Gå til innhold

Er det bare meg som synes synd på babyer som vaksineres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.2.2019 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Ja, det er liksom akkurat det. De forstår ingenting, aner ingen fred og fare og plutselig så får de bare kjempevondt😞

Anonymkode: e5c62...71f

Tror det gjør mer vondt å bli født jeg. Er en ganske stor baby som presses igjennom ett alt for lite hull. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de skal igjennom ganske mye smertefullt før de er vokst ut. det er utallige knall og fall før de har kroppsbeherskelse mens de utforsker verden. selv en vanlig oppvekst vil være den mest traumatiske tiden i livet for de fleste. 

Anonymkode: 2939f...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2019 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt for vaksiner, og mener det er helt nødvendig, noe som gjøres for helsen og som ikke kan unngås. Jeg hadde også vaksinert egne barn om jeg hadde. 

Men, likevel. Jeg får så vondt av dem. De er så utrolig små, og ser på deg med et sånt uskyldig blikk, fullstendig avhengig av trygghet og tillit, og plutselig, uten deres samtykke, så kjøres ei nål rett inn i låret. Et øyeblikk av nærhet og tillit blir brått forvandlet til gråt, frykt og smerte. 😓 Synes det er hjerteskjærende selv om det er nødvendig og bør gjøres mtp helsen.

Føler dere på det samme?

Anonymkode: e5c62...71f

Det har jeg aldri følt på, nei. Synes det har gått greit begge ganger. Kanskje fordi jeg har beholdt roen? Ellers har jeg bare tøffe unger ;) 

Anonymkode: b918b...1b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt å se de gråte i fortvilelse. Men det er godt når man ser at litt kos og trøst så er det over. Og det er godt å vite at man gjør det for en grunn. Ingen med vettet i behold hadde stukket en sprøyte i låret på en baby uten at det var en god grunn for det. Og de små stikkene, som går over etter ti sekunder, kan redde livet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine har grått når de har blitt vaksinert, så jeg slapp å synes synd på dem. De merka det seriøst ikke.

Anonymkode: 61e57...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er antivaxxere- har dere blitt vaksinert? Og ikke lyv. 

image.thumb.png.20b086ff2fcb24d46c2b76e77d197797.png

Anonymkode: c192d...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er sprøyte fordi du føler synd på de- nektet dere blodprøve fra hælen når babyen kom ut av den trange vajayjayen deres (som ikke det er vondt for barnet)- tviler sterk- de ville ha nok ringt BV på dere.  (og jeg faktisk føler at det er så stor omsorgsvikt at alle foreldre som nekter å vaksinere sine barn utenom medisinske årsaker burde ha blitt anmeldt). 

Anonymkode: c192d...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på barn som ikke vaksineres. Siden de har foreldre som ikke bryr seg om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er sprøyte fordi du føler synd på de- nektet dere blodprøve fra hælen når babyen kom ut av den trange vajayjayen deres (som ikke det er vondt for barnet)- tviler sterk- de ville ha nok ringt BV på dere.  (og jeg faktisk føler at det er så stor omsorgsvikt at alle foreldre som nekter å vaksinere sine barn utenom medisinske årsaker burde ha blitt anmeldt). 

Anonymkode: c192d...c4a

Har en veldig vid vajayjay, så ungen bare tok på seg skoa og spasserte ut 🤔

Anonymkode: aaaf8...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg synes synd på barn som ikke vaksineres. Siden de har foreldre som ikke bryr seg om dem.

Dette er jo bare feil. Er selv pro vaksiner, men anivaxerne velger jo å ikke vaksinere, fordi de mener at dette er det beste for barna. 

Anonymkode: aaaf8...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare feil. Er selv pro vaksiner, men anivaxerne velger jo å ikke vaksinere, fordi de mener at dette er det beste for barna. 

Anonymkode: aaaf8...6b4

Ja de mener at det er best at barna deres lider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...