Gå til innhold
AnonymBruker

Når var din gullalder (skjønnhet, stil)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vel så har du oss som fremdeles venter.. 

Anonymkode: 52429...85d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ginavn

Den er nå! :) 

Gått ned i vekt, bruker sminke og har kjøpt noen penere klær og sko. Før var det bare joggesko, mens jeg nå har to pene par med sko, som et eksempel. Før - med mer vekt - brukte jeg sånne lange tank-tops, dette styrer jeg nå unna. Jeg bruker mer tid (men ikke alltid...) før jeg overveier å kjøpe noe. Brukte en del hettegensere før, mens jeg nå går for noe mer feminint. Jeg har funnet noen farger som passer meg, som et lite avbrekk fra kun svart (eller så svart basisplagg forblir etter noen runder i vaskemaskinen, ah, alle nyansene...), men det å fullstendig gå vekk fra svart skjer ikke. Føler meg ikke komfortabel om jeg ikke har noe svart. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
toothfairy

17-23-ish. Gikk litt opp og ned i vekt fra 23 til 25 og nå i slutten av tjueårene har de "fine linjene" meldt seg 👻

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kendall

I 20-årene (som er nå)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nå, 41 år. Ingen tvil.

Anonymkode: 5e926...5b5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
T-Rex

Jeg kar ikke kommet til den ennå, men den er rett rundt hjørnet, det er jeg sikker på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Tigress

Eg vil seie at eg er der no, eg. 42 år, same storleik som i tenåra, men jo eldre eg blir medan eg held meg godt, desto betre ser eg ut i høve til dei rundt meg, veit de. Saman med betre økonomi og betre sjølvtillit ser eg nok betre ut no, jamfør dei som er like gamle som meg, enn for tjue år sidan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Når jeg var ung(16-19) og nå når jeg er 45. I tiden med unger, jobb, skilsmisse, utdanning osv falt jeg av lasset og hadde mest fokus på at ting skulle være praktisk, lettvint og ikke ta lang tid. 

Anonymkode: fc26b...c20

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

I de sene tenårene og tidlige tyveårene på 90-tallet, jeg var helt moteriktig, for tiden, noe jeg aldri har vært siden, jeg hadde flott kropp og var ganske hot shit faktisk, noe som også har gått over... 

Anonymkode: 9de7c...857

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stina234

Gullalderen er hele tiden, Det handler om å finne trygghet i å være seg selv uansett alder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zienna

Jeg var sikkert på det vakreste før 40 år, men jeg følte meg på det flotteste og vakreste etter fylte 40.  Først da hadde jeg den selvsikkerheten som skulle til for å være trygg på meg selv i alle situasjoner. 

Nå nærmer pensjonsalderen seg.  Er i god fysisk form, har ingen helseplager og har lite rynker (sikkert gode gener).  Steller rimelig pent med meg selv, uten å bruke mye tid på det.  Kan hende ville jeg sett noen år yngre ut om jeg tok et øyelokkelift, men hvorfor skulle jeg?  Et våkent og åpent blikk får man når man fortsatt engasjeres og blir ivrig, tror jeg. 

Det mest irriterende ved å eldes er at kroppen ikke følger hodet. I hodet er jeg fortsatt ung.  Det er bare kroppen som lever sitt eget liv, liksom.  Da trøster jeg meg med at det ville vært mye verre om hodet skulle eldes først..  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

19-24, da var jeg ekstremt opptatt av mote og trender. Var først ute med det siste. Og kroppen var slank, haha 😄 Nå er jeg 32 og er fortsatt opptatt av klær, men jeg er nok mye mer nedtonet i hverdagen enn før. 

Anonymkode: 80cc5...675

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

17-19 og 23-33 år var jeg i min gullalder (fikk barn i mellom). Aller penest var jeg rundt 30 år. Så begynte ekstra kilo å snike seg på. Har kjempet mot dem siden. 

Jeg regnes ennå som en pen kvinne nå når jeg er i midten av 40- årene, men jeg synes at to år med mye sykdom (og alder) nå begynner å synes godt. Jeg kan liksom ikke forstå helt at jeg ennå får mye oppmerksomhet. 

Anonymkode: 0f761...995

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

det er nå, fra 45 års alder omtrent. Nå kjøper jeg bare klassiske klær og sko, i god kvalitet og farge og snitt som jeg kler. Aldri vært finere på håret heller, nå som jeg har tid og økonomi til å gå ofte til frisøren.

Anonymkode: 13af2...8f7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SPOCA

Synes egentlig det er nå jeg, nå som jeg tør å være meg selv i mine 50-tallskjoler. ;) Er i begynnelsen av 30-årene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her