Gå til innhold

Typen nekter å bli med meg på ferie til et land jeg vil oppleve. Er det greit at jeg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg oppfatter som latterligst oppførsel er barnehagementaliteten "gjør ikke du som jeg vil, så gjør ikke jeg som du vil"... 

Om du har noen grunn til å ikke ville besøke hans ønskeland så greit nok, men "du ville ikke dit jeg ville, derfor vil jeg ikke dit du vil", det er en mentalitet de fleste bør legge fra seg i barnehagen. 
Rull inn sutreleppa å bli voksen. 

Anonymkode: ea475...3ae

Du synes ikke han oppfører seg barnslig?

Anonymkode: b5b77...56e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det betyr et land man veldig hyppig besøker ;) 

Anonymkode: b5b77...56e

Hvilket land er det da?

Anonymkode: 96be3...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke han oppfører seg barnslig?

Anonymkode: b5b77...56e

Nei. Han nekter jo for en god grunn. Det du sa om at han mente dyrene blir behandlet dårlig.

Anonymkode: 96be3...e0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Han nekter jo for en god grunn. Det du sa om at han mente dyrene blir behandlet dårlig.

Anonymkode: 96be3...e0d

Som ikke er sant. Synet på dyr i Japan er ganske likt som det er i Norge.

Anonymkode: b5b77...56e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig interessant å vite hvilket land som er hans stamland. Blir mennesker og/eller dyr behandlet dårlig i hans stamland?...

Anonymkode: 96be3...e0d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det vil jeg si. Greia er bare at han kommer til å bli dødelig fornærmet om det viser seg at jeg faktisk mener alvor. Han drar alltid dit tre uker hvert år.

Anonymkode: b5b77...56e

Spanderer han? Syns ikke du skal måtte betale for tre ukers ferie for å bli med et sted du ikke vil når han ikke gidder å bli med steder du vil 

Anonymkode: 9fb5f...deb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som ikke er sant. Synet på dyr i Japan er ganske likt som det er i Norge.

Anonymkode: b5b77...56e

Har du opplyst han om det? Hva sa han i så fall da?

Anonymkode: 96be3...e0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du ikke har lyst å bli med på hans tur, så er det teit å boikotte. 

Men, jeg ville ikke latt han stoppe meg. Finn en venninne og dra til Japan. Om det betyr at du ikke får råd til å reise til Syden med ham så er det en grei årsak til å velge bort "hans" tur, men jeg hadde personlig tenkt ja takk, begge deler. 

Anonymkode: c4c06...06d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en del som er nysgjerrig på hvilket land som er "hans" land. Har du lyst til å fortelle det?

Anonymkode: 6b954...0eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg ærlig talt reist med noen andre, ei venninne eller noe. Ingen kjæreste skal stoppe meg i se verden. Så kunne han fått sitte hjemme å se alt det fantastiske verden har å by på via bilder fra sofaen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er en del som er nysgjerrig på hvilket land som er "hans" land. Har du lyst til å fortelle det?

Anonymkode: 6b954...0eb

Hellas. Spiller det egentlig noen rolle?

Anonymkode: b5b77...56e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hans "stamland" hans hjemsted? Er det der han har familie å besøke? Da er det ikke rart at han vil ha deg med der. Synes jo også det stiller seg litt annerledes. Jeg syne jo man bør bli med til sin familie noen ganger. Men er det sånn at du er med ham dit hvert år, kan du vel kanskje bli hjemme en gang? Men synes det er hyggelig at dere begge drar med hverandre hjem til sin familie, hvis det er ønskelig.

Ønsker ikke han å dra til Japan,  bør han synes det er i orden at du reiser. Samtidig kommer det an på hvordan dere fordeler økonomi, om dere har barn, andre ting å ta hensyn til overfor hverandre.

Endret av exictence
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hellas. Spiller det egentlig noen rolle?

Anonymkode: b5b77...56e

Nei, forsåvidt ikke. :)

Tenkte bare at hvis det f.eks. var Spania så hadde ikke argumentet hans hatt mye tyngde.

Jeg er selv grekofil, men hadde gladelig tatt en tur til Japan til en avveksling.

Anonymkode: 6b954...0eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, exictence skrev:

Er hans "stamland" hans hjemsted? Er det der han har familie å besøke? Da er det ikke rart at han vil ha deg med der. Synes jo også det stiller seg litt annerledes. Jeg syne jo man bør bli med til sin familie noen ganger. Men er det sånn at du er med ham dit hvert år, kan du vel kanskje bli hjemme en gang? Men synes det er hyggelig at dere begge drar med hverandre hjem til sin familie, hvis det er ønskelig.

Ønsker ikke han å dra til Japan,  bør han synes det er i orden at du reiser. Samtidig kommer det an på hvordan dere fordeler økonomi, om dere har barn, andre ting å ta hensyn til overfor hverandre.

Hans hjemsted?? Overhodet ikke, hvor har jeg nevnt noe om det?

Anonymkode: b5b77...56e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevn er vel aldri en voksen måte å håndtere konflikt. 

Reis til Japan du. Kos deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hans hjemsted?? Overhodet ikke, hvor har jeg nevnt noe om det?

Anonymkode: b5b77...56e

Nei, du har ikke nevnt det, derfor spør jeg. Du har skrevet "stamland". Jeg spurte om "stamlandet" var hans hjemsted. Jeg antok ikke det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...