Gå til innhold

Hvorfor blir jeg bare tiltrukket av drittsekker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drar på dates, men blir kun tiltrukket av de som er ekle og slemme framfor de som faktisk er snille og gode. Jeg forstår det ikke. Med en gang jeg er på date med en snill fyr så backer jeg unna fordi jeg ser på personen som "kjedelig". Men de som er motsatt er de som jeg syns er spennende og jeg blir tiltrukket av dem. Hvorfor er det sånn?! Jeg vil jo helst være sammen med en fyr som er snill og god mot meg 😫

Anonymkode: 7c011...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Må være kjipt å ha instinkter som fører til voldtekt og grisebank.

Anonymkode: 695ab...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har noe med spenning og instinkt å gjøre, eller et mønster. Jeg tiltrekkes av badboy, og jeg hater det.

Anonymkode: 8aa9d...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg drar på dates, men blir kun tiltrukket av de som er ekle og slemme framfor de som faktisk er snille og gode. Jeg forstår det ikke. Med en gang jeg er på date med en snill fyr så backer jeg unna fordi jeg ser på personen som "kjedelig". Men de som er motsatt er de som jeg syns er spennende og jeg blir tiltrukket av dem. Hvorfor er det sånn?! Jeg vil jo helst være sammen med en fyr som er snill og god mot meg 😫

Anonymkode: 7c011...633

Du får gå litt i deg selv, om det er ting du bevisst/ ubevisst går etter som du har opplevd feks i barndommen eller om du har lavt selvbilde og tenker underbevisst at du ikke fortjener noe bedre eller det er den typen du kjenner til fra tidligere relasjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil jo helst være sammen med en fyr som er snill og god mot meg 😫

Tydeligvis ikke...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor trenger du å forstå? Du vet jo hva tenningsmønsteret ditt er, du har innsett det, du er ikke som en prippen kristen kjerring som ikke tør å innrømme ovenfor seg selv at hun liker bdsm f.eks, du har et perfekt utgangspunkt for å finne lykke.

Forklaringen er nok enkel. En mann som tør å være en dritt, er ikke en feig mann, det er en mann som tør å passe på deg, som tør å ha litt baller. Som har status i flokken, og gir deg status, og avkommet deres status.

Finn deg en som er akkurat passe drittsekk. Det er der utfordringen din liker. En mann med status, autoritet, som tråkker på andre, er slem, men som behandler deg bra.

Det er du som skal være lykkelig, ikke omgivelsene dine nødvendigvis.

 

Hilsen en passe snill kar. Det fins folk som liker meg også, selv om verden er et kynisk (og logisk) høl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du er dame og styres av instinkter.

Anonymkode: fb5ac...78e

3 sekunder.

3 sekunder fra jeg ser en dame til jeg vet om jeg vil pule henne.

Det er bare damer som har instinkter, ja...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du har overdrevent oppmerksomhets og drama behov eller daddy issues. 

Gå i terapi og voks opp 

Anonymkode: 832dc...4ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drar på dates, men blir kun tiltrukket av de som er ekle og slemme framfor de som faktisk er snille og gode. Jeg forstår det ikke. Med en gang jeg er på date med en snill fyr så backer jeg unna fordi jeg ser på personen som "kjedelig". Men de som er motsatt er de som jeg syns er spennende og jeg blir tiltrukket av dem. Hvorfor er det sånn?! Jeg vil jo helst være sammen med en fyr som er snill og god mot meg 😫

Anonymkode: 7c011...633

Selvfølgelig finnes det fyrer som er snille og gode men samtidig ikke dritkjedelige....Det er bare veldig få av dem dessverre.

Anonymkode: 0eaea...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du er dame og styres av instinkter.

Anonymkode: fb5ac...78e

Var den rettet imot tråden jeg lagde ? 😂

Anonymkode: 99559...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er visst de fleste enige om at dette kommer av instinkter. Når jeg laget tråden om "er å falle for badboys et instinkt" så var det ingen som mente det. 🤔 Merklig altså.. 

Anonymkode: 99559...c4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er visst de fleste enige om at dette kommer av instinkter. Når jeg laget tråden om "er å falle for badboys et instinkt" så var det ingen som mente det. 🤔 Merklig altså.. 

Anonymkode: 99559...c4e

For det er ikke det. De som hevder det er såkalt "snille menn" som sier alt for å prøve å forstå hvorfor akuratt de ikke får dame mens andre får. Hint: De er ikke så snille som de tror eller er sosialt dårlige

Anonymkode: 832dc...4ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leter etter det som kjennes kjent ut, og det er her daddy issues kommer inn. Man bruker begrepet her og der, men det ligger noe i det. Selv har jeg hatt en far som er helt til å stole på, han lever for familien og gjør alt for oss, og så liker han å spøke og le. Jeg tiltrekkes derfor av snille, lojale, morsomme menn - det er kjent for meg og gjør meg avslappet. Har aldri blitt ghostet, mishandlet, kalt noe stygt eller noe annet minneverdig av menn jeg har truffet.

En venninne av meg drev med skikkelig dypdykking i sine mønstre etter kjæresten hennes hadde hatt sex med henne mens hun sov (voldtekt). Hun var veldig klar over at hun søkte denne typen menn etter å ha blitt brukt og mishandlet av menn i familien sin. Å innse og diskutere hendelser og følelser er første steg mot å forandre mønsteret. Det er ikke alltid nødt å handle om sin far heller. 

 

Anonymkode: 695d0...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi leter etter det som kjennes kjent ut, og det er her daddy issues kommer inn. Man bruker begrepet her og der, men det ligger noe i det. Selv har jeg hatt en far som er helt til å stole på, han lever for familien og gjør alt for oss, og så liker han å spøke og le. Jeg tiltrekkes derfor av snille, lojale, morsomme menn - det er kjent for meg og gjør meg avslappet. Har aldri blitt ghostet, mishandlet, kalt noe stygt eller noe annet minneverdig av menn jeg har truffet.

En venninne av meg drev med skikkelig dypdykking i sine mønstre etter kjæresten hennes hadde hatt sex med henne mens hun sov (voldtekt). Hun var veldig klar over at hun søkte denne typen menn etter å ha blitt brukt og mishandlet av menn i familien sin. Å innse og diskutere hendelser og følelser er første steg mot å forandre mønsteret. Det er ikke alltid nødt å handle om sin far heller. 

 

Anonymkode: 695d0...fe2


Ja eller at man hadde en far som ikke var så mye tilstede emosjonelt og man tilrekkes gutter som fucker emosjonelt med en. 

Forskning har også kommet frem til at mye av grunnen til at enkelte kvinner tiltrekkes dårlige og vanskelige menn er fordi omsorgsgenet slår inn og man ser en viss sårbarhet i de vanskelige guttene og syntes synd på de fordi man innerst inne pga dårig selvbilde kan kjenne seg litt igjen i de. 

Anonymkode: 832dc...4ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du er dame og styres av instinkter.

Anonymkode: fb5ac...78e

Les litt om menneskelige instinkter... 

Hvem/hva man tiltrekkes av seksuelt er IKKE et instinkt. Det er genetisk (som i arvelig) og sosialt betinget. Når man er tiltrukket av personer som er slemme med en, handler det gjerne om dårlig selvtillit (som kan være både genetisk og resultat av oppvekstmiljø).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt at du tiltrekkes av ''bad boys''. Det er mye mer spennende enn kjedelige ''snille'' karer. Nesten hele attraksjonen er som regel drevet av spenning som kommer i form av forelskelse. Det er også derfor mange forhold blir slutt etter 1-1.5 år, rett og slett fordi hele spenningen er borte.

''Snille'' menn er som regel ufattelig kjedelige og kan vel betraktes som ''annen-rangs'' på datingmarkedet. Er mye morsommere å kjøre Ferrari og heller ende opp i grøfta enn å tøffe avgårde i en Volvo.

Ps: alle mennene som klager her inne er såkalte ''snille'' menn.

Anonymkode: bd93e...204

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slites mellom to ønsker. På den ene siden trygghet, på den andre siden spenning. Spenning og trygghet utelukker hverandre gjensidig. Videre så tar tryggheten lenger tid å bygge opp enn spenning. Så du tar det valget som gir deg tilfredsstillelse på kortest tid. Den umiddelbare belønningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte til mishandlende drittsekker som ikke ville gi meg noe form for kjærlighet fordi det var slik jeg vokste opp.

 

Tok meg noen kraftige oppvåkninger! Snille menn er ikke kjedelige for meg nå, det er fantastiske med en mann der som vil meg bare godt.

 

Men du må være klar for å ta imot, oppsøke dine barndomstruamer og finne ut hva som har skjedd med deg.

Anonymkode: 56cec...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...