Gå til innhold

Hvis du mann mottok en fantasi men var totalt uforberedt...!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

This.

Om vi ikke hadde kysset engang hadde jeg fått et veldig dårlig inntrykk. Dette blir nok forsterket av at han er av den sjenerte typen.

 

Anonymkode: f6a63...bdd

Hva hvis fyren på forhånd hadde sagt han tenker seksuelt på hun som sendte meldingen?Ikke fullt så dårlig inntrykk da antar jeg

Har forøvrig fått mange bra svar her nå- Og jeg er ikke i tvil på at han ble giret. Men interessant å høre hvordan andre ville tatt det. 

TS

Anonymkode: 7b335...826

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd det. Det var da jeg forstod at jeg ikke var så forelsket likevel...

Synes det er en dårlig idé. Men viktigere hva han selv synes enn hva vi synes.

Anonymkode: d93e8...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det. Det var da jeg forstod at jeg ikke var så forelsket likevel...

Synes det er en dårlig idé. Men viktigere hva han selv synes enn hva vi synes.

Anonymkode: d93e8...ef1

Er du kvinne? Jeg er kvinne og har og opplevd dette. Dabbet fort av hos meg da. 

Men jeg tror helt ærlig menn er annerledes. Vi kvinner vil kanskje (noen av oss) ta ting veldig slow. Menn er ofte mye mer fokusert på det seksuelle og jeg har liten tvil om at denne karen som beskrives her faktisk ble kåt og ivrig. Selv om han sa det var voldsomt. Jeg tror menn kan trigges av det og bli desto mer interessert. Kvinner kan rygge litt. Men det kan jo være forskjellige situasjoner.

Har også opplevd å få en slik melding men der jeg endte opp med å virkelig få lyst til det han beskrev. Kommer så an på meldingen og innholdet. Den første jeg fikk og som gjorde at alt Dabbet av var vulgær i språket og det ble for drøyt.

Neste gang jeg fikk, fra en annen mann, var den mer uskyldig (beskrev likevel sex) på en litt skjønn måte. Ble giret av det. 

Så innhold betyr alt. 

I dette tilfellet ble karen kåt og fornøyd. Tror jeg 😊

Anonymkode: 1c01d...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne? Jeg er kvinne og har og opplevd dette. Dabbet fort av hos meg da. 

Men jeg tror helt ærlig menn er annerledes. Vi kvinner vil kanskje (noen av oss) ta ting veldig slow. Menn er ofte mye mer fokusert på det seksuelle og jeg har liten tvil om at denne karen som beskrives her faktisk ble kåt og ivrig. Selv om han sa det var voldsomt. Jeg tror menn kan trigges av det og bli desto mer interessert. Kvinner kan rygge litt. Men det kan jo være forskjellige situasjoner.

Har også opplevd å få en slik melding men der jeg endte opp med å virkelig få lyst til det han beskrev. Kommer så an på meldingen og innholdet. Den første jeg fikk og som gjorde at alt Dabbet av var vulgær i språket og det ble for drøyt.

Neste gang jeg fikk, fra en annen mann, var den mer uskyldig (beskrev likevel sex) på en litt skjønn måte. Ble giret av det. 

Så innhold betyr alt. 

I dette tilfellet ble karen kåt og fornøyd. Tror jeg 😊

Anonymkode: 1c01d...d37

Nope, det var hun som sendte til meg. Jeg er ikke så begeistret for seksuelt pågående damer. Mister interessen, rett og slett. 

Anonymkode: d93e8...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en fikk en slik fantasi 

så må en vel ta den for det det er.......

Og spørre om det er alvorlig ment.

Er vel ikkeno å bli skremt av det vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har småflørtet litt med ei dame på jobben. Tenkte jeg skulle sende henne mail hvor jeg forteller min seksuelle fantasi, som er å binde henne fast til kopimaskinen og knulle henne hardt i rumpa.
Var litt usikker på om kanskje kunne være å gå litt over streken, men ut fra svarene i denne tråden ser det ut som jeg ikke behøver å være redd for at hun skal ta det ille opp.

Anonymkode: 711a0...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har småflørtet litt med ei dame på jobben. Tenkte jeg skulle sende henne mail hvor jeg forteller min seksuelle fantasi, som er å binde henne fast til kopimaskinen og knulle henne hardt i rumpa.
Var litt usikker på om kanskje kunne være å gå litt over streken, men ut fra svarene i denne tråden ser det ut som jeg ikke behøver å være redd for at hun skal ta det ille opp.

Anonymkode: 711a0...b4a

Hvis du har lest svarene her så ser du vel at innhold betyr alt.. Og dette var vel en smule drøyt. Hverken søtt eller romantisk... 

Du er antagelig ikke seriøs...🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Moonbeam skrev:

Hvis du har lest svarene her så ser du vel at innhold betyr alt.. Og dette var vel en smule drøyt. Hverken søtt eller romantisk... 

Du er antagelig ikke seriøs...🙄

Såvidt jeg kan se har ikke TS skrevet noe om hva slags seksuell fantasi hun beskrev i mailen, og det er vel mottakeren og ikke henne som skal vurdere om innholdet var ubehagelig eller ikke. Han virket jo ikke veldig komfortabel med det hun hadde skrevet ut fra hvordan ts beskrev reaksjonen hans. 

Nei, jeg er selvfølgelig ikke seriøs. Jeg prøver å sette fingeren på de inkonsekvente holdningene til en del av brukerne her. Uønsket seksuell oppmerksomhet er helt ok når det kommer fra en kvinne. Uønsket seksuell oppmerksomhet fra en mann er en dødssynd.

Anonymkode: 711a0...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
6 timer siden, SlemUlv skrev:

Dette høres rart ut for meg, for man kan fint ha fantasier og drømmer, uten å ha hatt sex med mange.
I startfasen med han som nå er min Kjære, sendte vi masse BDSM fantasier frem og tilbake til hverandre. For meg ble det mye jeg hadde lyst å prøve, siden jeg var nokså fersk innen BDSM.

Stoppet meg ikke i å fantasere... Jeg har heller ikke hatt super mange, eller fantasifulle sexpartnere, så var mye sånne fantasier om ble snakket om også, men som jeg aldri hadde prøvd ut før. 

Forskjellen er at din kommunikasjon innen BDSM ikke "var helt ut av det blå", jeg antar dere hadde avklart en felles interesse i forkant, og at det å ha fantasier er ikke det samme som å fortelle om dem til noen en ikke en gang har et erklært/avklart kjæresteforhold til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Paramount skrev:

Forskjellen er at din kommunikasjon innen BDSM ikke "var helt ut av det blå", jeg antar dere hadde avklart en felles interesse i forkant, og at det å ha fantasier er ikke det samme som å fortelle om dem til noen en ikke en gang har et erklært/avklart kjæresteforhold til. 

Men det kommer jo frem her, at de HAR snakket om sex før.. Så det var like ut av det blå, som mine BDSM fantasier med Kjære ;)

Men det var ikke poenget mitt, poenget er at fantasier, er ikke det samme som å ha hatt mange partnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hvor feil det ble av meg å skrive at han var helt uforberedt og at eposten kom helt ut av det blå. Han innbød i grunnen til seksuell kommunikasjon og når jeg responderte på det så ble han litt satt ut 

Har snakket med han igjen i kveld og han innrømmet at han ble flau men syns fantasien var herlig og ikke for drøy. Lurte på når vi kunne sette den ut i livet.. 

Han trengte nok bare litt tid på å fordøye 😉takk for alle svar. Interessant!

Gleder meg til å se han neste gang..  😍ts

Anonymkode: 7b335...826

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser hvor feil det ble av meg å skrive at han var helt uforberedt og at eposten kom helt ut av det blå. Han innbød i grunnen til seksuell kommunikasjon og når jeg responderte på det så ble han litt satt ut 

Har snakket med han igjen i kveld og han innrømmet at han ble flau men syns fantasien var herlig og ikke for drøy. Lurte på når vi kunne sette den ut i livet.. 

Han trengte nok bare litt tid på å fordøye 😉takk for alle svar. Interessant!

Gleder meg til å se han neste gang..  😍ts

Anonymkode: 7b335...826

Var det ikke en venn av ei venninne? lol

Anonymkode: f6a63...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
10 timer siden, SlemUlv skrev:

Men det kommer jo frem her, at de HAR snakket om sex før.. Så det var like ut av det blå, som mine BDSM fantasier med Kjære ;)

Men det var ikke poenget mitt, poenget er at fantasier, er ikke det samme som å ha hatt mange partnere. 

Å snakke om sex kan bety innenfor en ganske vid skala, å snakke innenfor et tema innen sex er noe annet. Det virker i hvert fall på meg som om disse to ikke kommuniserer på samme nivå. Nivået på fantasiene kan fortelle noe om den som har fantasiene, og vedkommendes erfaringer. Jeg sier kan, gjelder selvsagt ikke alltid. Mye oppdemmet lyst, uten erfaring, kan også gi sterke, og perverse fantasier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...