Gå til innhold

Er det ofte du har sex og ikke kommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nyggerig på dette. 

Har dere langt forspiel? Er sexen ferdig når mannen kommer? 

Anonymkode: e2f39...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med å komme uten å berøre klitoris. Sexen er ferdig når begge har kommet. 

Anonymkode: 63bc3...f7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer alltid. Etter at mannen har kommet så tar vi meg, hvis jeg ikke har kommet før det. 

Anonymkode: f49ce...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nyggerig på dette. 

Har dere langt forspiel? Er sexen ferdig når mannen kommer? 

Anonymkode: e2f39...557

Det er ikke nødvendigvis slik at en mann alltid får utløsning.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexen er ferdig etter at jeg har kommet. Det er altfor komplisert å få henne til og komme: alskens evig gnukking på klitoris, spanking, penetrere på en bestemt måte. Herregud.

Heldigvis er hun så til de grader underdanig og føyelig at hun ikke klager på at hun ikke får orgasme. Selv synes jeg hun er kjedelig, men hun er så jævlig trang at jeg bare må beholde henne litt til. :smilorange:

Anonymkode: b3aa9...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nesten aldri. Han kommer alltid.

Noen ganger har vi langt forplay, noen ganger tar vi bare kjappiser. Vi er ferdige når han er i mål, ja...

Anonymkode: 5ec47...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langt foreplay er en selvfølge. Sexen er ikke ferdig før begge har kommet , helst flere ganger på meg som damen

Anonymkode: 086a5...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si aldri. Det forspillet vi har er hvis jeg suger han først. Sexen er over når han har kommet. 

Anonymkode: 60441...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer som oftest med mindre jeg har drukket alkohol eller er spesielt sliten.

Jeg kan ha litt problemer med nye partnere i starten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer alltid. Med mindre partneren ikke får for tidlig sædutløsning etter 30 sekunder. Akkurat nå har jeg en partner som kommer etter tre minutter. Og i og med at mye av sex ligger i hjernen (vanskelig å forklare). Så har jeg lært meg til å komme etter 2.5 minutter.  Litt kjedelig egentlig å ikke kunne nyte sexen mer. Men vi blir begge tilfredsstilt. 

Anonymkode: 9626c...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ca 80% av gangene mens damene ca 60% on average. Jeg sender aldri ei dame hjem uten orgasme, hun får sitt på runde nummer to og/eller tre dersom det ikke gikk første gangen.

Når folk sier de fortsetter etter at mannen har kommet, bruker dere da kondom og han går ned på dere eller er det snakk om fingring? Uansett for mye gris for min del uten kondom..?

Anonymkode: 33016...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...