Gå til innhold

Hvorfor blir jeg bare tiltrukket av drittsekker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 hours ago, AnonymBruker said:

For det er ikke det. De som hevder det er såkalt "snille menn" som sier alt for å prøve å forstå hvorfor akuratt de ikke får dame mens andre får. Hint: De er ikke så snille som de tror eller er sosialt dårlige

Anonymkode: 832dc...4ea

 

5 hours ago, AnonymBruker said:

Helt normalt at du tiltrekkes av ''bad boys''. Det er mye mer spennende enn kjedelige ''snille'' karer. Nesten hele attraksjonen er som regel drevet av spenning som kommer i form av forelskelse. Det er også derfor mange forhold blir slutt etter 1-1.5 år, rett og slett fordi hele spenningen er borte.

''Snille'' menn er som regel ufattelig kjedelige og kan vel betraktes som ''annen-rangs'' på datingmarkedet. Er mye morsommere å kjøre Ferrari og heller ende opp i grøfta enn å tøffe avgårde i en Volvo.

Ps: alle mennene som klager her inne er såkalte ''snille'' menn.

Anonymkode: bd93e...204

Kjedelige menn må spille snille for å i det hele tatt få seg noe og da får de damer, som godtar at de er kjedelige, innimellom fuckboys damene tror de kan temme. Ja, det finnes ei som kan temme fuckboys også, men det er få.

Kvinner som som ikke får en spennende fuckboy ender opp med en snill kjedelig og bitter fyr som har ferre sexpartnere enn dem selv og som gnåler over dette. Forholdene ender ofte med at sexen dør ut og damene drømmer om fuckboysene de en gang hadde. Jeg er fuckboy nå, men håper at en av damene jeg møter over de neste par årene er drømmedama.

Snille menn er bitre, derfor klager de over at kvinner ikke finner kjedsomhet attraktivt...

Anonymkode: 32911...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et skadet hjerte klarer ikke å finne et helt hjerte, bare et annet skadet hjerte.
Det snille og trygge er kjedelig og man ser etter spenningen i det usikre, vanskelige og farlige. Badboys er ofte vant til oppmerksomhet og har gjerne et stort ego.

Du må nok jobbe litt med ditt eget selvbilde og finne ut av hva du EGENTLIG leter etter. Kanskje bygge opp ditt eget ego før du jakter etter andres....

Tilknytningstil

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:


Ja eller at man hadde en far som ikke var så mye tilstede emosjonelt og man tilrekkes gutter som fucker emosjonelt med en. 

Forskning har også kommet frem til at mye av grunnen til at enkelte kvinner tiltrekkes dårlige og vanskelige menn er fordi omsorgsgenet slår inn og man ser en viss sårbarhet i de vanskelige guttene og syntes synd på de fordi man innerst inne pga dårig selvbilde kan kjenne seg litt igjen i de. 

Anonymkode: 832dc...4ea

Huff, stemmer hos meg. Og man har all denne omsorgen man vil gi, men får det jo aldri tilbake fra disse mennene 😕 

Anonymkode: aaa5f...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltrekkes også bare badboys. Jeg tror neppe det har noe med barndommen min å gjøre selvom den har vært tøff. Jeg syntes de er interessante, man kjeder seg ikke et sekund, og det er alltid en eller annet action med dem på både godt og vondt. Jeg har vært på date med flere snille menn som har et bra utseende, men jeg har virkelig ingen kjemi med dem og heller ingen seksuell tiltrekning, jeg får følelsen av at de ville blitt kjedelige å ha sex med Også.

Jeg trenger litt liv og røre rundt meg for å ha det bra og det er det hittil bare badboys som har klart å gi meg. Det kjennes så godt når man en badboy viser deg kjærlighet, for det blir på en måte så overaskende. Man føler seg mer elsket av at en som ellers er litt kald og røff plutselig viser en varm og kjærlig side av seg imot deg.

Men hvis en som bare er varm og god hele tiden viser meg kjærlighet så føler jeg ikke noe spesielt med det, føler liksom at det bare er sånn han er imot alle.. Føler meg ikke noe spesiell. 

Og det alle sier om atbdet kan ha tilknytning til barndom så er jeg litt i tvil... Jeg har en veninne som har hatt en stabil og god oppvekst, hun er stabil og ordentlig av seg selv også og hun faller bare for de værste av de værste! Også har jeg en veninne som har hatt en helt jævlig barndom med en skikkelig voldelig og fæl stefar som bare faller for de kjedelige snilleste av de snille som behandler henne som en prinsesse. 

Anonymkode: 99559...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter og gutter som liker slem mann/kvinne, fortsett med det. Så kan vi andre normale slippe all dramaet :)

Anonymkode: 8b31c...8b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenter og gutter som liker slem mann/kvinne, fortsett med det. Så kan vi andre normale slippe all dramaet :)

Anonymkode: 8b31c...8b4

🤔dere andre "normale"? Og får du noe mer drama hvis de som tiltrekkes av badboys begynner å bli tiltrukket av ordentlige menn? Det du skrev ga bare ingen mening. 

Anonymkode: 99559...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter/kvinner vil være med badboys og menn fordi de vil ha et positivt fokus på seg selv. Det er nemlig også tilfelle. At alle syns hun er for pen, for smart og for snill for kjæresten. Ergo blir hun satt på en pidestall av omgivelsene. Den bra dama, kan de si, sammen med den slasken/ drittsekken, og dermed føler den dama seg veldig bra. Hun soler seg i glansen fra omgivelsene, og er den bedre halvdelen i forholdet, helt bokstavelig. Den teorien snakkes ikke så mye om. 

Anonymkode: ede37...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Noen jenter/kvinner vil være med badboys og menn fordi de vil ha et positivt fokus på seg selv. Det er nemlig også tilfelle. At alle syns hun er for pen, for smart og for snill for kjæresten. Ergo blir hun satt på en pidestall av omgivelsene. Den bra dama, kan de si, sammen med den slasken/ drittsekken, og dermed føler den dama seg veldig bra. Hun soler seg i glansen fra omgivelsene, og er den bedre halvdelen i forholdet, helt bokstavelig. Den teorien snakkes ikke så mye om. 

Anonymkode: ede37...aa4

Fordi den teorien er elendig. (Med mindre badboy i denne tråden referer til kriminelle/MC'ere/Eirik Jensen osv)

En badboy/fuckboy trenger ikke være rasshøl mot vennene sine eller omgivelsene generelt, man oppfører seg bare litt mer som at omgivelsene må forme seg etter deg og ikke du etter omgivelsene, dette gir en form av makt. Damer tiltrekkes denne makten fordi damer liker å være med lederen i flokken...  

Anonymkode: 32911...94a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...