Gjest Sorreo Skrevet 11. februar 2019 #1 Skrevet 11. februar 2019 (endret) - Endret 18. september 2019 av Sorreo
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Skrevet 11. februar 2019 Tviler på at han finner ut av det. Uansett så kan du jo bare si at du betalte et større beløp og betalte det ned med engang. Det er da ikkje noe alvorlig. Anonymkode: 19ab5...5fb 5
Gjest Sorreo Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at han finner ut av det. Uansett så kan du jo bare si at du betalte et større beløp og betalte det ned med engang. Det er da ikkje noe alvorlig. Anonymkode: 19ab5...5fb Ååå, guri, tusen takk for svar, trodde ikkje eg skulle få sovna før eg fekk eit svar til å roa sjela mi. Det er det med tilliten som er alvorleg, for min del, vil ikkje bryta h*ns tillit til meg, men vil heller ikkje at h*n skal finna ut av da. Føler at eg endelig er ferdig med den personen eg var som ung, og at eg no kan byrja å leva eit trygt og godt liv med stabilitet.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #4 Skrevet 11. februar 2019 Han finner ikke dette ut med mindre han logger inn på altinn og leser selvangivelsen din hvor gjelda står oppført, da må han ha andre passord, eller bankid, og vite hvor han skal lete. Ikke bekymre deg Anonymkode: 19568...43f 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #5 Skrevet 11. februar 2019 Men kjære deg, du har vært superflink og betalt ned alt i løpet av kort tid. I tillegg har du begynt å spare opp egenkapital. Synes du skal være stolt over deg selv som har klart å være så disiplinert og målrettet :). Hvis kjæresten din mot formodning skulle finne det ut, så har du absolutt ingenting å skamme deg over! Anonymkode: 03df3...58c 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #6 Skrevet 11. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kjære deg, du har vært superflink og betalt ned alt i løpet av kort tid. I tillegg har du begynt å spare opp egenkapital. Synes du skal være stolt over deg selv som har klart å være så disiplinert og målrettet :). Hvis kjæresten din mot formodning skulle finne det ut, så har du absolutt ingenting å skamme deg over! Anonymkode: 03df3...58c Helt enig! Jeg syns du har vært kjempeflink ts, og du har ingenting å skamme deg over! Vi har alle noen svin på skogen, og du har faktisk jobbet knallhardt, å blitt kvitt gjelden din! Jeg tror jeg bare hadde vært ærlig med samboeren min om jeg var deg (om han mot alle odds skulle finne ut av det), å sagt det som det var. Han kan jo umulig bli sint for noe i fortiden, eller en sånn ting (med mindre han er en sånn som hater folk som har hatt gjeld da, å mener at har man først hatt det, blir man aldri bedre osv osv). Ønsker deg all lykke til! 😊 Anonymkode: 0fafe...96e 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #7 Skrevet 11. februar 2019 Jeg antar at han bare får ja eller nei, og så får dere hver deres gjenpart av kredittsjekk i posten. Der vil det stå hvor stor gjeld du hadde på forrige skattemelding. Anonymkode: 1515e...63e
Gjest Sorreo Skrevet 12. februar 2019 #8 Skrevet 12. februar 2019 Tusen takk til alle dokke for hjelpande og gode svar, setter pris på da
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #9 Skrevet 12. februar 2019 Han har ikke tilgang til din selvangivelse. Om han får avslag på lånesøknaden i ditt navn så vil det komme en beskjed om at man er kredittvurdert og avslått, ikke om det gjelder nåværende gjeld eller tidligere gjeldsanmerkninger :) Men du burde aldri la noen andre ta opp lån i ditt navn eller gi ut personnummeret ditt, selv ikke til en samboer. Mange som svindler ekser på den måten! Til og med noen som er sammen med folk kun for å få tilgang til denne informasjonen og svindle! Anonymkode: d3a39...842 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #10 Skrevet 12. februar 2019 Du er ikke kriminelt å ta opp forbrukslån! Men det er idiotisk å ikke betale de ned, sånn at lånet plutselig blir mye større enn det var. Du har jo betalt det ned og vært kjempeflink! Du har ikke noe som helst å skamme deg over! Anonymkode: a2d15...eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå