Jump to content
Sign in to follow this  
Unisquirrel

Noen som kan hjelpe meg? ❤️

Recommended Posts

Unisquirrel

Mensen var 20 januar, har 26 dagers sykluser. Jeg skal få mensen nå på fredag. 

I dag(tirsdag) etter jobb tok jeg en billigstrimmeltest for moro skyld. Det var liksom noe der, så jeg tok en clearblue i samme slengen. Den viste 1-2😱❤️

Jeg er altså livredd for kjemisk og lurer på hvor lenge jeg må vente nå før jeg tenker at jeg er gravid? Tenkte å ta en test på torsdag for å se om den enda er positiv og forhåpentligvis så er streken sterkere! 

Har prøvd i seks mnd nå og håper så intenst på at det sitter nå❤️

Fortsetter under...

AnonymBruker
16 minutter siden, Unisquirrel skrev:

Mensen var 20 januar, har 26 dagers sykluser. Jeg skal få mensen nå på fredag. 

I dag(tirsdag) etter jobb tok jeg en billigstrimmeltest for moro skyld. Det var liksom noe der, så jeg tok en clearblue i samme slengen. Den viste 1-2😱❤️

Jeg er altså livredd for kjemisk og lurer på hvor lenge jeg må vente nå før jeg tenker at jeg er gravid? Tenkte å ta en test på torsdag for å se om den enda er positiv og forhåpentligvis så er streken sterkere! 

Har prøvd i seks mnd nå og håper så intenst på at det sitter nå❤️

Jeg har også fått postitv test nå, men vi får dessverre ikke gjort så mye annet enn å vente😊

jeg har bestemt meg for å ta tidlig ul i uke 7-8 for å roe nervene litt😅

Anonymkode: 3b3fd...8d4

AnonymBruker

Akkurat derfor det ikke er lurt å teste for tidlig. Man blir alltid redd for kjemisk! Gjorde samme tabben jeg. Men jeg endte opp med å være gravid på ordentlig, og nå er jeg 14 uker på vei. Går nok bra for dere også 😊😊

Anonymkode: 38879...a43

Bokdamen

Ville ventet til fredag med å teste (selv om det er kjempelenge til) og til det motsatte er bevist så er du jo gravid, gratulerer 💕

(Og nå vet du i at du kan bli gravid)

AnonymBruker

Det er kjemisk om man begynner å blø før uke 5 :)

gratulerer med positiv test!

Anonymkode: fc51a...589

Unisquirrel

Takk for svar. 

Jeg var nettopp på do nå og fikk en del blod på papiret. Dette er ikke til å holde ut😞👎

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, Unisquirrel skrev:

Takk for svar. 

Jeg var nettopp på do nå og fikk en del blod på papiret. Dette er ikke til å holde ut😞👎

Litt blod på papiret trenger ikke å bety noen ting :)

Anonymkode: fc51a...589

Perelandra

Hei, trådstarter! 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Perelandra, mod. 

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

• Create New...