Lars1009 Skrevet 11 timer siden #81 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 20.36): Får frysninger bare av å tenke på det… max 39, men helst 29. Er 32 selv Anonymkode: 9b2ba...838 Snufs... Gammel mann (44) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 10 timer siden #82 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sier han som er over 60. Anonymkode: 5568b...3a3 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #83 Del Skrevet 6 timer siden Sukk. Jeg savner i alle fall pikken til kjæresten min som er nesten 20 år eldre enn meg. Kikket aldri etter eldre menn, men plutselig en dag var det en som falt ned i fanget mitt. Nå derimot tror jeg ikke jeg kunne kikket til en yngre en, i alle fall ikke en på samme alder som meg selv, de fremstår som smågutter. Jeg måtte altså ha en mann som nærmet seg 60 før jeg opplevde følelsen av en ekte mann... Den kjekkeste jeg har møtt. Anonymkode: f796a...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #84 Del Skrevet 6 timer siden Lars1009 skrev (4 timer siden): Snufs... Gammel mann (44) Du er bare for gammel for meg. For noen på 40+ er det jo innafor Anonymkode: 9b2ba...838 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå