Gå til innhold

Nå trenger jeg sårt råd og veiledning her..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er merkelig at ingen gjorde noe på en hel uke når hundene stod og bjeffet og naboen tydelig var borte? Og hvordan ordnet han vann til så mange hunder inne i huset i en uke?

Anonymkode: d98f2...488

Kanskje hundene har funnet vann i dusj eventuelt greid å åpne vasken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. TS her. Han hadde flere dunker og bøtter fulle av vann, ja vi snakker om flere liter. 3 av hundene er tatt hånd om av politiet, mens den eldste på 10 år er fortsatt her hos meg. Politiet har klart å spore opp eier som Befinner seg langt nord i Sverige. De har opprettet sak mot han, og han får ALDRI ha hund igjen, og hannen på 10 år er trygt plassert hos meg på ubestemt tid. Vi bor på et relativt øde sted. Bare meg og naboen på denne plassen, 5 km til nærmeste hus igjen. Langt inn i skogen. Mest sannsynlig vis så vil hannen på 10 år bli omplassert hos meg. Her har han det godt, og får alt han trenger. Takk for alle de hyggelige kommentarene ❤️. Håper naboen aldri mer kommer hjem igjen. Politiet fant også noe hasj der inne, synes virkelig synd på disse hundene jeg. Naboen trodde jeg var et fint menneske, men så feil går det faen meg an å ta. Beklager langt innlegg... ha en fin ettermiddag 😊

Anonymkode: 98646...efb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei. TS her. Han hadde flere dunker og bøtter fulle av vann, ja vi snakker om flere liter. 3 av hundene er tatt hånd om av politiet, mens den eldste på 10 år er fortsatt her hos meg. Politiet har klart å spore opp eier som Befinner seg langt nord i Sverige. De har opprettet sak mot han, og han får ALDRI ha hund igjen, og hannen på 10 år er trygt plassert hos meg på ubestemt tid. Vi bor på et relativt øde sted. Bare meg og naboen på denne plassen, 5 km til nærmeste hus igjen. Langt inn i skogen. Mest sannsynlig vis så vil hannen på 10 år bli omplassert hos meg. Her har han det godt, og får alt han trenger. Takk for alle de hyggelige kommentarene ❤️. Håper naboen aldri mer kommer hjem igjen. Politiet fant også noe hasj der inne, synes virkelig synd på disse hundene jeg. Naboen trodde jeg var et fint menneske, men så feil går det faen meg an å ta. Beklager langt innlegg... ha en fin ettermiddag 😊

Anonymkode: 98646...efb

Og forresten så har jeg pratet med oppdretter. De satte veldig pris på det jeh fortalte, og vi ble enige om å ha jevnlig kontakt. 

Anonymkode: 98646...efb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og forresten så har jeg pratet med oppdretter. De satte veldig pris på det jeh fortalte, og vi ble enige om å ha jevnlig kontakt. 

Anonymkode: 98646...efb

👊🏾👊🏾👊🏾

For en tragisk sak, men så bra at du tok tak! (Ufrivillig rim😂). Synes det er vanskelig å tro på at slike mennesker finnes i Norge, men må bare innse at det er onde mennesker her også :( Stakkars dyr. 

Anonymkode: 655b7...9da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. TS her. Han hadde flere dunker og bøtter fulle av vann, ja vi snakker om flere liter. 3 av hundene er tatt hånd om av politiet, mens den eldste på 10 år er fortsatt her hos meg. Politiet har klart å spore opp eier som Befinner seg langt nord i Sverige. De har opprettet sak mot han, og han får ALDRI ha hund igjen, og hannen på 10 år er trygt plassert hos meg på ubestemt tid. Vi bor på et relativt øde sted. Bare meg og naboen på denne plassen, 5 km til nærmeste hus igjen. Langt inn i skogen. Mest sannsynlig vis så vil hannen på 10 år bli omplassert hos meg. Her har han det godt, og får alt han trenger. Takk for alle de hyggelige kommentarene ❤️. Håper naboen aldri mer kommer hjem igjen. Politiet fant også noe hasj der inne, synes virkelig synd på disse hundene jeg. Naboen trodde jeg var et fint menneske, men så feil går det faen meg an å ta. Beklager langt innlegg... ha en fin ettermiddag 😊

Anonymkode: 98646...efb

Jeg digger deg Ts! ❤️ Sender en tanke til alle hundene om at de nå får det godt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, 6 døde valper bare gjemt på den måten :(

du er en helt ts, du reddet fire hunder! Jeg er glad den gamle får bli hos deg, han er sikkert sliten og trenger ro.

Anonymkode: 2c856...cbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, AnonymBruker said:

På en eller annen måte så har de hat tilgang til vann. Når jeg kom inn der, så var gulvet vått, var ikke hundetiss, var vanlig vann fra springen. Og dessuten var de ikke så veldig tørste heller. Men de var enormt sultne da, og bærer preg av og ha gått uten mat i dagevis. Sånt her er ikke greit i det hele tatt. Det er visst ikke første gang han reiser ifra hundene sine på denne måten fortalte en nabo av meg som jeg snakket med når jeg skulle kjøre bilen minn inn i garasjen. Men nå får  jeg se hva politiet sier i morgen, så får man ta det derifra. Skriver til dere i morgen for å holde dere opdatert for hvordan det går...

Anonymkode: 98646...efb

 

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. TS her. Han hadde flere dunker og bøtter fulle av vann, ja vi snakker om flere liter. 3 av hundene er tatt hånd om av politiet, mens den eldste på 10 år er fortsatt her hos meg. Politiet har klart å spore opp eier som Befinner seg langt nord i Sverige. De har opprettet sak mot han, og han får ALDRI ha hund igjen, og hannen på 10 år er trygt plassert hos meg på ubestemt tid. Vi bor på et relativt øde sted. Bare meg og naboen på denne plassen, 5 km til nærmeste hus igjen. Langt inn i skogen. Mest sannsynlig vis så vil hannen på 10 år bli omplassert hos meg. Her har han det godt, og får alt han trenger. Takk for alle de hyggelige kommentarene ❤️. Håper naboen aldri mer kommer hjem igjen. Politiet fant også noe hasj der inne, synes virkelig synd på disse hundene jeg. Naboen trodde jeg var et fint menneske, men så feil går det faen meg an å ta. Beklager langt innlegg... ha en fin ettermiddag 😊

Anonymkode: 98646...efb

Først hadde de tilgang til vann "på en eller annen måte", men så i neste innlegg har du sett at han hadde flere dnker og bøtter fulle av vann.

Og i det første innlegget her så skriver du at du snakket med en nabo når du skulle kjøre inn i garasjen, som vet at han har etterlatt hundene slik før, men i neste innlegg så bor nærmeste nabo 5 km unna.

Det virker også litt mer omstendelig å opprette sak enn at politiet kan gjøre det dagen etter. Først kunne de ikke komme dit en gang, men i løpet av en arbeidsdag så har de altså vært på stedet, sporet opp naboen, anmeldt han og opprettet sak på han. I tillegg vet du at han aldri kommer til å ha dyr igjen? Han må bli fradømt retten til å ha dyr for aldri å kunne ha dyr igjen...
https://no.wikipedia.org/wiki/Politianmeldelse

Anonymkode: d98f2...488

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Først hadde de tilgang til vann "på en eller annen måte", men så i neste innlegg har du sett at han hadde flere dnker og bøtter fulle av vann.

Og i det første innlegget her så skriver du at du snakket med en nabo når du skulle kjøre inn i garasjen, som vet at han har etterlatt hundene slik før, men i neste innlegg så bor nærmeste nabo 5 km unna.

Det virker også litt mer omstendelig å opprette sak enn at politiet kan gjøre det dagen etter. Først kunne de ikke komme dit en gang, men i løpet av en arbeidsdag så har de altså vært på stedet, sporet opp naboen, anmeldt han og opprettet sak på han. I tillegg vet du at han aldri kommer til å ha dyr igjen? Han må bli fradømt retten til å ha dyr for aldri å kunne ha dyr igjen...
https://no.wikipedia.org/wiki/Politianmeldelse

Anonymkode: d98f2...488

Med så sprikende svar kan man nesten tro at tråden er laget av en person som bare vil ha oppmerksomhet og skryt 

Anonymkode: 3fc93...977

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som hele historien er diktet opp! Da får man se hvor lang tid før TS skriver et innlegg her igjen 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...