Flybilletter fra Filippinene» hadde jo vært mer logisk enn «dame fra Filippinene», siden det er flybilletter du spør om, ikke dame 🙄

Anonymkode: 0df66...9bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

«Flybilletter fra Filippinene» hadde jo vært mer logisk enn «dame fra Filippinene», siden det er flybilletter du spør om, ikke dame 🙄

Anonymkode: 0df66...9bb

Ja, jeg ser jo det nå da 😊

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12000 er max, og det i sommerferien.  Juletider mer.  Akkurat denne tiden 9-10 tusen

Anonymkode: 84471...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

12000 er max, og det i sommerferien.  Juletider mer.  Akkurat denne tiden 9-10 tusen

Anonymkode: 84471...bdf

Koster 8.556,- i flybilletter tur retur med 3 månedens opphold her i Norge 

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Slutt med det der SJW pusset du har plukka opp fra internett please. Det er så ekstremt utdatert.

Her har vi en SJW folkens.

Anonymkode: 0206a...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Her har vi en SJW folkens.

Anonymkode: 0206a...ebd

Hva er en SJW?

Anonymkode: c6b08...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2019 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Hva er en SJW?

Anonymkode: c6b08...b05

Står for social justice warrior og er bare et ord folk har plukket opp fra amerikanske hatpropaganda sider og som de kaller andre som er uenige med dem selv.

Det er ganske greit å vite at folk som bruker de ordene der er sosiale tapere som sitter på Pc-en dagen lang og syter fremfor å finne på noe om real life.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2019 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Jøss, det var billig. Hun skal etter planen komme hit 24 juni og hjem igjen 24 september. 

TS

Anonymkode: ad843...484

Hvor i all verden søker du etter reiser? 

 

3D1C3B0F-42D8-44E4-A995-DF8DD9A1235F.jpeg

Endret av Påkrevd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2019 den 12.40, SunnivaOslo skrev:

Står for social justice warrior og er bare et ord folk har plukket opp fra amerikanske hatpropaganda sider og som de kaller andre som er uenige med dem selv.

Det er ganske greit å vite at folk som bruker de ordene der er sosiale tapere som sitter på Pc-en dagen lang og syter fremfor å finne på noe om real life.

Gå og troll et annet sted

Anonymkode: 45f4f...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...