Gå til innhold

Typen nekter å bli med meg på ferie til et land jeg vil oppleve. Er det greit at jeg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nekter å bli med han på ferie til "stam" landet hans?

Jeg synes det er så latterlig oppførsel av han. Det er ikke et farlig eller korrupt land på noen måte, det ligger bare litt langt unna. Tenker dere at det er greit at jeg dropper å bli med han på ferie i retur? 

Anonymkode: b5b77...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker dere at det er greit at jeg dropper å bli med han på ferie i retur? 

Selvfølgelig er det greit :) Har dere det bra sammen ellers?

Anonymkode: 96be3...e0d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det er ikke en måte å samarbeide på å bare boikotte hverandre på den måten da men gjør som du føler for :) 

Anonymkode: 9fb5f...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nekter å bli med han på ferie til "stam" landet hans?

Jeg synes det er så latterlig oppførsel av han. Det er ikke et farlig eller korrupt land på noen måte, det ligger bare litt langt unna. Tenker dere at det er greit at jeg dropper å bli med han på ferie i retur? 

Anonymkode: b5b77...56e

Han nekter å bli med fordi det er litt langt unna? Har han sagt det?

Anonymkode: 96be3...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det greit :) Har dere det bra sammen ellers?

Anonymkode: 96be3...e0d

Ja det vil jeg si. Greia er bare at han kommer til å bli dødelig fornærmet om det viser seg at jeg faktisk mener alvor. Han drar alltid dit tre uker hvert år.

Anonymkode: b5b77...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å snakke sammen som voksne mennesker og finne en løsning dere kan enes om? Enten om et feriested begge vil til eller om at dere i år ferierer hver for dere. "Vil ikke du reise dit jeg vil, nekter jeg å bli med dit du vil" - er dere fem år gamle?

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han nekter å bli med fordi det er litt langt unna? Har han sagt det?

Anonymkode: 96be3...e0d

Ja, det, pluss at han mener dyr blir dårlig behandlet der. Også har han bare ikke fascinasjonen for landet. At dyr blir dårlig behandlet stemmer forresten ikke. De har et veldig familiært syn på dyr stort sett. Men noen andre i land i samme verdensdel har kanskje ikke kommet like langt. Men dit skal ikke vi og støtte den turismen.

Anonymkode: b5b77...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvilket land det er. "Nekter" (fraråder) han deg å reise til et farlig land, så er jeg 100% på hans side.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FactsOverFeelings skrev:

Kommer helt an på hvilket land det er. "Nekter" (fraråder) han deg å reise til et farlig land, så er jeg 100% på hans side.

Det er ikke et farlig land. Sverige er farligere for å si det sånn 

Anonymkode: b5b77...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst til å reise til «stamlandet» hans, da? Hvis du egentlig har lyst er det jo bare dumt å la være. Jeg foreslår at du reiser til ditt ønskereisemål uten ham, og hvis du har råd og tid til begge deler reiser du sammen med ham dit han vil også. Hvis du må prioritere; velg ditt drømmereisemål. 

Jeg planlegger en reise som mannen min ikke blir med på nå, rett og slett fordi jeg har en drøm om å reise til et sted som han ikke har den minste interesse av. Man kan ikke ha 100% like ønsker alltid, og selv om man må gi og ta, så er det noen ting som løses best ved at man gjør det på egen hånd. Selv om jeg gjerne skulle delt opplevelsen med ham, vet jeg også at det ikke ville blitt noe ok, da han ikke ville hatt den gleden og interessen som jeg skulle ønsket under reisen. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke et farlig land. Sverige er farligere for å si det sånn 

Anonymkode: b5b77...56e

Hvilket land er det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ullvott skrev:

Har du lyst til å reise til «stamlandet» hans, da? Hvis du egentlig har lyst er det jo bare dumt å la være. Jeg foreslår at du reiser til ditt ønskereisemål uten ham, og hvis du har råd og tid til begge deler reiser du sammen med ham dit han vil også. Hvis du må prioritere; velg ditt drømmereisemål. 

Jeg planlegger en reise som mannen min ikke blir med på nå, rett og slett fordi jeg har en drøm om å reise til et sted som han ikke har den minste interesse av. Man kan ikke ha 100% like ønsker alltid, og selv om man må gi og ta, så er det noen ting som løses best ved at man gjør det på egen hånd. Selv om jeg gjerne skulle delt opplevelsen med ham, vet jeg også at det ikke ville blitt noe ok, da han ikke ville hatt den gleden og interessen som jeg skulle ønsket under reisen. 

Ikke spesielt nei. Det er et typisk sydenland. Ikke tjukkeste granka riktignok men likevel

Anonymkode: b5b77...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FactsOverFeelings skrev:

Hvilket land er det snakk om?

Japan 

Anonymkode: b5b77...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Japan 

Anonymkode: b5b77...56e

Wow, ok...
Fantastisk land, kan sterkt anbefale!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Nekter å bli med han på ferie til "stam" landet hans?

Jeg synes det er så latterlig oppførsel av han. Det er ikke et farlig eller korrupt land på noen måte, det ligger bare litt langt unna. Tenker dere at det er greit at jeg dropper å bli med han på ferie i retur? 

Anonymkode: b5b77...56e

Det jeg oppfatter som latterligst oppførsel er barnehagementaliteten "gjør ikke du som jeg vil, så gjør ikke jeg som du vil"... 

Om du har noen grunn til å ikke ville besøke hans ønskeland så greit nok, men "du ville ikke dit jeg ville, derfor vil jeg ikke dit du vil", det er en mentalitet de fleste bør legge fra seg i barnehagen. 
Rull inn sutreleppa å bli voksen. 

Anonymkode: ea475...3ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

"Typen nekter å bli med meg på ferie til et land jeg vil oppleve" Er det greit at jeg Nekter å bli med han på ferie til "stam" landet hans?

Jeg synes det er så latterlig oppførsel av han. Det er ikke et farlig eller korrupt land på noen måte, det ligger bare litt langt unna. Tenker dere at det er greit at jeg dropper å bli med han på ferie i retur? 

Anonymkode: b5b77...56e

Du synes det er latterlig oppførsel av  han.... Hva synes du om din oppførsel da? :) 

Anonymkode: 96be3...e0d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje spart Japanturen til neste kjæresteforhold.

Anonymkode: 96be3...e0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Stamlandet"........:skratte:

Anonymkode: 3cdcf...b3c

Det betyr et land man veldig hyppig besøker ;) 

Anonymkode: b5b77...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...