Gå til innhold

sex med eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fins det noen jenter her inne som har vært sammen med menn over 60? Hva kan en forvente seg? Nysgjerrig.

Anonymkode: 3bcf2...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei herlighet det har jeg ikke og kommer ikke til heller før jeg er minst 55 og passe desperat. Tror at på den alderen ville jeg gått for yngre gutter med strammere kropper men holdt han seg bra så maybe baby

Anonymkode: 3ab14...e32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei herlighet det har jeg ikke og kommer ikke til heller før jeg er minst 55 og passe desperat. Tror at på den alderen ville jeg gått for yngre gutter med strammere kropper men holdt han seg bra så maybe baby

Anonymkode: 3ab14...e32

Ja,  og damer i den alderen er ofte supersensuelle og dater yngre menn 

Anonymkode: 3bcf2...515

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager vil du det? Hvor gammel er du selv? Du "gir" ikke bort din største verdi (ungdom og skjønnhet) uten å få noe igjen? I det minste et ekteskap.

Anonymkode: 597c7...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei hvorfor skal jeg føle meg tiltrukket av pensjonister ? De har gamle kropper, sliter med potensen, har slapp ereksjon og får ofte prostata kreft i den alderen.

Anonymkode: 8cc46...f1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Dere unge damer vet ikke hva dere går glipp av.

Anonymkode: 3bcf2...515

Hva går de unge damene glipp av?

Anonymkode: f2987...b11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 og tenker 30 er maks, men ofte når jeg swiper på tinder tar jeg meg i å tenke at "nei, han er for gammel" hvis jeg ser en kjekk fyr på 30. Dobbelte av det er fullstendig uaktuelt. Det frister ikke litt engang å ligge med noen så mye eldre enn meg, det føles så feil at bare tanken gjør meg ubekvem. Sånn tror jeg også de aller, aller fleste på min alder og yngre tenker, såfremt de ikke har seriøse daddy/grand-daddy issues. 

Anonymkode: c7244...392

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager vil du det? Hvor gammel er du selv? Du "gir" ikke bort din største verdi (ungdom og skjønnhet) uten å få noe igjen? I det minste et ekteskap.

Anonymkode: 597c7...c1e

Fordi hun tenner på det? Ikke gjør alle kvinner til stakkarslige vesener som "gir bort" noe ved å ligge med menn! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Fins det noen jenter her inne som har vært sammen med menn over 60? Hva kan en forvente seg? Nysgjerrig.

Anonymkode: 3bcf2...515

Siden du skriver "jenter", betyr det at du er veldig ung? 

I tilfelle, hvorfor ville du hatt sex med en på din bestefars alder?

Anonymkode: f2987...b11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hvorfor skal jeg føle meg tiltrukket av pensjonister ? De har gamle kropper, sliter med potensen, har slapp ereksjon og får ofte prostata kreft i den alderen.

Anonymkode: 8cc46...f1a

Ha...ha 

 

Anonymkode: 3bcf2...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ha...ha 

 

Anonymkode: 3bcf2...515

Er du 60+?

Anonymkode: f2987...b11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du 60+?

Anonymkode: f2987...b11

Ikke 60 men pluss. Og du da 

Anonymkode: 3bcf2...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ha...ha 

 

Anonymkode: 3bcf2...515

Hva er det med deg ?  Er så vanskelig å forstå at aldrende ,pløsete og rynkete kropper ikke er vakkert og tiltrekkende for normale ungdom ?. Tenker aldri på bestefar (bestemor) og sex når det gjelder så gamle mennesker. 

Anonymkode: 8cc46...f1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Ikke over 60, men jeg hadde et forhold til en på 56 da jeg var yngre. Han var helt fantastisk i senga. Aldri har jeg møtt noen som var så digg å ligge med. Hadde han ikke vært gift nå, så hadde jeg invitert meg selv, til tross for at han er i midten av 60 åra nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Merricat skrev:

Ikke over 60, men jeg hadde et forhold til en på 56 da jeg var yngre. Han var helt fantastisk i senga. Aldri har jeg møtt noen som var så digg å ligge med. Hadde han ikke vært gift nå, så hadde jeg invitert meg selv, til tross for at han er i midten av 60 åra nå. 

Ja, der ser dere. Vet ikke mye om gleder  ved erfarne. 

Anonymkode: 3bcf2...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, der ser dere. Vet ikke mye om gleder  ved erfarne. 

Anonymkode: 3bcf2...515

Vet ikke om erfarent er ordet. Han hadde vært gift siden han var 20 og var nylig skilt. Så det var bare èn dame han hadde ligget med, og det var visst ikke så veldig mye ligging heller. Tror det var det jeg likte best, at han var så innmari grådig, han fikk meg til å føle meg som det vakreste og diggeste mennesket på jord, som om han nøt hele meg med hele seg, og det var så utrolig turn on å føle seg så forgudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Merricat skrev:

Vet ikke om erfarent er ordet. Han hadde vært gift siden han var 20 og var nylig skilt. Så det var bare èn dame han hadde ligget med, og det var visst ikke så veldig mye ligging heller. Tror det var det jeg likte best, at han var så innmari grådig, han fikk meg til å føle meg som det vakreste og diggeste mennesket på jord, som om han nøt hele meg med hele seg, og det var så utrolig turn on å føle seg så forgudet.

Godt sagt. Hvor  mye eldre enn deg var han 

Anonymkode: 3bcf2...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ella Ellefantella skrev:

Fordi hun tenner på det? Ikke gjør alle kvinner til stakkarslige vesener som "gir bort" noe ved å ligge med menn! 

Enig, går ann å ha et bra elsker-forhold med respekt uten å "bruke et menneske. For meg skal man behandles bra uansett forhold, selv har jeg aldri hatt one-night. Men flere gode sex/elskerinneforhold. Jeg er mann 41, har elskerinne på 26. Vi er begge enige om dette, sex og kos. Hun vil være fri, samme som meg.

Anonymkode: 3e387...536

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...