AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:07 #61 Del Skrevet tirsdag kl 04:07 AnonymBruker skrev (På 12.2.2019 den 21.09): Selvsagt vet vi det, de aller fleste har da vært bortpå en og annen gammal skrukk i løpet av karrieren. Jeg har prøvd alt fra 20 til 60, og må vel si at gullalderen til menn er mellom 30 og 40. Da er de erfarne nok til at man slipper å lære dem opp, men fortsatt unge nok til at ting ikke henger og slenger. Så jeg kommer til å fortsette med denne aldersgruppa til jeg blir for gammel. Anonymkode: 67ec6...250 🤣🤣🤣 vært bortpå en og annen gammal skrukk! Takk for en god latter. Anonymkode: f73bc...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:56 #62 Del Skrevet tirsdag kl 10:56 Skjønner at jeg er rar i manges øyne, men jeg har litt greie for den der stygg gammel mann/pen yngre dame-greia, og lå iblant med noen rimelig mye eldre menn i mine heiteste 20-årsperioder for å dekke nysgjerrigheten og få opplevelsen.. en av dem var nærmere 60, og han var helt i fistel fra jeg kledde av meg til vi var ferdige, hver gang.. han overøste meg med komplimenter om hvor myk hud, vakre bryster, hvor trang jeg var osv. og det føltes alltid som å bli tilbedt på en helt annen måte enn en litt klønete ung fyr i samme alderstrinn- til gjengjeld var det alltid villighet fra hans side til å slikke, fingre og gjøre det digg for meg, selv om han rent fysisk ikke var noe glansbilde. Fikk både ligge, det var digg, og det boostet selvtilliten Anonymkode: 91997...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:39 #63 Del Skrevet tirsdag kl 11:39 AnonymBruker skrev (På 12.2.2019 den 12.41): Nei hvorfor skal jeg føle meg tiltrukket av pensjonister ? De har gamle kropper, sliter med potensen, har slapp ereksjon og får ofte prostata kreft i den alderen. Anonymkode: 8cc46...f1a Hm.. Han jeg dater er 72. Veltrent kropp og knallhard kuk. Men det er nok ikke helt vanlig blant menn på den alderen. Han har heller ikke hengeballer Anonymkode: f0d9a...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:28 #64 Del Skrevet tirsdag kl 13:28 Det er vel ikkje alderen som avgjørende men den sexuelle kjemien.. Anonymkode: cfe6d...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet tirsdag kl 13:56 #65 Del Skrevet tirsdag kl 13:56 Tenker mental alder spiller litt inn. Voksne folk som er kompotible med hverandre får gjøre hva de vil for min del. Selv er jeg over 40. En jente på 20 -25 hadde jeg synes var rart å ha en slik relasjon til. 50-70? tja... mulig. Men jeg kunne nok hatt sex med en dame mye eldre. Men ikke noe mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet tirsdag kl 19:28 #66 Del Skrevet tirsdag kl 19:28 goodbeforelong skrev (5 timer siden): Tenker mental alder spiller litt inn. Voksne folk som er kompotible med hverandre får gjøre hva de vil for min del. Selv er jeg over 40. En jente på 20 -25 hadde jeg synes var rart å ha en slik relasjon til. 50-70? tja... mulig. Men jeg kunne nok hatt sex med en dame mye eldre. Men ikke noe mer. Har hvertfall funnet ut at selv de på 63 er like player mood som yngre vil ha i pose og sekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:36 #67 Del Skrevet tirsdag kl 19:36 Får frysninger bare av å tenke på det… max 39, men helst 29. Er 32 selv Anonymkode: 9b2ba...838 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:38 #68 Del Skrevet tirsdag kl 19:38 Så ikke at tråden var fra 2019. Anonymkode: 9b2ba...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet tirsdag kl 20:13 #69 Del Skrevet tirsdag kl 20:13 AnonymBruker skrev (På 12.2.2019 den 15.40): Er nok stor forskjell på menn i den alderen, men han på 55 år var det dårligste ligget jeg noen gang hadde hatt. Jeg var 18 på den alderen. Møtte han via en chatteside. Trodde det var noe magisk med han, han lovte meg serieorgasmer og ekstrem nytelse men det var bare bullshit. Han klarte misjonæren i noen få minutter før han ble sliten og ville bytte til cowgirl. Jeg måtte ri han ganske lenge til han fikk tilbake kreftene igjen og vi flyttet oss over til doggy style. Hele ryggen min var dekket til med svette. Han kom inni meg, jeg gikk på do og så tok bussen hjem. Er 23 nå og kunne aldri hatt sex med en så gammel mann igjen. Anonymkode: 0180e...db1 Tenke seg til du må stå på litt selv også innimellom, og ikke bare ligge der med beina i været uten å løfte en finger. All the horror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet tirsdag kl 20:16 #70 Del Skrevet tirsdag kl 20:16 LenaBAL skrev (47 minutter siden): Har hvertfall funnet ut at selv de på 63 er like player mood som yngre vil ha i pose og sekk Ja, eldre enn det og. Ofte urealistiske i forhold til hva de forlanger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet tirsdag kl 20:57 #71 Del Skrevet tirsdag kl 20:57 Pingvinen skrev (41 minutter siden): Ja, eldre enn det og. Ofte urealistiske i forhold til hva de forlanger. 💯💯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:48 #72 Del Skrevet tirsdag kl 21:48 Jeg har hatt sex med et par stk på 60. Stor forskjell på de to. En var veldig godt trent, slank. Var utholdende og hadde overhode ikke problemer med potensen. Stor og hard. Han andre var også slank, men i mye dårligere form. Hadde ikke problemer med potensen, men ikke så veldig utholdende akkurat. Så store individuelle forskjeller mellom to på samme alder.. Anonymkode: b0e7e...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet onsdag kl 10:56 #73 Del Skrevet onsdag kl 10:56 AnonymBruker skrev (På 12.2.2019 den 15.33): Lol nei takk, får ikke en ordentlig hard kuk i den alderen. Anonymkode: e0a05...cec Helt rett ! Vi vil ha stiv kuk og myke hofter, ikke omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:32 #74 Del Skrevet onsdag kl 12:32 Gjest Krampus skrev (På 12.2.2019 den 13.09): Ikke over 60, men jeg hadde et forhold til en på 56 da jeg var yngre. Han var helt fantastisk i senga. Aldri har jeg møtt noen som var så digg å ligge med. Hadde han ikke vært gift nå, så hadde jeg invitert meg selv, til tross for at han er i midten av 60 åra nå. hva var din alder på den tiden du knullet ham? Anonymkode: 892f7...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet onsdag kl 15:04 #75 Del Skrevet onsdag kl 15:04 AnonymBruker skrev (På 12.2.2019 den 8.38): Du kan forvente mye slapp hud Anonymkode: 8c7ce...dd4 Slapp forhud😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 12 timer siden #76 Del Skrevet 12 timer siden Lur Venn skrev (På 27.11.2024 den 16.04): Slapp forhud😵 Er det en greie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 12 timer siden #77 Del Skrevet 12 timer siden LenaBAL skrev (1 minutt siden): Er det en greie? Veit ikke😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #78 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.2.2019 den 14.45): Eg har prøvd det. Det et bare pinlig. Du veit dei knallharde kukene du møter på nå? Hehehehe... 60 år gamle kuker er bare en dårlig imitasjon 😜 kommer ikke til å nærme meg en slik slappfis (bokstavlig talt hele mannen er en slappfis med rynkehud på brystkassen, armene, ryggen...alt). Når du tror dei skal ta deg med storm, så er dei slitne og må ligge på rygg. Nei, eg tror ikke eg klarer å ha sex med en gammel mann, før jeg er gammel og grå selv. For da er det så lenge siden jeg har vært med en unghingst, at jeg hat glemt hvor digg det er 😜 Anonymkode: 96d7d...c68 Ingen hindrer deg i å ha en unghingst som gammel og grå, annet enn deg selv. Anonymkode: 15cd3...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #79 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.2.2019 den 8.45): Dere unge damer vet ikke hva dere går glipp av. Anonymkode: 3bcf2...515 Sier han som er over 60. Anonymkode: 5568b...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #80 Del Skrevet 12 timer siden Fy fa** , jeg må le! Hva når du og mannen er 60selv,tror du at du er så forbaska hit da at de unge herrer stimler rundt deg? Snakk om selvtillit! Har en på 60 og der har ingenting forandret seg siden han var 40. Så at dere tror dere vet, eller har erfaring med EN sier ingenting,dere får se virkeligheten når dere blir voksne, småjenter 😆 Anonymkode: d0e01...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå