Gå til innhold

Dame fra Fillipinene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en dame i Fillipinene som etter planen skulle ankomme Gardermoen i Juni, men jeg må betale for flyet som forsåvidt er greit nok. Men 15000kr fra Cebu til Gardermoen synes jeg var DYRT!!! Finnes det noen flyselskaper som man kan reise billigere med? Prøvd å Google litt, men finner ikke noe. 

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant billetter til under 10.000 på Travellink, tur-retur Mactan-Cebu - Oslo airport med 3 ukers opphold i Norge.

Men det kommer nok mye an på datoer for både avreise og retur. Når har hun ferie?

Anonymkode: 69dab...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant billetter til under 10.000 på Travellink, tur-retur Mactan-Cebu - Oslo airport med 3 ukers opphold i Norge.

Men det kommer nok mye an på datoer for både avreise og retur. Når har hun ferie?

Anonymkode: 69dab...228

Jøss, det var billig. Hun skal etter planen komme hit 24 juni og hjem igjen 24 september. 

TS

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg DIGGER folk fra Pilippinene! De er helt amazing :) Jobber med en del sånne og ler meg skakk konstant. Sjekk direkte med flyselskapene i tillegg til trivago, momondo etc. Skal være mulig å få billetter til rundt 10.000 kr. 

Anonymkode: 99fb5...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg DIGGER folk fra Pilippinene! De er helt amazing :) Jobber med en del sånne og ler meg skakk konstant. Sjekk direkte med flyselskapene i tillegg til trivago, momondo etc. Skal være mulig å få billetter til rundt 10.000 kr. 

Anonymkode: 99fb5...e6f

Så kult 😊 Hun skal være her i tre måneder da. Skal sjekke opp jeg, tusen takk for svar. 

TS

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, det var billig. Hun skal etter planen komme hit 24 juni og hjem igjen 24 september. 

TS

Anonymkode: ad843...484

Fant tur-retur til 9.800 kr på Travellink.

Anonymkode: 69dab...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant tur-retur til 9.800 kr på Travellink.

Anonymkode: 69dab...228

Det var billig. Takk skal du ha. Da skal jeg gå inn å sjekke 😊 

TS 

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant tur-retur til 9.800 kr på Travellink.

Anonymkode: 69dab...228

8.596,- med mellomlanding i Dubai. Det synes jeg var billig 👍

TS

Anonymkode: ad843...484

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om flybilletter og priser, og likevel måtte ts sette DEN overskriften, bare fordi....???? 

Anonymkode: 20991...fe2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nevod skrev:

Har hørt at de er ville i senga :)

Det skal jeg love deg at de er 😉

TS

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om flybilletter og priser, og likevel måtte ts sette DEN overskriften, bare fordi....???? 

Anonymkode: 20991...fe2

👍

Anonymkode: ad843...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye sjalusi ute å går her ser jeg, klarer dere ikke å takle at TS har fått seg pen dame fra Filipinene?

Anonymkode: 0206a...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mye sjalusi ute å går her ser jeg, klarer dere ikke å takle at TS har fått seg pen dame fra Filipinene?

Anonymkode: 0206a...ebd

Vi er nok heller sjeleglad for at vi ikke er henne.

Anonymkode: c6b08...b05

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye sjalusi ute å går her ser jeg, klarer dere ikke å takle at TS har fått seg pen dame fra Filipinene?

Anonymkode: 0206a...ebd

Hvordan vet du at hun er pen? Det er forkastelig å bruke økonomi for å kontrollere og "kjøpe" seg et annet menneske uansett.

Anonymkode: 20991...fe2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er faktisk glade i hverandre, og jeg har vært hos hun i Fillipinene, men da var det ikke jeg som betalte reisen. Synes noen av dere burde spart dere for dumme kommentarer. Vi er kjærester, og er det så forbanna rart at jeg vil betale for å få dama mi på besøk? Skam dere 

TS 

Anonymkode: ad843...484

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Vi er faktisk glade i hverandre, og jeg har vært hos hun i Fillipinene, men da var det ikke jeg som betalte reisen. Synes noen av dere burde spart dere for dumme kommentarer. Vi er kjærester, og er det så forbanna rart at jeg vil betale for å få dama mi på besøk? Skam dere 

TS 

Anonymkode: ad843...484

Det er måten du skriver om henne på det reageres på. Det er andre i tråden du burde reagert på.

Anonymkode: c6b08...b05

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta med hun på biltur i Norge sånn hun får oppleve mer av landet vårt! Vi har bare pult en gang faktisk. Og vi skal også gifte oss. 

TS!! 

Anonymkode: ad843...484

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, her er SJW folket i full utblomstring. Hva er det TS har sagt som er så ille? At hun er vill i senga? Det har garantert mange skrevet her inne om sin norske kjæreste også.

Ro ned litt folkens!

Anonymkode: 0206a...ebd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...