Gå til innhold

Hvorfor er egentlig menn her inne på Kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mest aktive forumet med best organisering av underkategorier. Ofte eneste sted du kan forvente svar i en tråd før det har gått flere timer, og der diskusjoner holdes i gang med hyppig posting. Rett og slett morsommere å være her enn andre steder.

Kjønnsdiskusjonene er bare støy så jeg ønsker ikke å bidra til disse.

Anonymkode: 4fd0a...f78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du komme med eksempler på tråder/innlegg/meninger du mener er kritikk av kvinner men ikke kvinnehat?

Anonymkode: 8dd4c...605

Den tråden som kjefter på kvinner fordi de finner seg i mye dritt fra voldelige samboere og kjærester, fordi "de har noen gode dager innimellom og da er han så søt!". Fordi kvinner er så underdanige i personligheten og finner seg i alt mulig dritt hele tiden og får dårlig samvittighet hvis de vurderer å gå fra han.

Så den tråden i dag. Jeg er enig. Mange kvinner skjønner ærlig talt ikke sitt eget beste og finner seg i de utroligste ting.

Jeg hadde aldri gjort det. Jeg er kvinne selv.

Anonymkode: c30ef...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du komme med eksempler på tråder/innlegg/meninger du mener er kritikk av kvinner men ikke kvinnehat?

Anonymkode: 8dd4c...605

Gå og lær deg forskjellen.

Anonymkode: e0534...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Gå og lær deg forskjellen.

Anonymkode: e0534...ae9

Så du har ingen eksempler?

Anonymkode: 8dd4c...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her for å finne meningen med livet, og jeg er sikker på at den finnes begravd i en eller annen mystisk tråd jeg enda ikke har åpnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:


Mange er å ta i ganske mye. De fornuftige utgjør kanskje 4% .

Anonymkode: bed80...709

Ikke enig. Jeg synes flere menn her inne ser ut til å være kjernekarer som ikke er her for å plage seg på kjerringene. Litt provosering og pirking har man godt av og det er jo det som lager action.
Jeg synes heller det er 4% som er skikkelige kvinnehatere som tydelig er her for å spre kvalme. Problemet er bare at de stadig lager nye brukere og ofte oppretter anonyme tråder der de svarer seg selv og støtter hverandre. Jeg har ingen bevis eller kilder på dette men jeg er temmelig sikker på at jeg har helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurer på hvorfor det er menn på et av Norges største nettforum?

Anonymkode: 1c10d...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du lurer på hvorfor det er menn på et av Norges største nettforum?

Anonymkode: 1c10d...ab0


Menn skal komme å ta over alt kvinner skaper. Jævla hyklere. Enten det er teknologiske oppfinnelser, medisin, kvinnekamp eller kvinneforum. Skaff deres eget

Anonymkode: bed80...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er så nye kunnskapsløshet her. Hvis den forsvinner så blir det mindre interessant.

Endret av Husholdning1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...