Gå til innhold

Dame fra Fillipinene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ta med hun på biltur i Norge sånn hun får oppleve mer av landet vårt! Vi har bare pult en gang faktisk. Og vi skal også gifte oss. 

TS!! 

Anonymkode: ad843...484

Så koselig da :) Håper hun vil trives her. Lykke til 

Anonymkode: 69dab...228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyf.. Så bedritne svar her. Blir fader i meg skikkelig pinlig berørt av dere. Er det mulig å være så stygge 🤦‍♀️

Lykke til Ts. Håper hun vil like å være her. Mye fint å se og oppleve i Norge 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem betaler regningene hennes i Filipinene de 3 mnd hun er her da??

Anonymkode: 6b648...f5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts er heldig. Han får ikke så mye kritikk for sin utenlandske kjæreste. Men for meg som er i ferd med å få tyrkisk mann får bare refs og bla bla 

Anonymkode: 46cf0...89d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts er heldig. Han får ikke så mye kritikk for sin utenlandske kjæreste. Men for meg som er i ferd med å få tyrkisk mann får bare refs og bla bla 

Anonymkode: 46cf0...89d

Jajaja. Vi har hørt den historien din om deg og tyrkeren 100 ganger nå. Fortsatt ingen som bryr seg hvem du er sammen med. 

Anonymkode: 99fb5...e6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep, krenkende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sammen med en mann fra Filippinene, han er fantastisk. 

Anonymkode: 51f18...469

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er sammen med en mann fra Filippinene, han er fantastisk. 

Anonymkode: 51f18...469

Bor dere sammen også eller? 

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er faktisk glade i hverandre, og jeg har vært hos hun i Fillipinene, men da var det ikke jeg som betalte reisen. Synes noen av dere burde spart dere for dumme kommentarer. Vi er kjærester, og er det så forbanna rart at jeg vil betale for å få dama mi på besøk? Skam dere 

TS 

Anonymkode: ad843...484

Nå er det jo du som skriver "skal jeg love dere at de er😉" til den du siterer....Er det sånn du snakker om dama di? For en respekt liksom.

Hvis du er en ordentlig fyr så bra du har fått deg dame, men måten du skriver på minner meg om de halvveis retarde 50 åringene på jobben som snakker om hvor unge damer de kan få.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts er heldig. Han får ikke så mye kritikk for sin utenlandske kjæreste. Men for meg som er i ferd med å få tyrkisk mann får bare refs og bla bla 

Anonymkode: 46cf0...89d

Er det ikke slik at damer fra Filippinene er snille, mens menn fra Tyrkia banker og terroriserer konene sine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, her er SJW folket i full utblomstring. Hva er det TS har sagt som er så ille? At hun er vill i senga? Det har garantert mange skrevet her inne om sin norske kjæreste også.

Ro ned litt folkens!

Anonymkode: 0206a...ebd

Slutt med det der SJW pusset du har plukka opp fra internett please. Det er så ekstremt utdatert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Nå er det jo du som skriver "skal jeg love dere at de er😉" til den du siterer....Er det sånn du snakker om dama di? For en respekt liksom.

Hvis du er en ordentlig fyr så bra du har fått deg dame, men måten du skriver på minner meg om de halvveis retarde 50 åringene på jobben som snakker om hvor unge damer de kan få.

Bare svarte ærlig jeg. Jeg er bare 22 år faktisk... selvom man har hatt sex en gang så vet jeg om hun er flink eller ikke... 

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare svarte ærlig jeg. Jeg er bare 22 år faktisk... selvom man har hatt sex en gang så vet jeg om hun er flink eller ikke... 

Anonymkode: ad843...484

Du skrev de. Har du et utvalgt du har prøvd når du skriver de?

Det er greit å finne seg dame fra andre siden av kloden men vær så snill å behandle henne med respekt. Er så drittlei menn som ser på kvinner som en vare som kun er for knulling og vasking..

Hver gang venninner mine spør om jeg ikke har type snart sender jeg dem linker av "manneutsagn om kvinner"og beroliger dem om at det er bedre å være singel med all den søpla som er der ute...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor dere sammen også eller? 

Anonymkode: ad843...484

Ikke enda. Men kanskje mot høsten flytter vi sammen håper jeg. 

Anonymkode: 51f18...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Så flott! Er ikke vanskelig for meg å spore opp anonyme brukere som er spydige 

Anonymkode: ad843...484

Jaha? Og hvordan klarer du det?

Anonymkode: c6b08...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne tråden er litt vel fordomsfull. Tror dere virkelig at det ALDRI finnes ekte kjærlighet over landegrenser?

Anonymkode: f7941...abc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes denne tråden er litt vel fordomsfull. Tror dere virkelig at det ALDRI finnes ekte kjærlighet over landegrenser?

Anonymkode: f7941...abc

Ikke ifølge folk på KG. Her er all kjærlighet på tvers av landegrenser overgrep.

Tror det har noe med at mange her bor i en hule og hadde hatt godt av å komme seg ut litt.

Anonymkode: a957a...38b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Du skrev de. Har du et utvalgt du har prøvd når du skriver de?

Det er greit å finne seg dame fra andre siden av kloden men vær så snill å behandle henne med respekt. Er så drittlei menn som ser på kvinner som en vare som kun er for knulling og vasking..

Hver gang venninner mine spør om jeg ikke har type snart sender jeg dem linker av "manneutsagn om kvinner"og beroliger dem om at det er bedre å være singel med all den søpla som er der ute...

Jeg behandler hun med respekt. Kanskje du også skal begynne å behandle folk med respekt!!? 

Anonymkode: ad843...484

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Coronas skrev:

Skyscanner 😊

Screenshot_20190213-192948_Chrome.jpg

Det var billig 

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...